RDB Bestuur moet blijven

Quoted post

Robert Bloemendaal

#51 Re: Eduard

2012-05-08 10:50

#50: - Eduard

Een team mag altijd naar de TC stappen om te proberen hun gelijk in een zaak te krijgen, dat is niet het probleem. Het rare aan dit verhaal is dat in de afgelopen jaren vele teams dit team voorgingen met soortgelijke verhalen over overmacht. Al deze teams kregen hetzelfde antwoord te horen,: "jammer, maar helaas".  De regels zijn bekend en die zijn al jaren bekend, ook in Reek en al helemaal bij de TC.

Waarom oordeelt de tuchtcommissie nu dan opeens anders? Ik heb in de verslagen die hier op internet zijn gepubliceerd echt helemaal niets bijzonders gelezen waardoor dit een bijzonder verhaal zou zijn waarvoor er begrijpelijkerwijs een  uitzondering op de regel zou kunnen worden gemaakt.  Als de TC kan aantonen dat we het hier over een uitzonderingssituatie hebben neem ik mijn woorden direct terug. Tot nu toe trek ik echter de conclusie  dat de TC hier heel erg slecht werk heeft afgeleverd.

De wedstijdleiding staat na deze uitspraak voor een onmogelijke taak om het werk nog normaal te doen. Wat moeten ze nu zeggen tegen het eerste het beste team dat een dag, een week, een maand te laat is met inleveren? We gaan door dit soort uitspraken terug naar de jaren negentig, waar de stand 1x per drie maanden werd bijgewerkt.

Niet het bestuur maar de TC zou op moeten stappen.  En deze uitspraak moet of herzien worden of Koetshuis Reek moet zelf het goede voorbeeld geven en hun plaats in de bekerfinale afstaan aan Feenstra Flyers. Ik zie de toekomst voor de RDB anders somber in. Welke gek wil er nu nog in het bestuur van de RDB zitten als er geen enkel houvast is wat betreft de regels die gehanteerd worden.

 

Reacties


Gast

#69 Re: Re: Eduard

2012-05-09 14:12:09

#51: Robert Bloemendaal - Re: Eduard 

 daar zijn wij het mee eens robert.

hen syl

lid

#113 Re: Re: Eduard

2012-08-03 21:40:55

#51: Robert Bloemendaal - Re: Eduard


Zo als jij het verteld zou ik je direct geloven,maar helaas voor jou zijn er op de vergadering
een vijf tal gevallen aan het licht gekomen waarin het bestuur en tc wel het
voordeel van de twijfel aan de desbetreffende team /captain gaaf. Dus dan zou
je dat nu ook moeten doen om zo
onafhankelijk mogelijk over te komen.Maar nee ze stappen op, dus op deze manier helpen
regels zeker niet. Ik zou je aanraden toch maar eens vaker na een vergadering
te gaan.