Naarden ontzet! Houdt de kleinste Appie van NL in Naarden-Vesting open!

Naarden_ontzet!!1.jpg
Naarden is ontzet vanwege de voorgenomen sluiting van de kleinste, maar voor ons belangrijkste Appie van NL. Wees mede ondertekenaar van onderstaande brief die wij namens de bevolking van Naarden-Vesting aan de directie van Albert Heijn willen sturen.

Aan de Directie van Albert Heijn, Zaandam, Nederland

Dringend Verzoek tot Behoud van de Albert Heijn in Naarden Vesting

Naarden 11 november 2023

Geachte Directie,

Namens de bevolking van Naarden Vesting, richten wij ons tot u met een dringend verzoek om ons geliefde Albert Heijn filiaal, het kleinste van Nederland, open te houden. Dit filiaal is niet alleen een winkel; het is een essentieel onderdeel van onze historische gemeenschap en vervult een cruciale rol in de dagelijkse levensbehoeften van onze inwoners.

Deze Albert Heijn vestiging, samen met de lokale bakker, is de enige winkel in Naarden Vesting waar bewoners hun dagelijkse boodschappen kunnen doen. Voor veel van onze oudere inwoners, die nu de mogelijkheid hebben om lopend hun boodschappen te doen, is het reizen naar het grotere filiaal buiten de vesting een te grote en vaak onmogelijke onderneming. De nabijheid en toegankelijkheid van deze winkel zijn daarom van onschatbare waarde.

Het sluiten van deze vestiging zou een diepe kloof slaan in ons gemeenschapsgevoel en het welzijn van onze oudere bewoners ernstig aantasten. Dit Albert Heijn filiaal is meer dan een supermarkt; het is een symbool van gemeenschap en zelfstandigheid voor vele inwoners.

Wij doen een beroep op Albert Heijn om als sociale ondernemer te handelen en deze unieke vestiging te behouden. Zoals uw eigen slogan zegt: "Albert Heijn, let op de kleintjes". Dit moment biedt een kans om die belofte waar te maken, door te laten zien dat u de behoeften van kleinere gemeenschappen serieus neemt.

Wij willen benadrukken dat er onder de bevolking een grote bereidheid is tot een reeks van acties om onze winkel te behouden. Echter, wij hopen van harte dat een dergelijk oproer niet nodig zal zijn en dat een positieve dialoog en overleg tot een oplossing kunnen leiden.

Onze leus "Naarden ontzet" symboliseert onze vastberadenheid en eenheid als gemeenschap. Wij vertrouwen erop dat Albert Heijn, als bedrijf dat zich inzet voor het welzijn van kleinere gemeenschappen, onze oproep ter harte neemt en een positief besluit neemt om deze bijzondere vestiging te behouden.

Wij hopen dat u onze situatie begrijpt en positief zult reageren op ons verzoek, voor het welzijn van onze gemeenschap en in het bijzonder onze oudere bewoners.

Met oprechte hoop,

De ontzette bevolking van Naarden Vesting

Rob Coppenhagen, Helena ter Haar, Barbara Scheffer, Onno Breur, Renée Kroon, Pauline van Riet    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Rob Coppenhagen, Helena ter Haar, Barbara Scheffer, Onno Breur, Renée Kroon, Pauline van Riet om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.