Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#8326 Re:

2014-08-25 14:49

#102: -   Ik hoop dat dit helpt om die lafaard het land uit te jagen.

 Vind je het goed als we jullie dan de zee in schoppen? Wordt het eindelijk rustig hier.


Gast

#8327 Re: Asscher:harde aanpak haat-imams

2014-08-25 14:58

#8300: - Asscher:harde aanpak haat-imams 

 20 jaar te laat zijn ze die zakken hooi. 


Gast

#8328 Re: Re:

2014-08-25 15:10

#8326: - Re:  

Ik weet wel wie de de zee in moeten schoppen hoor. Dan wordt het veiliger hier en het scheelt ons miljarden aan uitkeringskosten, terreur en ander ongemak.


Gast

#8329 Geef het door aan anderen, dit moeten wij niet toelaten in Nederland.

2014-08-25 16:41

DELEN DELEN DELEN DELEN DELEN DELEN

Stop islam in Nederland. Volg en deel deze handtekeningenactie.

 


Gast

#8330

2014-08-25 16:42

Stop islam in Nederland. Volg en deel deze handtekeningenactie.

 .


Gast

#8331 Re: Geef het door aan anderen, dit moeten wij niet toelaten in Nederland.

2014-08-25 16:46

#8329: - Geef het door aan anderen, dit moeten wij niet toelaten in Nederland. 

 Euh…, dit al gelezen: "DE PETITIE IS OP 31 JULI VERSTUURD."


Gast

#8332 Re: Re: Geef het door aan anderen, dit moeten wij niet toelaten in Nederland.

2014-08-25 17:24

#8331: - Re: Geef het door aan anderen, dit moeten wij niet toelaten in Nederland. 

 Maakt niet uit. Laat je stem horen en stop met wegkijken.

 


Gast

#8333 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam

2014-08-25 18:25

#8211: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam 

 Ja, hoor, ik kan best wel lezen. Er bestond een volk, filistijnen genaamd, woonden ook in het gebied wat je nu kunt aanduiden met GAZA. De oorsprong van dit "palestijnse" volk ligt in cyprus en griekenland. Dat voor wat betreft de filistijnen. Palestina is als naam al zeer lang bekend, maar dat zegt nog niets over de oorsprong van het volk wat momenteel palestijnen wordt genoemd. Nadat Israelisch de joodse staat tot grote bloei hebben gebracht is er een grote toeloop geweest van arabieren naar Israel, waarom? Omdat de leefomstandigheden daar gewoon veel beter waren. Deze arabieren zijn gewoon opgenomen in de bevolking van de staat Israel. Door echter te schrijven dat er al lang geleden, een palestijns volk bestond wat "oudere rechten" zou hebben dan het joodse volk, impliceert wel dat ze aanspraak zouden kunnen maken op het gebied wat nu Israel heet. In  zoverre is het dus wel een ontkrachting van het bestaansrecht van de joodse staat. Het huidige 'palestijnse" volk wat aanspraak maakt op het land Israel is in mijn ogen inderdaad een verzinsel uit de 20e eeuw met als enig doel het bestaansrecht van de joodse staat te ontkrachten.


Gast

#8334 Re: Re:

2014-08-25 18:27

#8307: - Re:  

als er een plakkerd is die met zijn gat in de lijm zit ben jij het wel! Al zo'n honderd bladzijden tettert het maar door:  Waarom blijf je liegen, wildplakkert?...
Waarom blijf je liegen, wildplakkert?...Waarom blijf je liegen, wildplakkert?...Waarom blijf je liegen, wildplakkert?...Waarom blijf je liegen, wildplakkert?...

Kleuterschool gemist zeker?


Gast

#8335 Re: Re: Re:

2014-08-25 20:24

#8334: - Re: Re:  

 En heeft de "wildplakkert" daar al eens op geantwoord?


Gast

#8336

2014-08-25 23:09

 Meanwhile:

 

18,278
2014-08-22
That day: 1.

 

18,280
2014-08-23
That day: 2.

 

18,283
2014-08-24
That day: 3.

 

18,283
2014-08-25
That day: 0.

 

Is maar om te laten zien hoe belangrijk het is dat deze petitie nog verder loopt.

 


Gast

#8337 Iran levert wapens aan Koerden

2014-08-26 12:32

 Iran heeft wapens en munitie geleverd
 aan de Koerdische strijdkrachten in    
 Irak. Dat is bekendgemaakt op een       
 gezamenlijke persconferentie van Iran  
 en de Koerdische president Barzani.    
                                        
 Barzani zei niet wanneer de wapens zijn
 geleverd, maar hij wilde wel kwijt dat  
 Iran het eerste land was dat de Koerden
 voorzag van wapens toen ze daarom      
 vroegen. Er zijn ook wapens toegezegd   
 door onder meer Frankrijk, het Verenigd 
 Koninkrijk, Duitsland en Italië.        
                                        
 Het Koerdische Peshmerga-leger strijdt 
 in Noord-Irak tegen het jihadleger IS. 
 Het wordt ook ondersteund door Amerika,
 dat doelen van IS bombardeert.

Gast

#8338

2014-08-26 13:16

 

Stop islam in Nederland. Volg en deel deze handtekeningenactie. http://www.petities24.com/stop_de_islamisering_van_nederland

 


Gast

#8339 Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik

2014-08-27 10:41

 Op een schietbaan in Arizona heeft   
 een 9-jarig meisje per ongeluk een     
 instructeur doodgeschoten. Door de      
 terugslag van het uzi-machinepistool   
 verloor ze de controle over het wapen  
 en raakt de instructeur in zijn hoofd. 
 Op de schietbaan geldt 8 jaar als de   
 leeftijdsgrens.

Gast

#8340 "Aanpak jihadisten werkt averechts"

2014-08-28 09:21

woensdag 27 aug 2014

Advocaten waarschuwen dat Nederlandse maatregelen tegen jihadstrijders averechts kunnen werken. In een gesprek met de NOS zegt advocaat Pestman, die veel Syrië-gangers bijstaat, dat de onvrede onder deze groep en hun familieleden groeit.

Van een aantal is het paspoort, de studietoelage of de huursubsidie ingetrokken en soms worden hun kinderen onder toezicht geplaatst. Volgens Pestman snappen veel betrokkenen niet waarom zulke maatregelen worden getroffen.

Hij erkent dat er onder veel moslims in Nederland onrust heerst. Maar volgens hem richtte die zich tot nu vooral op wat er in Syrië gebeurt en was er helemaal geen bedreiging voor de Nederlandse openbare orde. "Maar deze maatregelen hebben het effect dat mensen boos worden op de Nederlandse overheid." Hij denkt dat de sancties precies het tegenovergestelde bereiken van wat de overheid wil.

Moslimpje pesten

Pestman geeft als voorbeeld iemand die naar Syrië is gereisd om daar te vechten tegen president Assad. "Als die hoort dat in Nederland zijn kinderen onder toezicht worden gesteld, kan ik me voorstellen dat dat bij hem tot een reactie zal leiden." Hij vindt dat veel van de sancties neerkomen op "moslimpje pesten".

Het kabinet heeft aangekondigd dat het naast de al eerder getroffen maatregelen met nieuwe voorstellen komt om moslimextremisme harder aan te pakken. Die plannen worden waarschijnlijk vrijdag gepresenteerd.

Balans

In een reactie op de kritiek van Pestman zegt Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Schoof dat goed wordt gekeken naar de balans tussen preventie en repressie. Hij wil juist voorkomen dat mensen die zich niet tegen Nederland hebben gekeerd dat alsnog doen.

"Maar dit gaat om jongeren die actief betrokken zijn bij de jihad en die daarom hard worden aangepakt." Volgens Schoof worden harde maatregelen alleen genomen tegen mensen die echt bereid zijn geweld toe te passen in Syrië en een risico vormen voor onze nationale veiligheid.

Vandaag overlegden ministers met burgemeesters over de aanpak van moslim-radicalen.


Gast

#8341 Htlr you were rig..

2014-08-29 18:48

Gezien op straat 


Gast

#8342 Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik

2014-08-29 19:00

#8339: - Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik 

Volkomen ongefundeerd geroep!

Je vergeet er wel bij te zeggen dat in de - zoals jij noemt - 'moslimlanden' de kinderen als ze een vuurwapen in de hand gedrukt krijgen, op het hart gedrukt wordt daarmee vooral te gaan schieten op heidenen. (niet moslims)

In de VS betreft het de idioterie dat een vuurwapen het symbool is van het zelfbeschikkingsrecht en zelfverdedigingsrecht zoals verdedigd door de NRA. Dat is wel wat anders als een wapen te dragen bedoeld om mensen met een andere geloofsovertuiging om zeep te helpen!


Gast

#8343 Re: Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik

2014-08-29 21:17

#8342: - Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik 

 Ongefundeerd is het niet, want het was overal in het nieuws.

Ik heb het toch ook niet over de reden gehad waarom het ene of het andere land kleine kinderen "leert" om te gaan met vuurwapens?

Waarom blijven jullie mensen woorden in de mond leggen? Verdraai toch niet altijd alles.

Zo, ga nu maar weer snel verder met plakken bij die andere petitie, want die loopt ook voor geen meter.


Gast

#8344 Re: Re: Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik

2014-08-30 08:16

#8343: - Re: Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik 

Citaat: Waarom blijven jullie mensen woorden in de mond leggen? Verdraai toch niet altijd alles.

Jullie, jullie, hoezo jullie? Ik reageer vanuit mijzelf, ik heb een eigen mening, ik vorm mijn mening door wat ik lees en laat mij door niemand een mening opdringen. Ik ben geen lid van een politieke partij, en ik ben niet religieus. Ik lees opinies en vorm daaruit mijn eigen mening.

En als je mij iets gaat suggereren, krijg je een suggestie terug:

Aap dat gepraat van bepaalde lieden die hier de zaak zieken over: plak zus, plak daar, plak zo, niet zo na. Zóó nihilistisch!

En wat betreft de wapens: Ja laat vooral de reden weg!! De essentie! Het verschil qua motivatie van extremistische moslims die hun kinderen met wapens leren omgaan, en Amerikanen die een kindergeweertje dat echt kan doden aanschaffen voor hun peuters, is dat de een een kind een wapen in de hand duwt om absoluut te doden en de ander omdat een wapen een symbool is van 'vrijheid'.

Daarom is wat jij doet leeg nabouwen van wat je op het nieuws hebt gehoord. je kletst alleen maar een nieuwslezer na en vormt daarna niet je eigen mening door toevoeging van andere aangekoppelde feiten.

 


Gast

#8345

2014-08-30 08:59

Mensen met een gemeenschappelijke noemer duid ik aan met "jullie". Jouw "eigen" mening heeft heel veel gemeenschappelijk met de mening van heel veel anderen hier en vandaar dus "jullie".

Vertel mij, wat is het grote verschil dan tussen het "trainen" om iemand met een ander geloof te kunnen neerschieten of iemand met een andere huidskleur of een andere opvatting over 'mijn en dijn'? Wat jij voor de Amerikaan "vrijheid" noemt, ziet de IS-strijder ook als "vrijheid".

Ik bouw noch bauw iets na, maar laat jou zien dat jouw redenering maar half gaar is.


Gast

#8346 knappe reactie #8100 Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-30 12:18


Gast

#8347 Re: Re: Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik

2014-08-30 12:59

#8343: - Re: Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik 

 U bent gewoon een zielig mens. U bestaan draait rond het "bewijs" in de pers vinden dat wat hier wordt geplaatst ook een "hetzelfde"keerzijde in de westerse maatschappij heeft.

Bijvoorbeeld met betrekking tot de relatie tussen kinderen en wapens, publiceert u wat over America om te laten zien dat ook in America raken kinderen "bekend"met wapens.

U bent oh zo zielig, want u weet dondersgoed dat de 2 fenomenen vergeleken kunnen woorden als appels en computers. 


Gast

#8348 Re: Re: Re: Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik

2014-08-30 13:18

#8347: - Re: Re: Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik   u weet dondersgoed dat de 2 fenomenen vergeleken kunnen woorden als appels en computers.

 Mijn computer is een Apple, vandaar misschien?


Gast

#8349 Re:

2014-08-30 13:28

#8345: -  

Ik benoem de onderbouw van de vrijheid tot vuurwapenbezit niet voor de Amerikaan, dat doet de NRA http://home.nra.org/

Daarnaast: Ik ga geen uitgebreide verhandeling posten m.b.t. het immense verschil tussen kinderen tot kindsoldaat 'promoveren'; een wapen in de hand duwen en motiveren dat ze daarmee 'heidenen' moeten gaan doodschieten, en Amerikanen die kinderen een vuurwapen cadeau geven omdat dit hèt conservatieve Amerikaanse symbool van vrijheid is.


Gast

#8350

2014-08-30 13:32

Ja, daar heb ik het ook over.

Ik ga jou toch niet de schuld geven voor het vermeende recht op wapenbezit en -gebruik in de VS of in Syrië?