RDB Bestuur moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Groetjes Frans Bas.
Op dit moment sta ik volledig achter het besluit van het bestuur om voltallig op te stappen! De tuchtcommissie is ooit in het leven geroepen om zware misstanden tijdens wedstrijden GOED te beoordelen en niet om een welles nietes spelletje te kunnen gaan bedissen, omdat er "toevallig" 2 van de drie leden in deze commissie "vrienden" zijn van betreffende captain. Vergeten je papieren in te leveren is 0 punten, dat weet je en zeker voor een bekerwedstrijd! Als je dan op deze manier reageert ben je in mijn ogen een zeer slecht verliezer!
Zet hem op bestuur! laat je niet beinvloeden en ga door met jullie werk!
Re:
omdat het bestuur het niet eens is met de TC moetten ze daarom opstappen dan????
en daarnaast heeft de TC nou niet besloten maar de leden(dus de leden waren het niet eens met het bestuur)
Re: Re:
De leden hebben niet besloten, de overgrote meerderheid was er niet omdat zij niets met deze zaak te maken hebben.
De meerderheid van degenen die wel aanwezig waren hebben belang bij de uitslag en zijn daarom met machtigingen gekomen. Dus de leden die het niet eens zijn met het bestuur, waar jij het over hebt, komen uit één hoek. De rest hoopt allemaal dat het bestuur terugkomt en de TC vertrekt omdat zij blijkbaar geen neutrale beslissingen kunnen nemen, ondanks dat er genoeg bewijs op tafel ligt.
reactie van TC lid
Laat ze de bond van braband op de kop zetten , maar nie de onze !
Maar wat hier allemaal geschreven word is nie altijd even netjes.
Als je stoere verhaaltjes wilt ophangen , wees dan zo stoer en zet je NAAM er bij en nie GAST !!!!!
Re:
het aantal handtekkeningen valt ne zwaar tegen!! er zijn zo'n 1300 leden dus we zitten nu net over de 10%. DIT KAN EN MOET BETER!!!!!!!!vergis u niet ...we hebben een bestuur nodig,anders kan er niet gedart worden. Laat uw stem horen! Hans Jansen Aranka Spanraft
Ben al jaren lid van de bond en ben het ook niet altijd eens met bepaalde uitspraken of regels MAAR hun doen het wel en ik niet. Dank daarvoor.
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.