Geef natuurlijke & alternatieve geneeswijzen een kans


Gast

#576

2015-10-21 20:14

Omdat ik veel baat erbij heb mijn buiklachten kon de huisarts en ziekenhuis niet genezen.Maar de alternatieve geneeskunde is het helemaal over .Daar heb ik nou jaren mee gelopen
Maar de farmacie zit hier ook achter. Kunnen ze geen gif pillen met veel bijwerkingen verkopen .Die willen helemaal niet dat mensen beter worden kunnen ze niks meer kwijt.

Gast

#577 Re:

2015-10-21 20:17

#1: -  

 Was bij mijn huisarts met pijn in mijn buik deze wilde mij weer antibiotica voorschrijven maar daar gaat juist je darmflora van kapot. En hij gaf dat ook toe 


Gast

#578 Re:

2015-10-21 20:24

#29: -  

 Jazeker lees het boek van john Virapen maar eens ooit directeur geweest bij de farmacie .Toen hij in de gaten kreeg dat de farmacie niet meer bezig was om mensen te genezen is hij er op een gemene maniet uitgezet

Ze hebben graag mensen die chronisch ziek zijn die brengen bij de farmacie het meest in het laatje 

ook kanker willen ze niet genezen ga maar aan de chemo terwijl er ook andere middelen zijn maar heren doctoren worden gehersenspoeld en ovetladen met cadeautjes zodat ze bewerkt kunnen worden door de farmacie


Gast

#579 Re:

2015-10-21 20:30

#28: -  

 De vereniging tegen de kwakzalverijwil huisartsen gaan verbieden om homeopathie voor te schrijven .Hoe arogant kan je zijn.  


Gast

#580

2015-11-23 15:18

omdat het meer dan noodzakelijk is
Mens

#581

2015-11-29 15:22

In tegenstelling tot deze petitie pleit ik voor nog meer controle en beperking.. succes er mee. 


Gast

#582

2015-12-07 11:45

Ik vind dat Natuurgeneeskunde meer aandacht mag krijgen. Deze methode is gericht op het leren luisteren van Body naar soul. Heeft niets te maken met dat pilletje slikken tegen hoofdpijn om daarna weer gewoon verdoofd terug aan het werk te kunnen. Als kleuren-en kristaltherapeute werk ik met natuurlijke middelen om de mensen terug te doen stralen, hef energieblokkades in het lichaam op en geef aangepast voedingsadvies van organische, macro biotische oorsprong. Ook de juiste geuren, fragrances en het werken met klankschalen van Tibetaanse oorsprong helpen me bij het helen. Deze drie vibraties en sensaties op hoger niveau werken in op ons lichaam en ons bewustzijn. Een sessie kan op afspraak, bel je naar Sigrid Pancken op 0478/18.52.90 Mijn praktijk bevindt zich in Oud Heverlee. Info vrijblijvend.

Gast

#583

2016-01-12 18:31

Ik heb zelf gewoon al meermaals ondervonden dat natuurlijke en alternatieve behandelingen me meer vooruit helpen en versterken dan de traditionele geneeskunde, waar ik over het algemeen veel last van bijwerkingen heb. Met alternatieve behandelswijzen heb ik mn lichaam en geest terug stabiel gekregen, terwijl de traditionele geneeskunde me alleen maar verder van genezing bracht.

Gast

#584

2016-01-12 19:09

Omdat ik en mijn gezin al 30 jaar gezond zijn dankzij alternatieve geneeswijzen. En nog zoveel meer, natuurlijker, goedkoper, efficiënter......

Gast

#585

2016-01-13 17:06

Omdat het werkt!

Gast

#586

2016-01-23 08:47

Iemand moet het recht hebben te kiezen voor n therapie waar hij of zij zelf beter van wordt. Dit zal de ziekteverzekering sterk doen besparen! Nu moet je mee in een mallemolen die je zelf niet wil.

Gast

#587

2016-01-24 19:23

Als CM korting geeft op mindfulness dan moet ze het zeker ook doen voor TM want wie TM volgt en toepast kost heel veel minder aan het ziekenfonds. Korting geven stimuleert mensen om ermee te werken en dit is dus een volledige win-winsituatie.

Gast

#588

2016-02-20 20:33

Omdat ik er mij al 18 jaar super goed bij voel

Gast

#589

2016-02-24 20:24

Genezing van een reguliere behandeling voldoet vaak niet, evenals het gebruik van chemische geneesmiddelen vaak met allerhande bijwerkingen. De holistische benadering van ziek zijn is zó belangrijk! Het werkt niet alleen het zieke lichaamsdeel aandacht te geven. Bovendien kan regulier en natuurgeneeskunde zo goed samengaan. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Doortje de Groot

#590

2016-02-24 20:26

Genezing van een reguliere behandeling voldoet vaak niet, evenals het gebruik van chemische geneesmiddelen vaak met allerhande bijwerkingen. De holistische benadering van ziek zijn is zó belangrijk! Het werkt niet alleen het zieke lichaamsdeel aandacht te geven. Bovendien kan regulier en natuurgeneeskunde zo goed samengaan. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.


Gast

#591

2016-03-10 08:04

Omdat ik sterk geloof in alternatieve geneeswijzen ondanks de vele tegenkantingen.
Daniel De Smet
Gast

#592

2016-03-12 22:47

Mensen hebben altijd al natuurkrachten gebruikt , Van uit voeding en gebruik van planten om een ziek lichaam in balans te brengen van Acupressuur .........tot energetische Zuivering . De medische wetenschap is een extra aanvulling.Het belangrijkste is dat de patiënt geholpen is.


Gast

#593

2016-04-07 20:48

Begin 20e eeuw stond homeopathie en kruidengeneeskunde na een hele evolutie heel hoog aangeschreven en werd het ook aan universiteiten onderwezen. Op korte tijd is die trend helemaal omgekeerd ten voordele van de chemische "geneeskunde", waar nog weinig "kunde of kunst" aan was. Bij evidence based medicine kan je alles bewijzen als je maar genoeg geld hebt...De speeltijd is voorbij, laat ons terugkeren naar het gezond verstand en mensen terug echt genezen en lang gezond houden.

Gast

#594

2016-04-08 07:52

natuurlijke geneeswijzen stimuleren het zelfgenezend vermogen van het lichaam!

Gast

#595

2016-04-08 18:17

Omdat ik overtuigd ben ,door ondervinding, dat het dikwijls een betere genezingswijze is dan de klassieke geneeskunde. De klassieke geneeskunde is ook niet slecht, als de mensen die ze beoefenen hun ogen zouden openen en bereid zouden zijn om samen te werken. Dat laatste zeker niet vanuit een houding van dominantie. We zouden er veel bij winnen


Gast

#596

2016-05-09 12:43

Omdat het holistisch genezen meer zin heeft dan medicijnen

Gast

#597

2016-05-28 08:15

Omdat alle mensen recht hebben om natuurlijke geneeswijzen een kans te geven, niet alleen wie het kan betalen.

Gast

#598

2016-06-23 13:22

Ik ben begonnen met TM op1/06/2016.
Ik voel me een heel stuk beter op alle vlakken, medicijnen en dokters gespaard.
Het brengt rust, vrede....iets waar de hele mensheid beter van kan worden.

Gast

#599

2016-06-27 21:21

Ik heb 25 jaar geleden de introductie gevolgd en ongeveer een jaar blijven mediteren. Ik weet dat het werkt en zou opnieuw moeten beginnen...

Gast

#600

2016-08-12 09:13

Omdat de klassieke geneeskunde de mensen ziek maakt door de farmaceutica die alles beheerst.
Ze kunnen van een mens een robot maken, alle respect daarvoor,
maar ziekten kunnen ze absoluut niet genezen omdat ze niet naar de oorzaak zoeken. Geld primeert en het bedrijf moet blijven bestaan.