Geef natuurlijke & alternatieve geneeswijzen een kans

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef natuurlijke & alternatieve geneeswijzen een kans.


Gast

#126

2015-03-24 13:00

Mijn arts is homeopaat en ik gebruik dus alleen homeopatische middelen en ga geregeld naar de biowinkel. Ik vind het belangrijk dat we op een natuurlijke manier met ons lichaam bezig zijn, we maken zelf deel uit van de natuur!! Er is tegenwoordig zoveel kanker onder de mensen door alle slechte voeding die door ons wordt opgegeten....

Gast

#127

2015-03-24 13:21

Zelf ben ik al 30 jaar bezig met natuurgeneeskunde in mijn praktijk thuis. We hebben ons kortelings verenigd in de overleggroep UNISAN om de belangen van CAM te behartigen. Het is een onrecht alle noodlijdende burgers, die zoveel beter geholpen zouden zijn met deze CAM deze keuze te ontzeggen!

Gast

#128

2015-03-24 13:23

wij hebben heel goede ervaringen met homeopathie

Gast

#129

2015-03-24 13:32

omdat ik zelf al 11j vecht tegen kanker en alles heb opgegeven geen bestralingen og chemo meer

Gast

#130

2015-03-24 14:35

Ik en reeds +35 jaar homeopathie volger.

Gast

#131

2015-03-24 14:53

ik gebruik al 30 jaar homeopathie en leef nog altijd en ben er goed mee !!

Gast

#132

2015-03-24 15:10

Heel veel aandoeningen kunnen met homeopathie verholpen worden. Zonder bijwerkingen.
Reguliere geneeskunde moet er zijn maar waarom niet hand in hand? Alles wat kan opgelost worden met homeopathie op de eerste plaats. En het werkt!!!!! mijn nu volwassen kinderen hebben oorontstekingen genezen met homeopathie, geen antibiotica. Zo kan ik uit ervaring nog vele voorbeelden aanhalen.
Dank u wel dokters die wel geloven in homeopathie.

Gast

#133

2015-03-24 15:35

zelf de resultaten gevoeld en ook gezien bij mijn demente moeder met hevige pijn bij maagdelitatie en ze in ziekenhuis morphine kreeg en dit niet meer nodig was na 3 dagen dat ik ze homeopathie gaf

Gast

#134

2015-03-24 15:37

Omdat ik tegen de NWO (Nieuwe WereldOrde ben.

Gast

#135

2015-03-24 15:59

heb mijn burn out overwonnen dankzij osteopathie, fasciatherapie, mikrokine, accupunctuur, stress formating, homeopathie... hoewel ik heel diep heb gezeten, heb ik geen medicatie nodig gehad. maar voor elke behandeling was er tijd voor een babbel over hoe het ging, over mijn klachen, over mijn bezorgdheden. Vandaag ben ik een herboren mens. met meer energie dan ik ooit in mijn leven gehad heb.

Gast

#136

2015-03-24 16:27

Omdat ik vindt dat er te veel chemische geneesmiddelen gebruikt worden.

Gast

#137

2015-03-24 16:53

Zeer goed dat jullie dat eens onder de aandacht brengen :)
elle

#138

2015-03-24 17:32

Ik genas mezelf van cvs en fibro dankzij alternatieve zienswijzen...(kinesiologie/yoga/homeopathie...) gecombineerd met dans- en lichaamsgericht werk... 


Gast

#139

2015-03-24 18:09

Ik heb deze petitie getekend omdat ik reeds jaren gebruik maak van alternatieve geneeswijzen die me heel goed helpen... osteopatie... homeopatie... enz... dit helpt enorm bij mij... ook moet je elke dag wel aan jezelf blijven werken... graag zou ik wel eens TM willen ontdekken om te weten welk effect dit heeft op mij...
Groetjes

Gast

#140

2015-03-24 18:49

Ik ga regelmatig bij osteopaat , en heb daar véél baat bij !
ook andere alternatieve geneeswijze krijgen mijn voorkeur , zolang je er mee geholpen wordt , beter of opereren en medicatie slikken .

Gast

#141

2015-03-24 19:09

Omdat we allemaal de vrije keuze moeten krijgen HOE we ons eigen lichaam wensen te genezen!

Gast

#142

2015-03-24 19:43

Ik heb lyme en blijkbaar word je in België hier niet voor geholpen het reguliere circuit. Enkel via homeopaat .

Gast

#143

2015-03-24 20:01

Sinds van kindsbeen af neem ik homeopatie . Nog steeds neem ik homeopatie en volg ik alternatieve geneeskunde, voor de geneeskunde was ik reeds opgegeven, en nu ben ik er nog steeds ondanks mijn ouderdom, waarom kan de geneeskunde niet toegeven dat homeopathie nodig is voor de gezondheid van de mens, iedere dag zegt men dat men meer gezond moet leven, niet van antibiotica en dergelijke producten integendeel die geven altijd neveneffecten, neem natuurlijke producten en aanvaard dat ze werkelijk nodig zijn en werkelijk helpen om de mensen te helpen en genezen.

Gast

#144

2015-03-24 20:04

omdat ik al jarenlang fytotherapie en andere alternatieve geneeswijzen gebruik die wel zeer degelijk helpt, maar wie niet waagt zal nooit winnen, ik heb het zelf geprobeerd en vroeger moest ik er ook niet van weten tot ik van gedacht veranderde om het wel eens te proberen en het lukte van de eerste maal dus baat het niet schaadt het niet!!!!

Gast

#145

2015-03-24 20:28

Omdat het erg belangrijk is eeuwenlange natuurkennis door te geven ,te gebruiken om ons lichaam gezond te houden ,te krijgen waar MOEDER NATUUR voor bedoeld is ! ! !
Vele presidenten,ministers,en andere hebben ons al die tijd dom gehouden , hun zakken gevuld met onze zuurverdiende centen ,ons afhankelijk gemaakt aan hun ( medicijnen ) Het wordt tijd dat wij de kans krijgen om ons te genezen met de planten ,kruiden vanuit de natuur ,zonder sproei ,groei middelen ! Het is tijd voor grote verandering .

Gast

#146

2015-03-24 21:17

Het wordt hoogtijd om zich weer op een natuurlijke manier te verzorgen en al die chemische medicament maximaal te vermijden!

Gast

#147

2015-03-24 22:01

Omdat wij goede baat hebben bij body stress release en dit niet vergoed wordt door onze zorgverzekeraar.

Gast

#148

2015-03-24 22:23

Omdat ik dit zeer belangrijk vind !

Gast

#149

2015-03-24 22:33

Back to Mother Nature

Gast

#150

2015-03-25 05:49

Ik ben er van overtuigd reeds meerdere malen dat alternatieve geneeswijze werken. Zowel voor mens als voor dier.. acupunctuur, homeopathie, kruiden, mindfullness om maar een aantal te noemen waar ik zelf ervaring mee heb. 

voorbeeld: dochtertje Lore eerste levensjaar luchtwegproblemen al meer dan een jaar aan de vernevelaar en uiteindelijk in het ziekehuis belandt. Men wilde cortisonen behandeling starten... mijn instinct vertelde me anders en besloot een homeopaat op te zoeken (trouwens deze homeopaat was ook een reguliere arts) haar constitutie middel werd door vraaggesprekken uiteindelijk bepaald Sulfur..een korreltje een stom korreltje van dit middel en mijn dochter was van haar problemen af. Geen zware medicatie voor mijn ukkie.. en nu 7 jaar later een gezonde meid! 

De natuur biedt ons zoveel aan...maak er gebruik van.

Acupunctuur..ik gebruik dit zelf om gezond te blijven, bekijk het zoals ze het in china doen.. daar gaan ze niet naar de dokter omdat men ziek is neen daar gaan ze naar de dokter om gezond te blijven. 

Meer gezond verstand gebruiken en niet direct naar chemische troep grijpen. Hoeveel mensen zitten er aan de vitaminepillen?? allemaal chemische zooi waar het lichaam niks mee kan de helft kan nog niet eens opgenomen worden. Maar omdat meneer fabrikant alles aanprijst als gezond en natuurlijk zal het wel zo zijn. Meneer fabrikant is enkel de mensheid aan het kapot maken met alle troep die in onze voeding wordt gesmeten. Suiker om er maar eentje van te noemen..we kunnen niet meer zonder SCHANDALIG!

Gelukkig zijn er al veel mensen zich aan het realiseren dat het zo niet langer kan doch we zijn er nog lang niet. Leer luisteren naar je instinct je buikgevoel die vertelt wat juist is.. maar voelen mag tegenwoordig niet want dan ben je gelijk raar en zweverig! Maar ik geloof er in en zal er naar handelen..en blijf mijn alternatieve geneeswijze gebruiken!