GEEN ONTSLUITINGSWEG DIE OUDENAARDE IN 2 DEELT

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Mobiliteitsactie - Wij overhandigen de petitie !

2023-06-16 19:20:07

Beste ondertekenaars van de petitie,

Op maandag 26 juni zullen wij, voor de start van de laatste gemeenteraad voor de zomer, overgaan tot officiële overhandiging van de petitie "Geen ontsluitingsweg die Oudenaarde in 2 deelt" aan de Burgemeester van Oudenaarde.

Op vandaag hebben we reeds meer dan 500 digitale en handgeschreven handtekeningen verzameld voor deze petitie, en wij willen jullie allemaal danken voor jullie steun en inzet, die echt het verschil zal maken !

Tot en met vrijdag 20 juni kan de petitie nog ondertekend worden.  Aarzel dus niet om vrienden en kennissen uit Oudenaarde aan te sporen om deze petitie alsnog te ondertekenen :  elke stem telt !

Al wie dat wenst, kan zich ook bij ons voegen op maandag 26 juni om zo de overhandiging van de petitie nog kracht bij te zetten :  iedereen is welkom !Flyer_MOBILITEITS_ACTIE_26_JUNI1.jpg

Mobiliteitscafé - Oudenaarde - zondag 21/8 van 10u tot 13u - jeugdcentrum Jotie

2022-08-11 12:32:56

beste,

Graag nodigen wij jullie uit op het eerste Mobiliteitscafé van het Burgercomité GRUP, dat doorgaat op zondag 21 augustus van 10u tot 13u in het jeugdcentrum JOTIE. Iedereen is van harte welkom !

Tussen een fris biertje of frisdrank en een borrelnootje willen wij graag met jullie in dialoog treden over hoe jullie in de toekomst onze stad willen zien evolueren, met aandacht voor leefbaarheid en mobiliteit:
- Hoe willen jullie onze stad zien binnen vijf, tien, twintig jaar?
- Hoe willen wij onze stad nalaten aan onze kinderen en kleinkinderen?
- Willen wij de stad verder zien groeien? En als we dat willen, hoe kunnen we de stad laten groeien zonder impact op zij die er al wonen op vlak van leefbaarheid en mobiliteit?
- Willen wij meer woningen? meer industrie? meer verharding, meer vrachtwagens en meer fijnstof? Of willen wij ruimte voor het water, ruimte voor ontspanning in de stad, met groene zones waar de bewoners kunnen tot rust komen en ademruimte en verkoeling vinden?

Kom en luister reeds naar onze ingediende voorstellen voor een nieuwe stad, hoor het laatste nieuws over het dossier GRUP Linkeroever en de geplande woonuitbreidingen en industrie, word lid van onze Facebook groep, teken onze petitie en steun ons om een volwaardige gesprekspartner te worden van het Vlaams Gewest, de Provincie, het Stadsbestuur, de projectontwikkelaars, de bouwheren en de naar groei strevende bedrijven. En vooral : laat ook uw stem horen !

297652114_10217325030157505_3926985287607421182_n.jpgWij hopen jullie talrijk te ontmoeten op 21 augustus.
Burgercomité GRUP

GRUP Burgercomité VISIE presentatie

2022-04-12 20:12:11

Beste,

Graag nodigen wij (Burgercomité GRUP) jullie uit voor een VISIE presentatie op woensdag 11 mei 2022 om 20u in het jeugdcentrum JOTIE, Hofstraat 14, Oudenaarde. Iedereen die bezorgd is om de leefbaarheid van onze stad is welkom om te horen wat onze visie is over hoe we de sites van Santens, Vande Moortele en Alvay kunnen invullen en wat de toekomst van Oudenaarde kan zijn.  Tegenover de drank van het stadsbestuur naar woonuitbreiding, uitbreiding van industrie en meer verkeer willen wij alternatieven voorstellen die durven dromen van een andere toekomst voor Oudenaarde, waar de burgers van onze stad centraal staan en levenskwaliteit primeert.

Kom gerust af om te luisteren, te ontdekken, en om ook uw stem te laten horen. Als Burgercomité willen we het debat aanzwengelen en zijn we overtuigd dat we van elke uitwisseling kunnen leren en groeien. Wij zien dus zeker uit naar jullie komst!

Voor meer details, bezoek zeker onze Facebook pagina "Geen Uitbreiding Zonder Mobiliteitsplan".

Burgercomité GRUP Oudenaarde

199 handtekeningen op één week tijd!

2022-03-07 20:50:56

Beste,

De petitie "geen ontsluitingsweg die Oudenaarde in 2 deelt" werd op korte tijd al 199 keer ondertekend! Bravo en bedankt voor jullie inzet en steun 🥳.

Graag zou ik via deze weg aan iedereen die de petitie ondertekend heeft willen vragen om ook de buren, vrienden en familie in Oudenaarde aan te spreken en zo het aantal handtekeningen te vermenigvuldigen. Tezamen maken we wel degelijk een verschil!

Bezoek zeker ook eens onze Facebookpagina 'Geen uitbreiding zonder mobiliteitsplan' voor de meest recente updates rond onze acties en plannen.

Alvast bedankt aan iedereen, en tot binnenkort 😊,

vriendelijke groeten,

het Burgercomité GRUP Oudenaarde

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.