Geef natuurlijke & alternatieve geneeswijzen een kans

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef natuurlijke & alternatieve geneeswijzen een kans.


Gast

#101

2015-03-23 19:03

Ik ben kinesiste en al 15 jaar caycediaans sofrologe. Dankzij de sofrologie en de dynamische relaxatie heb ik al heel veel mensen geholpen. Het is hoog tijd dat men naast de klassieke geneeskunde de goede holistische methodes terugbetaalt.

Gast

#102

2015-03-23 19:49

De klassieke en alternatieve geneeskunde zou beter de handen in elkaar slaan ,zo kunnen ze elkaar beter aanvullen ,naar elkaar luisteren en overleggen wat kan helpen bij hun patiënten !

Gast

#103

2015-03-23 20:01

Ik doe zelf altijd beroep op alternatieve geneeswijzen omdat ik niet geloof in chemie om mij beter te maken. In een lichaam werkt alles samen en hoe diebiel om alles los van elkaar te gaan bekijken echt niet normaal .... maar ja big mama pharma heeft het hier voor het zeggen he. Heb zelf nog geen pijnstiller op voorraad. Geen van mijn kinderen heeft ooit een kinderarts te zien gekregen. Ben zelf causale voetreflexologe en ik help veel mensen om hun lichaam, geest en emoties weer in balans te krijgen ....
pino

#104

2015-03-23 20:24

Ik vind dat de zorg die je moet/kan krijgen de beste moet zijn die er is.

Als dat niet regulier is dan alternatief volgens mij is dat ook de intentie van elke arts tenminste dat tekenen ze als ze een opleiding gedaan hebben.

Al moet er wel veel gebeuren ik vind dat doktoren ook een opleiding zouden moeten krijgen in alternatieve bewezen middelen, en ook vind ik dat als regulier geen oplossing heeft er door verwezen MOET worden naar andere soorten van zorg en niet naar een psychiater dat is makkelijk als je het niet weet.

 

Anyway ik denk dat het zowiezo veel werk gaat kosten, maar hoop dat in de toekomst alle soorten van zorg tot elkaar komen en de belangen van geld en macht op de achtergrond zullen blijven.


Gast

#105

2015-03-24 00:41

Omdat ik al zolang mijzelf probeer te redden met alternatieve geneeskunde ,en regelmatig goede resultaten krijg . Wat helpt is dat de huisdokter hier ook volledig achterstaat en mij bijstaat met raad en daad . Had alle mogelijke bijwerkingen van de klassieke geneesmiddelen .Je bent dom als je niet openstaat wat in mijn ogen de echte klassieke geneeskunde is ,want daar zit al heel wat meet ervaring achter .Sinds de oudheid reeds !!!

Gast

#106

2015-03-24 06:16

Omdat ik ook geloof dat mensen baat hebben of genezing kunnen vinden in andere middelen dan datgene dat voorhanden is in de klassieke geneeskunde. Dat we moeten openstaan voor alternatieven die het leven draaglijker maken of zelfs je leven kunnen redden...

Gast

#107

2015-03-24 06:20

Heb héél goede resultaten en ervaringen met alternatieve en natuurlijke geneesmiddelen. Daarom is het echt belangrijk om dit niet te laten verloren gaan. De natuurlijk en alternatieve geneeskunde heeft mijn insziens zichzelf al bewezen door de vele resultaten.

Gast

#108

2015-03-24 06:25

beide schouders zaten vast alleen operatie kon nog helpen volgens de dokters 3 maand revalidatie per schouder ben accupunctuur en cupping gaan doen resultaat met wat geduld 1 schouder helemaal los en de andere bijna dus ben het levende bewijs dat het werkt

Gast

#109

2015-03-24 06:36

mijn vrouw heeft hele goede resultaten met accupunctuur en cupping bijna 3 jaar nadat de dokters gingen beide schouders opereren leeft zij zo goed als zonder pijn

Gast

#110

2015-03-24 06:51

Ben altijd bezig geweest met alternatieve geneeskunde, ik heb zelfs een cursus van herborist gevolgd. Mijn kids kregen altijd kruiden als ze ziek werden, ik ging alleen naar de dokter voor een diagnose . Het zou zeker veel uitmaken moesten de ziekenkasten daar ook hun bijdrage in doen !

Gast

#111

2015-03-24 07:30

Ik denk dat het goed zou zijn als ze zouden samen werken in plaats van mekaar tegen te spreken !!

Gast

#112

2015-03-24 07:41

Ik heb deze petitie in de eerste plaats getekend omdat ik al te veel mensen persoonlijk heb gekend die door de reguliere geneeskunde waren afgeschreven, zelfs misbruikt werden als proefkonijnen, en na soms jaren ellende de overstap maakten naar de alternatieve wereld en er terug volledig bovenop geraakten, volledig herstelden en eindelijk hun geluk hierdoor terug vonden. Ik ken mensen die jaren gebukt gingen onder Clusterhoofdpijn en na het nemen van 1 pipet flesje medische cannabisolie volledig herstelden en nooit geen pijnlijke aanvallen meer kregen, ik ken mensen die gebukt gingen onder Collitis Ulcerosa, Crohne, ernstige vormen van Artrose, huidaandoeningen en zelfs kanker, allen herstelden volledig tussen de 1 en 7 maanden en dit zonder gifpillen en of heelkundige ingrepen, chemo, bestralingen en of hormoonbehandelingen.
De Reguliere geneeskunde bestaat max. 150 jaar....de Alternatieve geneeswijzen Duizenden jaren, wie denk je heeft de meeste ervaring ?
Hierbij komt bovenop dit alles nog het gevaar van de Farmaceutische industrie die een Biljoenen Business is en zich hoe genaamd niet bekommerd om enkele doden meer of min, maar zich uitsluitend bekommerd om haar dikke bankrekening ten koste van de volksgezondheid, zij creëren nieuwe ziekten waar ze dan gifpillen voor maken, zij onderhouden ziektes zoals kanker die al 100 jaar kan genezen worden, zij misbruiken duizenden mensen om nieuwe patenten te kunnen maken, zelfs in mijn directe vriendenkring ken ik diverse mensen die na een kleine ingreep verder moeten leven als wrakken, zo ken ik recent een man Lorenzo genaamd een zakenman die 300 mensen te werk stelde, was enkele jaren geleden binnen gegaan om een maagverkleining, het jaar erop werden complicaties vastgesteld, kreeg hij maagkanker met na verloop van tijd diverse uitzaaiingen, nu eind december 2014 ging hij nogmaals binnen voor ...... de vierendertigste ingreep, was ondertussen volledig zijn maag kwijt, en had bovenop dit alles nog een spierziekte gekregen door alle medicaties, op zijn borst en buik waren diverse bedradingen met batterijen die morfine op geregelde tijd inspoten, hierbij nam hij nog 26 medicaties.....Lorenzo was 42 jaar had een dochtertje van 7 jaar en is maandag 2 maart via euthanasie uit het leven gestapt...dank zij de reguliere geneeskunde, en zo ken ik er op dit moment velen.....zeer velen, en ik weet als zij niet overstappen naar de natuurlijke en alternatieve geneeswijzen zij zelfs voor sommigen deze zomer niet meer zullen halen.....dus u begrijpt waarom mijn terechte steun voor deze petitie, want het gaat om mensenlevens.

Gast

#113

2015-03-24 09:17

Ik ben zelf voorstander van de alternatieve geneeswijzen . En het zelf al heel dikwijls meegemaakt dat het echt wel helpt . in plaats van al die medicatie .

Gast

#114

2015-03-24 09:22

Wordt tijd dat er een keurmerk komt voor alternatieve geneeswijze zodat het kaf van het koren wordt gescheiden !
En we als consument weten waar we met vertrouwen terecht kunnen !
Erkende en bekwame opleidingen zijn een must !

Gast

#115

2015-03-24 09:28

Omdat ik sterke voorstander ben van natuurlijke en alternatieve geneeswijzen

Gast

#116

2015-03-24 09:45

ik heb vertrouwen in de natuur die ons altijd de juiste weg wijst. soms hebben we daarbij de hulp van iemand nodig die de inzichten al in zich heeft.

Gast

#117

2015-03-24 09:47

De natuur heeft zoveel in zich waarom haar dan de kans niet geven ? Vroeger ging het wel !

Gast

#118

2015-03-24 09:58

Omdat ik vind dat er een eind moet komen aan het massaal zakken vullen van farmaceutische bedrijven. In het bijzonder voor het verkopen van nutteloze producten tegen bv. verkoudheid, zalfjes tegen spierpijnen of verstuikingen, middeltjes die kaalheid kunnen voorkomen en noem maar op. Omdat de alternatieve geneeskunde of noem het hulp een kans moet krijgen om te tonen dat het ook anders kan.

Gast

#119

2015-03-24 10:01

Omdat ik heel belangrijk vind dat alternatieve en natuurlijke geneeswijzen erkend worden. Heel belangrijk zelfs.

Gast

#120

2015-03-24 10:22

omdat ik het er mee eens ben, en omdat deze visieuze cirkel ook mag doorbroken worden. Omdat we het recht hebben onze eigen keuzes te maken en het allemaal te maken heeft met integriteit.

Gast

#121

2015-03-24 10:44

Kan nooit geen kwaad als niets helpt om het te proberen men moet voor alles kunnen openstaan.

Gast

#122

2015-03-24 11:18

Zelf gebruiker van homeopathie, en natuurlijke middelen.

Gast

#123

2015-03-24 12:13

Omdat ik toch al een jaar of 8 zonder puffers en antibiotica doen!!!Met dank voor de natuurlijke & alternatieve geneeswijze!!!

Gast

#124

2015-03-24 12:32

Ik ben het er mee eens dat je ook op een andere, alternatieve wijze kunt genezen. Ik vind dat meer mensen dat in moeten zien.

Gast

#125

2015-03-24 12:37

uit overtuiging, ben al heel mijn leven hiermee bezig