Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#1501 Re: Re: Re:

2014-07-28 11:36

#1499: STOP de Jodenhaat in Nederland - Re: Re: prettige dag nog

Ah, jij overtreft jezelf nog. Al "prettige dag" zeggen nog voordat je met wat nietszeggende linkjes komt. De Blonde Suikertaart moet jou toch wel als fractieleider nemen.


Gast

#1502

2014-07-28 11:39

Jodenhaat moet stoppen. Zeker.
Maar voor het overige heb ik nog nooit zoveel domheid bij elkaar gezien. Denken jullie werkelijk dat jullie haat voor de moslim een greintje beter is dan jodenhaat? Nee, het is toch precies hetzelfde? Als je iets wil stoppen, stop dan die haat.

Gast

#1503

2014-07-28 11:39

Goede petitie. United we stand strong.
Gast

#1504 Van Aartsen moet WEG

2014-07-28 11:39

Opruiende en haatzaaiende demonstraties waar Jodenhaat openlijk wordt gepredikt moet NOOIT worden gedoogd. Het gedogen is een verachtelijke daad. Zijn we even 1940-1945 vergeten? Van Artsen is een waardeloze slappe zak die ter verantwoording moet worden geroepen voor zijn handelen, zowel voor het toestaan van dergelijke leuzen als voor het nalaten van een passend politieoptreden. Het was zeer aanstootgevend om naar de beelden van deze demonstratie te kijken. Justitie: Aanpakken!!!!

Ben

#1505 Re: Re:

2014-07-28 11:40

#1476: - Re:

Nou gast, allang voordat er Christenen waren, waren er progroms tegen Joden, maar daar ben je vast niet in geïnteresseerd. Ik weet zeker dat je het boek van John J. O'Neill "Holy warriors and the demise of classical civilisation" of "Mohammed and Charlemagne revisited" van Emmet Scott NIET gaat lezen. Ik vrees dat je sowieso helemaal niets anders leest dan de koppen van de Volkskrant, de NRC je je lijfblaadje Trouw.


Gast

#1506

2014-07-28 11:40

Te belachelijk voor woorden wat er hier in den haag allemaal gebeurd. De medelanders maken de dienst uit en B&W kijken opzij en houden zich bezig met het weggooien van (burger)geld i.p.v. de burgers te beschermen en voor ze op te komen. Deze 'burgervader' verdient deze titel niet!!!

Gast

#1507 Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 11:40

#1501: - Re: Re: Re:

Prettige dag nog :-)


Gast

#1508

2014-07-28 11:41

helemaal mee eens. er mag gezegd worden dat joden aan het gas moeten, dat homo's van een flag gegooid mogen worden enz. als er gezegd wordt dat er te veel marokkanen zijn in nederland (ook niet heel netjes, maar veel mensen zijn het wel mee eens) dan staat nederland op zijn kop. omgekeerde wereld hier, omdat de politiek niet op durft te treden.

Gast

#1509 Ik ben bang

2014-07-28 11:42


Gast

#1510

2014-07-28 11:42

het is een grote schande voor nederland dit toe te laten ik schaam mij diep dat in nederlander ben
Een erg boze hagenees.

#1511 Verklaring Gemeente Den Haag.

2014-07-28 11:42

http://www.denhaag.nl/home/bewoners/to/Verklaring-gemeente-over-demonstratie-op-24-juli-in-Den-Haag.htm?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Verklaring Gemeente Den Haag, met andere woorden, krijg de schijt met je petitie. Als er strafbare feiten zijn gepleegd dan wordt dat onderzocht door het openbaar minsterie. Ze stonden er gvd bovenop met hun neus die agenten, waaronder één agent die Arabisch spreekt. Met andere woorden, we zijn te laat we kunnen nu niets doen. Volgende demonstratie zullen we 2 man extra politie inzetten. Krijg lekker de vinkentering zeg hey. Aktie binnenkort met borden, en leuzen bij het stadhuis. Er zijn wel degelijk overtredingen begaan. Ik ben boos, furieus.

Gast

#1512 Re: Re: Re:

2014-07-28 11:44

#1505: Ben - Re: Re: Ik vrees dat je sowieso helemaal niets anders leest dan de koppen van de Volkskrant, de NRC je je lijfblaadje Trouw.

Nee, ik lees die dommigheid van jullie, dat zie je toch?

Voordat er christenen waren waren er oorlogen tegen joden, net zoals er oorlogen tegen elk volk waren; dat zijn geen pogroms. Mag ik je vragen om je boeken toch eens wat beter te lezen? Antisemitisme start met het Nieuwe Testament en wat mensen daarvan maakten. Lees dat dan maar eens.


Gast

#1513 Re: Van Aartsen moet WEG

2014-07-28 11:44


Gast

#1514 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 11:45

#1507: - Re: Re: Re: Re: Prettige dag nog :-)

Ja, bij de derde keer is ie nog leuker. Feut.


Gast

#1515

2014-07-28 11:45

Het wordt tijd dat Nederland en ook onze "burgervader"harder optreed tegen uitwassen en radicalisering. Goed dat deze petitie er is..... hopelijk stapt hij op ( maar gezien de slappe houding blijft hij gewoon zitten bah bah

Gast

#1516

2014-07-28 11:46

een goed mens met slappe knieen is dringend aan zijn pensioen toe. vergelijkbaar met job cohen.
deze mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.
Goedemorgen

#1517 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 11:47

#1459: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ook goedemorgen! En ik gaf cynisch aan dat ik niet geloof in die thee en koekjes mentaliteit van Boemerang, maar keihard aanpakken dit wanstaltige gedrag. En als u niets zinnigs te zeggen heeft doe het dan ook niet!


Gast

#1518

2014-07-28 11:48

Weer niet ingegrepen. Ook het feit dat Isis aanhangers gewoon mogen demonstreren in mijn stad, in t schilderswijk waar ik ben geboren en getogen is te gek voor woorden. van Aartsen tabee.

Gast

#1519

2014-07-28 11:50

Goed deze petitie. We weten toch allemaal wat er in de tweede wereldoorlog met de Joodse mensen is gebeurt. Nu kunnen we onze stem laten horen, doe dat dan ook, daar heb je je stem nu eenmaal voor, om te protesteren tegen de schandalige oproepen die er zijn gedaan.

Gast

#1520 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 11:51

#1517: Goedemorgen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Dat noem jij cynisme? Falikant mislukt, dan dus.

Oh, en: prettige dag verder ;-)


Gast

#1521

2014-07-28 11:51

Heb die Van Aartsen erover aangeschreven, kreeg een hooghartig antwoord terug waarin hij alles ontkende nota bene! Mijn vader heeft zich rot gevochten voor de vrijheid van dit land in de 2e WO en dergelijke nazipraktijken is een mes in de rug van alle voormalige verzetsstrijders en slachtoffers! Ik kreeg koude rillingen bij het zien van al die hakenkruizen en nazigroeten en het horen van die nazileuzen. Ik wil al die nieuwe Hitlertjes niet in mijn land!

Gast

#1522

2014-07-28 11:51

V Aartsen stond vooraan bij minder minder mocros tegen Wilders maar nu diezelfde micro's de Joden met de dood bedreigen en vlaggen met hakenkruisen plus issis vlaggen door meest kinderen laten wapperen heeft de lafaard ineens geen commentaar diezelfde v Aartsen die nu eng stil blijft wat een laffe houding van deze "man" walgelijk.
Hij moet weg.

Gast

#1523

2014-07-28 11:52

Schandelijke misvatting van deze burgemeester.

Gast

#1524

2014-07-28 11:52

Er wordt in Nederland met twee maten gemeten: als Wilders (verwerpelijk natuurlijk) "minder" roept, helpt de overheid actief om Wilders te stoppen. Maar als islamitisch tuig oproept tot het vermoorden van Joden, doet de overheid (in casu het lokale bestuur, Van Aartsen) niets. Reden genoeg om die man te laten opstappen. Iedere vorm van haat, dus zeker Jodenhaat moet worden gestopt!Q

Gast

#1525

2014-07-28 11:53

"Nie wieder".

Blijkbaar is het strafbaar om te zeggen dat je "voor minder Marokkanen" bent, maar mag men straffeloos zeggen dat alle Joden dood moeten.
Absoluut ONAANVAARDBAAR!