Wij inwoners van Almere, willen geen flitsdistributiecentra in woonwijken.

Wij inwoners in Almere, willen dat de Almeerse politiek niet afwacht tot (meer) flitsdistributiecentra zich vestigen in woonwijken en overlast veroorzaken. In andere stedelijke gebieden zijn de voorbeelden een feit, het welzijn van mensen komt in het geding.

De gemeente Amsterdam heeft daarom al besloten om een jaar lang geen nieuwe distributiecentra toe te staan om in die periode tot nieuw beleid te komen.

Acteren is nodig en is beter dan achter de feiten aanlopen!               Op 25 mei staat in een artikel in Almere deze week dat de PvdA vragen stelt. Wethouder Froukje de Jonge zou aangeven dat het nu niet mogelijk is om maatregelen te treffen. Ze zouden wachten op uitspraken van de hoogste rechter.

Achtergrondinformatie:

Almere Deze Week 25 mei door Robert Mienstra:

20220525_211920.jpg

Achtergrondinformatie/bronnen:

Door te ondertekenen, machtig ik L. Wischmann om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.