Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia


Gast

#351

2014-09-07 15:59

er is daar een meisje dat iedere x maar weer word gepest en de grond word ingetrapt ze kan niets goed doen op het ogenblik is er 1 die gewoon bedreigen uit niet persoonlijk tegen haar maar wel voor de camara dat is Ivan dit heeft niets meer met een spel te maken

Gast

#352

2014-09-07 16:12

ik vind het schandalig dat een regie toekijkt hoe isa geestelijk mishandeld woord jullie moeten je dood schamen

Gast

#353

2014-09-07 18:38

Ivan heeft een schietgebaar gemaakt naar een vliegtuig en meerdere verwensingen gemaakt naar Isa, haar op misselijkmakende manier getreiterd. Ook rienk heeft meerdere keren aangegeven Isabella lichamelijke schade aan te willen brengen. Tot slot heeft Ruud en Billy vanaf dag 1 op een niet normale manier Isabella getreitert, gepest en uitgescholden.

Gast

#354

2014-09-07 18:54

Met pesten kan je iemand helemaal kapot maken. Niet normaal dat in een programma waar ook kinderen naar kijken dit normaal is. En niks aan gedaan wordt. Er worden ook al bedreigingen gedaan, oa als een persoon isa er niet uit gooit... te erg voor woorden!!!!!!!!!
iq

#355 Re:

2014-09-07 19:07

#346: gast -  

 isabel wint utopia...joey is een dikke loser en ivan een beul type.

 

 

 

 

m.v.

#356 Utopia

2014-09-07 22:53

Afgelopen tijd zijn er doodsverwensingen gemaakt naar Isabelle en dat gaat super ver. Afgelopen week heeft Rienk nog een denkbeeldige pistool op haar af geschoten en de rook uit de loop geblazen. Lot en Billy hopen dat ze van een trap valt en haar nek breekt. Sorry maar dit gaat super ver en is niet normaal meer.


Gast

#357

2014-09-09 10:33

Door het verstoppen van de taart is de melktank vuil geworden,heeft Ruud dan geen verstand?

 


Gast

#358

2014-09-09 11:03

Ruud en Ivan gaan gewoon door met pesten,en Billy wist ervan toen Ruud die brief over de taart aan het schrijven was.Ze maakte nog een opmerking dat Nico wel flink gestrest zou raken omdat ze het al zo druk had,en dat was prima volgens Billy.

Wat een waardeloos voorbeeld geven die mensen. Toen Ruud de taart ging verstoppen in die melktank ging het er goor aantoe.

Kan die melk nog wel gebruikt worden ?

Bigman
Gast

#359 Pesten doe je niet

2014-09-09 19:00

Schandalig zo ga je niet met elkaar om en dan durven ze van Talpa ook nog keihard te zeggen dat dat ei gewoon gevallen was NOU JA ZEG hoe durven ze en bij show nieuws gaan ze er ook nog gewoon om zitten lachen en bagatelliseren ze de zaak niet normaal ik kijk heel graag naar Utopia maar dit moet echt stoppen anders zeg ook ik mijn paspoort op Isa is een hele lieve zachte meid en ja ze is wel eens een beetje prikkelbaar wie zou dat niet zijn in har geval je bent top hoor Isa ik hoop dat je wind maar eigenlijk heb je al gewonnen Isa komt er wel en de rest is iedereen straks na een paar weken vergeten Jaloerse stakkers 


Gast

#360

2014-09-10 13:53

Boer Peer heeft de melk weg moeten gooien,ja geen wonder na die vieze manier waarop Ruud die taart in de melkkoeler verstopte.Na al dat pesten nu over goede doelen praten ,daar trapt niemand meer in,ik zou die knuffelkoeien van hem niet hoeven,zoek wel een ander goed doel.

 

 


Gast

#361 Re:

2014-09-10 23:32

#360: -  

 ergste  is nog   die zaterdag  heeft   gio er nog melk  uitgehaalt  voor  pannekoeken  en  deze zijn  door vanessa gebakken   waar gio en  vanessa niks vanaf wisten terwijl   dat  vieze krukje er al instond.  ik hoop  dat boer john  weer vlug  komt   en ruud eens goed op zijn donder geeft of  waarschuwing  want  is nu al de tweede keer   dat   door ruud  de melk  is vervuild.  maar   vind  hoe ivan  nog steeds naar   isa   zich  gedraagd   en denkt   kan  het daar wel eens goed fout gaan want isa  durft hem niets meer te vragen en heeft schrik van hem en ivan dreigt achte isa der rug om dat  hij haar wat  kan aandoen

gast

#362

2014-09-11 04:56

Ivan kan het niet laten Isa een sneer te geven.

Gisteravond ook weer.

Isa zei, ook de topi's is een grote inlikkerij en dat er veel gekonkeld wordt, dus zij wil de topi nog geeneens.

Ivan zei, daar heb je het ook zelf naar gemaakt, en dat op zijn bekende toontje.

Er zit veel wrok tegen Isa bij Ivan, waarom ??? wie het weet mag het zeggen.

En Laura van Bekhoven blijft ook maar door gaan met achter haar rug om te kletsen.


Gast

#363

2014-09-11 07:52

Boer John doe er iets aan,Ruud moet op zijn nummer gezet worden anders stopt het nooit,en als boer gaat je dat toch ook aan het hart.Zulke vieze melk bah! 


Gast

#364

2014-09-11 23:20

ik schrok wat isabella vandaag te kennen gaf,ik ben echt bang van ivan. hoe erg is dat!!!


Gast

#365 Re:

2014-09-12 04:49

#364: -  

 Ja klopt, dat heeft ze vaker gezegd.

Ze durft hem nu niets meer te vragen.


Gast

#366

2014-09-26 15:27

Dat gedrag van Lot is buiten alle proporties. Nu al negen maanden lang. Ze verdient een big exit
Florentina

#367 Pesten / Treiteren .

2014-09-26 19:59

En Lotte komt hier zeker wederom mee weg Dhr J De Mol sr ? Het moet nu nog niet gekker gaan worden daar met die aso verwend nest (Lotte) . Dit is nl de 2de keer al dat zij geweld gebruikt , omdat madam Lotte haar zin niet krijgt . Moeten er nu eerst doden vallen Dhr De Mol sr ? Of komt die onopgevoedde Lotte er dan ook nog mee weg ? Mijn mening is en blijft ; Lotte per direct exit !!!!!!! Zo´n slap gesprekje bij de regie ? Lachertje , zo van ; mag jij niet meer doen he schattige Lotte . Een feeks is zij die niet in deze wereld thuis hoort . Lopen meer gekken los (blijkt wel weer) dan dat er vast zitten . Bah Bah Bah

feestje01

#368 Re: raar

2014-10-21 17:35

#350: Spuciman - raar 

 Te dom dit programma gelukkig ziet er een uit-knop op de tv ongelooflijk programma met alleen lozers niet te geloven dat dit op tv komt 


Gast

#369

2016-01-11 11:20

Sbs hart van nl zit vol zielige dieren en bij utopia brengen ze dieren mishandelig als entertainment SCHANDALIG!