Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Mededelingen / Tussenstand 2 petitie 'Eis het ontslag van Jozias van Aartsen' / Opmerkingen


Gast

#1

2014-07-27 12:34

Beste Michiel,

Neem je ook mee dat er een politieauto rondreed met een ISIS vlag?

https://twitter.com/idaschrijft

Geweldige actie!
Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#2 Re: ISIS vlag

2014-07-27 12:53

#1: -

Beste Ida,

Bedankt voor de link. Ik had de ISIS vlag op de politieauto al opgeslagen als .jpeg, maar een tweede kan geen kwaad.

In hoeverre het de paar aanwezige agenten is te verwijten dat die vlag op hun auto zat, en een tijdje bleef zitten, is afhankelijk van wat ze deden nadat ze ontdekten dat hun auto propaganda maakte voor ISIS. Wat toch wel bepalend is om het eventueel mee te nemen in de mail aan TK+.

In verhouding tot de kern van de petitie, middels de eis protesteren tegen het tolereren van oproepen tot volkerenmoord, is het een detail. Wel een misselijkmakend detail.

Groet,

Michiel


Gast

#3

2014-07-27 14:43

Goed bezig Michel. Wijs ook op de massieve politie-inzet bij demonstratie van Koerden.
Misschein ook dat politie-inzet bij pro-Israël manifestaties alleen nodig is om de demonstranten te beschermen.

Gast

#4

2014-07-27 20:48

Oprotten zijn wij de oorlog vergeten Jozias van Aartsen Nooit meer joden vervolging ik schaam mij dat ik Nederlander ben en dat tuig mag alles laat ze lekker terug gaan naar hun eigen land.

Gast

#5

2014-07-28 09:26

Politie heeft weinig tot geen gezag meer. Blijkt ook uit het laten hangen van de vlag aan 'n politiebus. Bang voor escalatie....optreden dan en wel heel hardhandig.
gast

#6

2014-07-28 10:52

Onbegrijpelijk dat aanhangers van ISIS wordt toegestaan te demonstreren. Mag toch algemeen bekend zijn dat men geweld verheerlijkt en mensen hiertoe aanzet. Wat moet je nog doen om geen vergunning te krijgen?

Gast

#7

2014-07-28 13:02

Normaal gesproken onderteken ik nooit petities, maar van de noodzaak van deze petitie ben ik ten volle overtuigd!


Gast

#8

2014-07-28 14:22

Die man is niet meer geloofwaardig in zijn optreden weg er mee

Gast

#9

2014-07-28 14:23

Schaam jullie! Stelletje hersensloze Mensen! Kontlikkers van Joden.

Gast

#10

2014-07-28 14:25

Weg met deze regent, slappe hap. Dit gaat levensgevaarlijk worden in Nederland dus actie tegen ISIS.

Gast

#11

2014-07-28 14:29

Mijnheer Mans, goede actie!
Ad Rem

#12

2014-07-28 14:34

Geachte heer Mans, is het niet eens tijd voor een aangifte tegen dhr. Van Aartsen wegens antisemitisme? Ik weet het: u denkt: 'dat is niet aan de orde', maar ik vrees van wel. Er zijn immers maar twee smaken: of Van Aartsen is dom, of hij is antisemitisch. Hij is niet dom, dus resteert antisemitisme. Hij weet immers (althans kan dat weten) wat er geroepen en gedaan is bij de betoging. Hij moet overigens wel in beide gevallen opstappen als burgervader (van pak hem beet: alle Joodse medeburgers van Den Haag, EN alle Christelijke medeburgers van Den Haag); aan een domme burgervader hebben we immers niets.

Gast

#13

2014-07-28 14:41

Super super dat U dit doet!!!!

Gast

#14

2014-07-28 14:50

Schande dat de Nederlandse overheid die terreur-steunders laten demonstreren, oppakken die handel en de grens overzetten. Die van Aartsen is gewoon een laffe flapdrol en moet zijn ketting inleveren.
Auke

#15 Schande!

2014-07-28 15:18

Het is een schande wat er in dit land allemaal wordt toegelaten en gebeurt!
Zeer goede actie, we moeten in opstand komen want Islam en geweld gaan hand in hand dus waarom demonstreren ze eigenlijk?..
En als het dan zo nodig moet dan naar de gaza strook gaan en het daar doen.
Maar ja, daar staan ze niet met uitkeringen klaar natuurlijk.........
Goedemorgen

#16 Thanx!

2014-07-28 15:21

Zo super dat je dit bent opgestart. Gefeliciteerd met het behalen van de 10.000 in drie dagen tijd en Thanx!

Gast

#17

2014-07-28 15:23

Afgelopen voorjaar zijn er nog voetbalsupporters in Amsterdam aangehouden, een nacht vastgezet en met een stadionverbod van 5 jaar + 1.000 euro boete naar huis gestuurd omdat ze mogelijk "hamas, hamas. Joden aan het gas" geroepen hadden. En wat doet Jozias? Nee, gewoon doorlopen mensen, niets aan de hand ... (want als we wel ingrijpen is het racisme).

Gast

#18

2014-07-28 15:59

Complimenten voor deze petitie. Maar; komt er ook in navolging van deze petitie nog een demonstratie, met bijvoorbeeld als thema: weg met van Aartsen en weg met de Jodenhaters in Nederland? Suggestie voor een locatie: de Schilderswijk te Den haag bijvoorbeeld? Of roepen we alleen maar wat vanachter onze PC? (Doe ik trouwens ook hoor) Wie heeft de capaciteiten; de middelen en het lef om dit te organiseren?

Gast

#19

2014-07-28 16:03

Bedankt dat u met deze petitie bent begonnen.

Gast

#20

2014-07-28 16:28

Prima petitie. Aarsten hoeft niet weg maar chamberlain gedrag lost het islam probleem niet op.!

Gast

#21

2014-07-28 17:17

Uitstekend initiatief, weg met een burgemeester die van het wegkijken zijn beroep heeft gemaakt

Gast

#22 Re:

2014-07-31 10:28

#12: Ad Rem - Geachte heer Mans, is het niet eens tijd voor een aangifte tegen dhr. Van Aartsen wegens antisemitisme?

En welke antisemitische opmerking heeft u dan gehoord van van Aartsen?

Misschien wordt het tijd om u aan te klagen voor laster.