Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

De boemerang

#1126 Re:

2014-07-27 22:08

#1123: - Gaat u fijn oplossen , ze lachen u uit. Ik kies voor een adequate aanpak. Misschien een idee als u mee vertrekt met de haatbaarden om het probleem in een kalifaat op te lossen? Wel even de taal leren, is niet moeilijk gewoon heel hard schreeuwen dood aan de joden!

Probleem is dat uw aanpak juist niet adequaat is. Immers, als die adequaat zou zijn, dan had die allang tot een oplossing moeten leiden. Is die er?


Gast

#1127

2014-07-27 22:09

Oh ja nu wordt de agressiekaart getrokken. Kijk nu komt de ware boemerang uit de mouw.
Man man wat bent u ongeloofwaardig. U haalt van alles door elkaar.

Stop de Jodenhaat!

Gast

#1128 Re:

2014-07-27 22:10

#1125: - .... never be silent ..all it takes for evil to persist is good men to do or say nothing

Yeah right, ever tried to read any of the past pages? He who is willingly deaf and blind will never be cured.

De boemerang

#1129 Re:

2014-07-27 22:12

#1127: - Oh ja nu wordt de agressiekaart getrokken. Kijk nu komt de ware boemerang uit de mouw.
Man man wat bent u ongeloofwaardig. U haalt van alles door elkaar.

Sorry? Waar ben ik agressief?


Gast

#1130

2014-07-27 22:12

Uw aanpak is uiteraard wel adequaat? Hahahahahahahahahahahah

Ik stel voor dat u een paar haatbaarden in huis neemt en voor ze gaat zorgen. Kunt u de hele dag op eigen kosten de dialoog aangaan met deze mafketels.

Veel plezier.

Ps probeer eens met een keppeltje te lopen door Amsterdam nieuw west. Niet de dialoog vergeten hoor...lol
De boemerang

#1131 Re:

2014-07-27 22:15

#1130: - Uw aanpak is uiteraard wel adequaat? Hahahahahahahahahahahah

Aangezien de andere aanpak nog nooit tot een resultaat heeft geleid, geef ik mijn aanpak een goede kans.

Ik vind het heel jammer dat u niet beseft dat uw 'haatbaarden' even aanstootgevend is als 'haakneuzen'. Misschien toch eens een spiegel ter hand nemen?


Gast

#1132

2014-07-27 22:16

Die gene die zulke leussen roepen gelijk het land uit flikkeren..terug de zandbak in. Dit tolereren we toch niet in Nederland? Of wel soms!!!!

Waar zij  de partijen die altijd tegen Geert Wilders aanschreeuwen deze heeft gewoon gelijk.


Gast

#1133

2014-07-27 22:17

Ik ben woedend!! dit mag nooit maar dan ook nooit meer gebeuren bij een protest actie.Dit soort dingen tolereren we niet in Nederland.

Gast

#1134

2014-07-27 22:18

Jodenhaters / zijn haatbaarden u probeert mij in de racistenhoek te drukken maar dat zal niet lukken. Ik vind u erg gevaarlijk.
Ik denk dat u de spiegel moet pakken. U bent een zeer gevaarlijk mens. U polariseert en denkt ook nog dat u goed werk verricht.

Ik stop. Ik word naar van mensen zoals u.
De boemerang

#1135 Re:

2014-07-27 22:20

#1104: - Het is juist boemerang die zijn angst aan het projecteren is. ' de dialoog aangaan, om elkaars angsten te leren kennen' ga heen en wordt wakker, gooi er nog even 100 miljoen tegenaan om de dialoog te bevorderen met mensen die de taal niet eens spreken en een iq hebben van gemiddeld 80? Nee boemerang de tijd van theedrinken moet stoppen. Deze groep haatbaarden moeten vertrekken naar een IS kalifaat ( lees Barbarenland). Stop de Jodenhaat !

En uw moslimhaat is minder?


Gast

#1136

2014-07-27 22:21

Stop de Jodenhaat!

Gast

#1137

2014-07-27 22:22

** Dit kan inderdaad niet.
** Verkeerde tolerantie leidt tot destructie.
** Angst voor mensen (in dit geval voor Moslims)
spant een strik.
** Intimidatie en overheersing vanuit de Islam
zou voor de hele wereld een Waarschuwing moeten zijn.
De geest die in deze vermeende religie werkzaam
is misleidt zovelen .

Gast

#1138

2014-07-27 22:23

Ook dit is mijn stem tegen Aboutaleb. Deze liet ook toe dat er gemaskerde schorem mee liep. Waar zijn de flinke burgemeesters die tegen Wilders hebben geprotesteerd.
Goedemorgen

#1139 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-27 22:24

#1122: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

U had gewild dat ik het ook vijfduizend jaar ging proberen waar u het over had? Helaas die tijd heb ik niet.

Nee, u begrijpt het niet dit was karma in mijn geval haha What goes around comes around en niemand hoeft voor mij angst te hebben! Maar ik heb inderdaad laten zien dat er met mij niet te sollen valt. Laat je dat wel toe wordt er steeds meer genomen, omdat de mens nu eenmaal een hebberig type is.

Territorium drift speelt voornamelijk bij mannen, daar ik een vrouw ben sla ik de ronde met urineren maar over! Maar de meesten mensen hebben grenzen (helaas) nodig, zeker mensen die zelf niet genoeg inhoud in de bovenkamer hebben om in te zien dat wij hier met zijn allen op deze aardbol prettig willen leven. Daarom zijn de juiste leiders nodig die kundig genoeg zijn om het voor iedereen aangenaam te maken.

Uw schrijven in dikkere letters heeft op mij persoonlijk totaal geen invloed, maar misschien wel voor uzelf.

 

De boemerang

#1140 Re:

2014-07-27 22:25

#1134: - Jodenhaters / zijn haatbaarden u probeert mij in de racistenhoek te drukken maar dat zal niet lukken. Ik vind u erg gevaarlijk.

Nee hoor, dat heeft u helemaal alleen zelf voor elkaar gekregen. Door consequent 'haatbaarden' te gebruiken geeft u toch zelf aan racistisch (nu ja, niet op ras, maar op geloof discriminerend) bezig te zijn? U gebruikt haatwoorden, niet ik.

Maar de allermooiste is toch wel deze: "Ik denk dat u de spiegel moet pakken. U bent een zeer gevaarlijk mens. U polariseert en denkt ook nog dat u goed werk verricht." Wie polariseert? Ik heb juist steeds opgeroepen om elke grens te slechten, zonder grenzen zijn er geen polen. U drukt juist iedereen in een dwangbuis van 'goed' of 'fout'. Dat u een spiegel opneemt, prima, maar draai hen eens om.


Gast

#1141 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-27 22:26

#1139: Goedemorgen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Het vrouwennest is ook een territorium.


Gast

#1142

2014-07-27 22:26

U keert het probleem om en schuift het in de schoenen van de ander. U bent hier de racist, de haatzaaier. U doet voorkomen met uw gezalfde woorden alsof u het allemaal goed bedoelt, maar ik heb u door.

Ik haat geen moslims, u bedenkt het, dus de haat zit in u. Ik refereer aan objectief vast te stellen feiten. Uw nep dialoog aanpak werkt al heel lang niet meer en brengt onze samenleving in grote problemen.

Optie 2 is nog niet geprobeerd maar is veel adequater, goedkoper en scheelt veel ellende en narigheid.

Gast

#1143

2014-07-27 22:28

Uw blinde vlek is wel heel erg zorgwekkend groot.

Gast

#1144

2014-07-27 22:28

Niet alleen van Aartsen,alle burgemeesters en politici kijken de andere kant op!Nederlanders zijn onderhand vogelvrij en dat moet veranderen!
De boemerang

#1145 Re:

2014-07-27 22:28

#1142: -

Al tig keren beantwoordt, dus overbodig om voor u nog een keer het wiel uit te vinden. U zoudt niet weten wat ermee te doen.

Goedemorgen

#1146 Re:

2014-07-27 22:29

#1118: -

Waar zit hier de vind ik leuk knop! haha

 


Gast

#1147 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-27 22:30

#1099: Goedemorgen - Re: Re: Re: Re:

Jij vertelt toch ook hoe De boemerang moet leven?

Jullie zijn echt ziende blind! Stop de jodenhaat, maar stop ook de moslimhaat!

utzaltochniet

#1148 Re:

2014-07-27 22:31

#1134: -

Laat je niet stoppen door boemerang. Dat is wat hij/zij wil. Je doet het goed in je reacties. Je moet voor je mening uitkomen en niet meer op boem!!!erang reageren. Die reacties zijn nl passief agressief en willen je op stang jagen. Ga voor je mening en zo te lezen ben je eerlijk en puur.


Gast

#1149 Re: Re:

2014-07-27 22:31

#1146: Goedemorgen - Re:

ga je nu al jezelf leuk vinden?


Gast

#1150

2014-07-27 22:31

U wel natuurlijk. Ik heb u door beste dominee boemerang uw woede is zichtbaar.

Mattheüs 7:3-5, En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?