Geef natuurlijke & alternatieve geneeswijzen een kans


Gast

#601

2016-09-03 13:18

het is hoogtijd dat natuurlijke gezondheid niet meer zo duur is. natuurlijke gezondheidszorg moet betaalbaar zijn voor iedereen.

Gast

#602

2016-09-13 18:51

Alternatief genezen is gezonder.

Gast

#603

2016-10-06 10:36

Ik ben voorstander voor alternatieve geneeswijze homeopathie en Osteopathie is te duur
ook voedingsupplementen zouden goedkoper moeten zijn
gezever of niet

#604 EBM

2019-05-08 10:10

Raar dat je EBM-visie aanvalt... Geef je daar niet onrechtstreeks mee toe dat deze geneeswijze niet te bewijzen valt... Of is er geen effectief bewijs dat het werkt... Ik geloof er allesinds niet in... Dus ik zie het nut er ook niet van in.

PAs op ik heb het een kans gegegeven maar mindfullness is een hoop mumbo jumbo.... op zich is er toch ook geen wet tegen dit... maar als je geen bewijs kan leveren van de werking , kan je toch niet verwachten dat men het gaat terug betalen, dan kan iedere kwakzalver alles aanbrengen.  Er zijn ondertussen al x-tallen van bewijs dat het niet werkt.... zonder bewijs.... is het een hoop gezever.

Armerus

#605 Re: Re:

2019-07-01 09:33

#545: Homeopathieisflauwekul - Re:  

Homeopathie geeft een signaal aan het lichaam door. Het is het werkingsprincipe achter de tastbare stof die als boodschap aan het lichaam doorgegeven wordt. De farmaceutische industrie zal dit mee moeten omarmen of ze klapt in de toekomst in. Wat gaat men trouwens langs die zijde doen - de mensen maar een beetje blijven helpen zodat ze op tijd weer hervallen ... Daarnaast wordt het menselijk DNA steeds actiever en efficiënter, en zullen er de komende tijden steeds meer groepen van mensen zijn die niet meer ziek worden, omdat ze uit de lage frequentie wegtrekken ...