Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Mededelingen / Tussenstand 3 petitie: Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Opmerkingen

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#2 Best Michiel, en wat dacht je hier van?

2014-07-28 18:31

Mmm... beste gast, ik dacht: ''met 12.000+ op de teller lopen 'ze' achter'.

Gast

#3 Re: Best Michiel, en wat dacht je hier van?

2014-07-28 18:39

#2: Michiel Mans - Best Michiel, en wat dacht je hier van?

De link is dan ook van gister naar aanleiding van het bericht op omroepwest


Gast

#4

2014-07-28 18:48

Van Woerkom mocht geen ombutsman worden omdat hij een discriminerende opmerking had gemaakt. Deze burgermeester mag blijven na deze doodsbedreigen waarbij hij niet heeft ingegrepen? Waar is het recht? Deze man moet gewoon opstappen!

Gast

#5

2014-07-28 19:26

holland krijg te maken met een 2 servie we laten alles toe we leven in holland nog wel men moet harder optreden en terug sturen de moslims
Joseph

#6 De politie is bang om ...

2014-07-28 20:31

...om op te treden tegen fanatieke moslims. Een man met een papoea vlag tegen de grond werken is makkelijk te doen. De Nederlandse politie, justitie en het overheidsapparaat is moreel allang failliet. Men is bang voor een opstand. Met dank aan de linkse kerk.

Gast

#7

2014-07-28 20:45

Beste Michiel,
Alle respect voor deze actie !
Nederland is de wegkijken burgemeesters/politici meer dan ZAT !!
Ga zo door !!

Met vriendelijke groeten,

Mario Rutten

Gast

#8

2014-07-28 22:50

Kunnen we ook zo iets.op zetten voor het opstappen van het kabinet? Nederland moet in opstand.komen.

Gast

#9

2014-07-28 23:34

Hij is nog erger dan hitler

Gast

#10

2014-07-29 06:12

Uitstekend verwoord wat merendeel van de Nederlanders denkt, maar niet de kans heeft om te zeggen.
bezorgde moeder

#11 bedankt!

2014-07-29 07:45

Michiel bedankt voor het opzetten van deze petitie! Het was en is nodig de wegglijdende moraal bij onze burgervaders aan de orde te stellen. Angst is en blijft een slechte raadgever ... déescalatie amehoela. Waakzaamheid gewenst nu onze manier van samenleven vanuit 2 kanten aangevallen wordt.

Gast

#12

2014-07-29 09:14


Deze petitie heeft geen enkele waarde. Omdat namelijk geen enkele handtekening als een geldige handtekening kan worden beschouwd.

Probeer het zelf maar eens uit. Je kunt bij naam en adres de meest rare onzin schrijf — wordt gewoon door de petitie geaccepteerd. Is ook al gebeurd hier; kijk maar naar handtekening nr. 190, daar staat bij naam “NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE” en bij woonplaats “totaal-niet-mee-eens”. Ik durf er zonder blikken of blozen best wel een kapitaaltje op te zetten dat noch die naam, noch die woonplaats bestaat of ooit bestaan heeft. Ik kan dus oneindig vaak een handtekening zetten met verzonnen informatie, die niet eens op een naam of een woonplaats hoeft te lijken. Op basis daarvan kunnen al deze handtekeningen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Dus naam en adres zeggen niets over de geldigheid van een handtekening. E-mailadres dan misschien? Want de software van de petitie vraagt je om de link in de e-mail te klikken om de handtekening te bevestigen. Lijkt redelijk, maar met al die gratis e-mailaccounts via Hotmail, G-mail, Yahoo en wat al niet meer, kan ik in mijn eentje een oneindig aantal e-mailadressen bezitten. Bovendien, ik kan één en hetzelfde e-mailadres oneindig vaak gebruiken. Probeer maar. Zolang ik maar niet dezelfde naam met hetzelfde e-mailadres combineer, kan ik oneindig blijven tekenen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Is het dan misschien het IP-adres dat een handtekening geldig maakt of niet, want we zien dat de software van de petitie bijhoudt of een IP-adres meer dan één keer wordt gebruikt. Had ook redelijk kunnen zijn, ware het niet dat ook dit heel eenvoudig te omzeilen is, door via een proxy een handtekening te zetten en ook dat kan ik oneindig blijven herhalen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Ik vrees dus, dat deze petitie geen enkele waarde heeft, want geen enkele handtekening kan zonder twijfel als een geldige handtekening worden beschouwd. Da’s lullig, uiteraard, maar troost je: dat geldt voor ALLE andere petities hier ook. Geen enkele petitie hier heeft enige waarde, omdat het kinderlijk eenvoudig is een petitie te manipuleren door een oneindig aantal valse handtekeningen te zetten.

Begrijp je meteen waarom deze service gratis is: hij levert namelijk helemaal niets. Deze petities zijn bedoeld om inkomen te generen voor de eigenaars van deze site. Inkomsten van diegenen die een bedrag doneren "voor meer zichtbaarheid" van deze petitie. Ik persoonlijk vind het schandelijk dat mensen op deze wijze om de tuin worden geleid, een rad voor de ogen wordt gedraaid en geld uit de zak wordt geklopt, maar di mening hoeft niemand te delen.

Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.
Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#13 Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.

2014-07-29 09:22

Beste Gast,

Als een soort 'bindend referendum' heeft het geen waarde, hoe fraai 14.000+ handtekeningen ook zijn in zo'n korte tijd. Als signaal heeft het echter wel degelijk waarde. De inmiddels brede publiciteit van de petitie versterkt het signaal.

Gast

#14

2014-07-29 09:38

Deze petitie heeft geen enkele waarde, zie onderbouwing bij reactie #3619 op de opmerkingenpagina.
Waarschijnlijk heeft Michiel inmiddels een lamme hand van het steeds weer op de ondertekenen knop klikken.
En hij is vast blij dat hij nu meer aandacht krijgt dan met het schrijven van zijn stukjes in het verleden...
Nuance

#15 Re: Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.

2014-07-29 09:44

#13: Michiel Mans - Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.

Beste Michiel,

 

Juist de brede publiciteit zorgt ervoor dat er steeds minder waarde gehecht kan worden aan dit initiatief. Nederland zit namelijk vol met reaguurders die hun mening baseren op hetgeen het hardst in hun oor getoeterd wordt. Zie de primaire reactie van half Nederland op de opstelling van het kabinet rond MH17, en hoe een week later bleek dat die opstelling heel goed gewerkt heeft. En toen vond Nederland ineens weer dat het goed aangepakt was...

De eenvoudige manier waarop mensen tegenwoordig hun "steun" aan iets kunnen geven zorgt ervoor dat de daadwerkelijke waarde van het initiatief steeds minder wordt.

Maar goed, het is erg makkelijk als de wereld zwart of wit is.

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#16 Re: Waarschijnlijk heeft Michiel inmiddels een lamme hand van het steeds weer op de ondertekenen kno

2014-07-29 09:48

#14: -

Beste Gast,

Ook trollen laat ik staan.


Gast

#17

2014-07-29 12:11

Zeer goed initiatief.Onze dank voor uw strijd voor vrijheid en democratie!Hulde!

Gast

#18

2014-07-29 16:29

Je zou je schamen agent te zijn
Кевин

#19 Wake-up call

2014-07-29 16:35

Ook op Russia Today werd vandaag gerefereerd aan deze petitie, en hoe, volgens een kenner, het op zijn minst opmerkelijk te noemen is dat de Nederlandse regering deze demonstratie goedkeurde en er in een Europees land leuzen als "dood aan de Joden" door de straten wordt gescandeerd. "Dit moet gezien worden als een wake-up call," werd er gezegd. Helemaal mee eens, daarom ook van mij dank voor dit initiatief.

Gast

#20

2014-07-29 17:19

Snel is een onbeschofte vlerk.

Gast

#21 Anti ISIS mars in de Schilderswijk

2014-07-29 17:47

Hallo Michiel,
Op 10 augustus wordt er een anti ISIS demonstratie gelopen in de Schilderswijk. Dit zal ongetwijfeld oud nieuws voor je zijn. Maar ik vroeg me af, is het een idee om jullie krachten ten bundelen? Of zijn jullie er al mee bezig?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/22907972/___Anti-ISIS-mars_in_Den_Haag___.html
Groet,
Monique

Gast

#22

2014-07-30 08:35

Als het OM niets fouts ziet in deze betoging(en) kan de aanklacht tegen de heer Wilders meteen in de prullenbak.

Gast

#23 Re: Re: Waarschijnlijk heeft Michiel inmiddels een lamme hand van het steeds weer op de ondertekenen

2014-07-30 22:17

#16: Michiel Mans - Re: Waarschijnlijk heeft Michiel inmiddels een lamme hand van het steeds weer op de ondertekenen kno

En op basis van wat bepaal jij wie trollen zijn? De opmerkingenpagina's worden volgeklad met herhaling na herhaling, maar dat noem jij niet trollen? Trolt alleen die, die jou niet welgevallig is?

Ik zou niet zo hard roepen over "meten met twee maten" als ik jou was.


Gast

#24 Re:

2014-08-01 09:14

#4: - Van Woerkom mocht geen ombutsman worden

Om nog maar te zwijgen van het feit dat hij geen ombudsman mocht worden.