OPDC 't Nijrees speciaal middelbaar onderwijs moet blijven!

De overheid heeft besloten dat speciaal onderwijs zoals OPDC 't Nijrees maar moet gaan sluiten. De overheid vindt dat kinderen met ADHD/PDDNOS en ander soort problemen maar opgevangen moeten worden bij het reguliere onderwijs. Terwijl het reguliere onderwijs totaal geen tijd heeft voor dit soort kinderen, ook is zo'n school niet prikkelarm ingericht voor dit soort kinderen, waardoor ze ondersneeuwen op het regulier onderwijs. Ook zijn ze al snel een buitenbeentje waardoor pesterijen makkelijk ontstaan en deze kinderen zich ongemakkelijk voelen.

Heel veel van dit soort kinderen hebben dankzij OPDC 't Nijrees wel hun diploma behaald wat ze op een reguliere school niet hadden gered.

Wij willen dat deze school blijft bestaan!

Teken deze petitie en zeg het voort!

Door te tekenen geef ik Martine Haarhuis- Sempel toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.