Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#4051 Een orgie van (Joden)haat in de stad van vrede en recht

2014-07-29 15:21

'"Kankerhoer"
Zoveel haat. Tegenover Joden, Nederlanders (twijfel er niet aan, deze ISIS-fans haten ons met een vuur waar de gemiddelde PVV-racist alleen maar van kan dromen), politiemensen en journalisten. Dáár maak ik mij wel boos over. "Kankerhoer", "Jodenhoer, flikker op", steeds agressiever en dreigender werd er naar Geenstijl-collega Annabel Nanninga geschreeuwd. Zij werd beledigd en bedreigd, maar deed haar werk en toonde dat zij meer kloten heeft dan al die sissende en spugende hangjongeren bijelkaar. De politie stond erbij en keek ernaar. Pas toen de situatie verder uit de hand liep en er vanuit de kring van tientallen woedende jongeren om ons heen een blikje fris over ons heen werd gegooid (door een waardeloze moslim overigens, zo tijdens de ramadan), kwam de politie in actie… en voerde Nanninga af.

De bedreigers, de knul die het blikje gooide (capuchon op en weg was hij, de held), de meute die op het punt leek te staan haar aan te vallen, werd geen strobreed in de weg gelegd. Ik begrijp de agenten wel, de angst was in hun ogen te lezen. '

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/een-orgie-van-jodenhaat-in-de-stad-van-vrede-en-recht


Gast

#4052 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:22

#4049: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Het maakt mij allemaal niets uit (-:

Zolang ik maar zie dat de mensen opkomen tegen Jodenhaat ben ik zo vrolijk als het maar kan!


Gast

#4053

2014-07-29 15:22

Angsthazen bij die VVD burgemeester hebben de voorkeur ipv streng optreden. Een islamitische politieman die niets bijzonder heeft gehoord terwijl op de tv duidelijk alles zicht- en hoorbaar is.
Verwerpelijk dit niet optreden

Gast

#4054

2014-07-29 15:27

het is verschrikkelijk dat de leiders van ons volk deze dingen door de vingers zien.
dit is onrecht tegen de mensheid.

Gast

#4055

2014-07-29 15:27

Prima initiatief.

Gast

#4056 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:28

#4052: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

En dan maakt het jou geen flikker uit dat je ze bedriegt waar ze bij staan? Lekker typ ben jij.


Gast

#4057 The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague.

2014-07-29 15:28

“Death to the Jews” chanted the crowd waving the black flags of the Islamic State, or ISIS as it used to be known. They were looking for new supporters for their cause, the creation of a worldwide caliphate answering to the man who now calls himself Ibrahim: a zealot too radical even for Al Qaeda who has stormed through Syria and Iraq carrying out mass executions, crucifying rivals, beheading enemies. But these marchers were not in Syria or Iraq; they were in The Hague in The Netherlands. And their message was one tailored to the disaffected young descendants of Muslim immigrants in Europe.

“We are Moroccans,” went out the cry over a portable loudspeaker. "The French killed the Moroccans but they didn’t kill them all; the grandchildren of the few men left protest against the West, America and the Jews.”

Many of the demonstrators covered their faces with Palestinian scarves or balaclavas. “Anyone who doesn’t jump is a Jew,” someone shouted as the whole group started jumping in a scene that might have been ludicrous if it weren’t for the hateful message. “Death to the Jews!” the crowd shouted in Arabic.

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/07/27/isis-s-black-flags-are-flying-in-europe.html

Maar er zijn geen grenzen overschreden volgens de woordvoerder van Burgemeester Van Aartsen.


Gast

#4058

2014-07-29 15:28

te erg voor woorden.

Gast

#4059 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:29

#4056: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Waar heb je het toch steeds over man? Ik bedrieg niemand jij probeert steeds verwarring te zaaien. Ik ben alleen trots dat mensen hier laten zien geen Jodenhaat te willen.

Verder wens ik je nu echt een goede dag!


Gast

#4060

2014-07-29 15:30

Voor wie het horen wil:

http://www.petities24.com/forum/post/2181550

De beroepstrol hier heeft het net zelf toegegeven.

Gast

#4061

2014-07-29 15:30

geboren in Den Haag, jarenlang gewoond in de Binnenzijde. Kerstbomenjacht was de enige spanning in de wijk en nu, Moslimwijken & wetten, reguliere diensten zoals Politie mijden het als de pest.Blijven zalven maar de wond ettert voort.

Gast

#4062 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:30

#4059: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Geef a.u.b. geen aandacht meer aan deze man/vrouw. Het voegt niets toe. Zonde van uw energie :-)

Karel

#4063 Re:

2014-07-29 15:31

#1522: -

Hellemaal mee eens opzouten met die vieze VVd er


Gast

#4064 Dank voor uw steun! Het gaat geweldig. Stuur deze petitie a.u.b. door.

2014-07-29 15:31

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

  • Alle Joden dood wensen
  • Hakenkruizen tonen
  • ISIS vlaggen tonen
  • Hitlergroeten tonen
  • Ernstige bedreigingen van verslaggevers


Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de heren en dames politici blijven oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.

 

Dank u wel voor uw steun. Laat de Joodse gemeenschap weten dat Jodenhaat door ons wordt afgewezen.

#4060: -

 


Gast

#4065 Re:

2014-07-29 15:31

#4060: -

Doe toch eens normaal. Je wilt alleen maar verwaring maken hier. Een beetje Sherlock Holmes spelen haha

 


Gast

#4066 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:32

#4059: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Je bedriegt ze omdat je ze in de waan laat dat zij een handtekening zetten tegen van Aartsen. Jij lokt ze alleen maar hier naartoe om jouw discriminerende propaganda te spuien. Hun handtekening is immers NIETS waard. Dat, makker, is bedrog.


Gast

#4067

2014-07-29 15:32

komentaar overbodig

Gast

#4068 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:32

ab

#4069 Re: en orgie van (Joden)haat in de stad van vrede en recht

2014-07-29 15:34

#4051: - en orgie van (Joden)haat in de stad van vrede en recht

Heel in het begin schreef een moeder en oma "ik ben bang voor de toekomst,voor het land,mijn kinderen en kleinkinderen." Dat mag niet mevrouw. De heren politici weten het ook wel,maar hebben het veel te ver laten komen. Zodra zij zelf bedreigd worden dan moet je en zien: bewaking,politiemacht op de been,maar het is een situatie die nu nog te keren is,maar over een aantal jaren niet meer. Ik ben het helemaal met u eens mevrouw.Dat we als volk maar eens goed wakker mogen worden.Niet om op dezelfde wijze terug te doen.Maar wel beslist al die idioterie afwijzen die het maakt dat ik mezelf niet meer kan en mag zijn.Wie vindt dat ik mijn afkomst maar moet verloochenen omdat........, wens ik toe dat hij/zij maar snel naar het land van zijn/haar herkomst gaat. Mogen we ASJEBLIEFT IN VREDE LEVEN? Dank !!!!


Gast

#4070 Re: Re:

2014-07-29 15:34

#4065: - Re: Doe toch eens normaal. Je wilt alleen maar verwaring maken hier. Een beetje Sherlock Holmes spelen haha Zal ik je even helemaal paranoia maken, want eigenlijk zitten wij hier maar met zijn 2e! (-:

Nederlands ook niet jouw sterkste punt, zeker? Blijft moeilijk, hè, je moerstaal?


Gast

#4071 haarscherpe beelden van jodenhaat in 070

2014-07-29 15:34

'Om het nog makkelijker te maken, hebben we een paar zinnetjes uitgeschreven. "We blijven spreken, totdat Shaam gezuiverd wordt van de joden", predikt de verhitte spreker op minuut 6. "Takbir! Allah Akbar!", doen de omstanders strijdlustig. Daarna meer openlijk antisemitisme: "Ja we spreken over de joden. Zijn de joden niet degenen die in het gebied wonen? Zijn de joden niet degenen die in 1948 naar Shaam (Levant -red.) zijn gemigreerd? Ja, dat zijn joden. Mensen noemen hun zionisten, maar wij noemen hun joden", doceert de praatbaard met zijn spreekbeurtstem. De groep scandeert: "Dood aan de Zionist! Vuile joden! Allah Akbar!" Op 6 minuut 55 wordt A. Nanninga gesignaleerd door de salafi-fanaten. In het volgende shot overlegt dezelfde spreker met een gemaskerde Kalifaatboy, duidelijk verstaanbaar, over haar aanwezigheid: "We moeten nu wat doen tegen die vrouw. Die vrouw is vervelend. Zij is van GeenStijl. Ja, ja, zij is van GeenStijl." Kort daarop gaat het mis, maar de daadwerkelijke belaging van A. Nanninga is helaas niet te zien. Wel is te zien hoe zij even later samen met Bart Schut en Frank Verhoef een eindje verderop staan nadat ze uit de meute zijn ontzet door de politie.'

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/voor_de_hitsers_die_nog_bewijzen_zochten.html

Gast

#4072 Meten met twee maten

2014-07-29 15:36

Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger. Ook bracht men de hitlergroet. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen. De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.



Het is te stuitend voor woorden.


Gast

#4073

2014-07-29 15:37

Zie je wel, propaganda en niets dan propaganda. Schandalig dat je het vertrouwen van mensen zo beschaamt!

Gast

#4075 Re: Re:

2014-07-29 15:39

#4065: - Re: Zal ik je even helemaal paranoia maken, want eigenlijk zitten wij hier maar met zijn 2e! (-:

Da's inderdaad paranoïa: zeggen dat je met z'n tweëen bent. Schizzo!