Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#4026 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:02

#4023: - Re: Re: Re: Re: Re:

Ik heb even net mijn eigen woorden terug gelezen, maar ik zie nergens grove taal staan :-)

Verder wens ik je een fijne dag nog!


Gast

#4027 Re: Re: Dank voor uw steun! Stuur a.u.b. deze petitie door.

2014-07-29 15:03

#4025: - Re: Dank voor uw steun! Stuur a.u.b. deze petitie door.

Nooit! Al moet ik het een miljoen keer laten zien. Deze zeer gevaarlijke ontwikkeling dient gestopt te worden.

 

Een Kristallnacht is meer dan genoeg!

 

Stop de Jodenhaat in Nederland voor het te laat is!


Gast

#4028

2014-07-29 15:03

Zeer goede actie!

Gast

#4029

2014-07-29 15:03

NIET alles kan zomaar in Nederland!

Gast

#4030

2014-07-29 15:03

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht




Gast

#4031 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:04

#4026: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Prettige dag verder

:-)


Gast

#4032

2014-07-29 15:04

Door blijven Twitteren en op Facebook mensen super! Laat zien dat je voor je medemens opkomt en geen Joden haat accepteert!


Gast

#4033

2014-07-29 15:05

Dit zijn geen leiders maar slappelingen.Waar blijven we in dit land als alles maar toegelaten wordt. Op 4 mei staan ze vooraan en zeggen.... Dit mag nooit meer gebeuren!!! Regeer er dan ook naar.


Gast

#4034

2014-07-29 15:05

Van Aartsen is de grootste slapjanus die ik ken.
Een burgemeester onwaardig.

Gast

#4035 Meten met twee maten Burgemeester van Aartsen?

2014-07-29 15:06

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch iets niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?


Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!


Gast

#4036 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:07

#4026: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Goed, dan komen die opmerkingen over erecties niet van jou. Sorry dat ik je daarvan beschuldigde. Met al dat getrol hier is gewoon niet uiteen te houden wie nu wat schrijft.


Gast

#4037 Re: Meten met twee maten Burgemeester van Aartsen?

2014-07-29 15:08

#4035: - Meten met twee maten Burgemeester van Aartsen? Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch iets niet mogelijk is.

O ja, is er maar één juridisch argument volgens jou? Dan ben je nog dommer dan al dat geplak laat vermoeden.


Gast

#4038 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:09

#4036: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Jawel, dat had ik wel geschreven! Maar ik vind het geen grove taal (-:

Fijne dag nog verder!

 


Gast

#4039

2014-07-29 15:09

Prima initiatief deze petitie.
Alleen degenen die we willen treffen gaan nog steeds vrijuit....
Het is tijd voor harde maatregelen tegen de haatzaaiers. Bij de ramp met de MH17 leek nederland weer even één. Helaas duurde dat veel te kort.
Stop het wegkijken en goedpraten binnen de politiek!

Gast

#4040 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:11

#4038: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Mooi, dan is het duidelijk wie de trol is. Sterk hoor!


Gast

#4041 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:11


Gast

#4042

2014-07-29 15:11

Er moet nog veel meer gedaan worden, als Wilders roept minder marrokanen in Nederland breekt de hel los, deze laffe terroristjes mogen oproepen tot het doden van Joden?! Schande Nederland, schande politici geef een signaal af!Ik wens niemand dood, waar je ook vandaan komt,gedraag je gewoon.
Waar kunnen wij nu aangifte doen van doodsbedreiging, hier hoor ik niemand over....

Gast

#4043 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:12

#4038: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jawel, dat had ik wel geschreven! Maar ik vind het geen grove taal (-:

Zegt genoeg over zijn niveau. Prachtig hoe dat volk toch altijd zelf weer laat zien waar ze vandaan komen.


Gast

#4044 Meten met twee maten?

2014-07-29 15:12

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!


Gast

#4045 Re:

2014-07-29 15:13

#4042: - Waar kunnen wij nu aangifte doen van doodsbedreiging, hier hoor ik niemand over....

Bij de pliesie, waar anders


Gast

#4046 Dank voor uw steun, a.u.b. stuur deze petitie door het is zeer noodzakelijk!

2014-07-29 15:14

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

  • Alle Joden dood wensen
  • Hakenkruizen tonen
  • ISIS vlaggen tonen
  • Hitlergroeten tonen
  • Ernstige bedreigingen van verslaggevers


Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de heren en dames politici blijven oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.


Gast

#4047 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:16

#4040: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

We gaan toch niet grof zijn door mij trol te noemen (-:

Fijne dag!

 


Gast

#4048

2014-07-29 15:18

Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger. Ook bracht men de hitlergroet en werden verslaggevers ernstig bedreigd. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen. De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.



Het is te stuitend voor woorden.


Gast

#4049 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 15:20

#4047: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Hij noemt je niet trol, je BENT een trol.


Gast

#4050

2014-07-29 15:20

Geen Jodenhaat meer in Nederland. Stop het door je stem te laten horen!

Nog nooit zoveel jodenhaat op internet als de laatste week / Welingelichte kringen artikel


Door Gerard Driehuis - zondag 27 juli 2014, 08:42 in categorie: Samenleving

‘Ik wil gewoon dat alle, maar dan ook alle Joden dood gaan en dat er geen één meer overblijft.’ De oorlog in Gaza geeft veel internetgebruikers een vrijbrief om hun antisemitische gevoelens de vrije loop te laten. Het Meldpunt Discriminatie Internet heeft in haar 17-jarig bestaan nog nooit zoveel antisemitisme op het internet geconstateerd als in de afgelopen anderhalve week. meldt de Amsterdamse stadszender AT5. Er zijn ook sterke aanwijzingen dat joden de laatste dagen fysiek vaker worden belaagd, al zijn daarvan geen cijfers.
‘Normaal gaat het om drie tot vijf meldingen per week, nu hebben we 73 meldingen binnen gekregen. Die meldingen gaan vaak over meerdere berichten tegelijk, we spreken over 200 tot 300 antisemitische uitingen in tien dagen tijd,’ aldus Suzette Bronkhorst van het meldpunt tegen AT5.