RDB Bestuur moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Kijk, dat is nou eens een verstandige oproep.
Was woensdag bij ALV.
al bij al heel triest dat het allemaal zo moest gaan. Hoop dat er idd dan velen aanwezig zullen zijn al was het alleen maar om het bestuur te steunen.
Het bestuur van RDB heeft zijn werk tot nu toe goed gedaan.
Dat de uitspraak van de tuchtcommissie twijfelachtig is,daar kan ik in meekomen.
Maar wat ik wel vind, is dat als er eenmaal een uitspraak genomen is, je deze moet accepteren.
Anders heeft het geen zin om de TC te handhaven omdat je dan om elk probleempje een ALV krijgt.
Ik zelf hoop dat het bestuur van gedachte wil veranderen.
Een voorstel van de vergadering was om de TC uit te breiden naar 5 personen. Dat zou ik heel verstandig vinden.
Groetjes Lenny Heyes
Captain Team Maxima.
Re: helemaal mee eens
Re:
dat is wel zo lennie maar de tc hebben de regels niet gevolgend.als iemand die met dat team temaken hebt(captain) met iemand van de tc commissie voor de uitspraak over het probleem gaat praten,dan staat er in het tc regelement van de rdb dat de kwestie gesponeerd dient te worden en dat hebben ze niet gedaan.dus hier maak ik op uit dat de tc wel partydig zijn.dus de hele uitspraak klopt niet als je de regelmenten na leefd.
gr sylvia
gr stef flamingo's
Re: Re:
maar als de tc de regels niet na leeft wie moeten hun dan op de vingers tikken het bestuur??? bestuur van ndb???
Re: Re:
Hoi Sylvia,
Helaas staat dat niet in de reglementen. Dat zou er in moeten komen conform voorstel van het bestuur. Momenteel staat er alleen in:
Artikel 10: VERBONDENHEID
Indien een lid van de tuchtcommissie op enige wijze betrokken is bij een zaak welke deze in behandeling heeft, mag hij of zij wel meepraten doch niet meestemmen.
Helaas biedt dat te weinig houvast voor het bestuur.
mvg
Interimbestuur
Re:
Dus eenieder die het verkeerd gedaan heeft weet het zelf heel goed en moet eens naar zichzelf kijken en opstappen.
Wat spelers betreft: Ik denk dat je beter gezellig kunt spelen en niet zeuren, te laat is te laat, eigen schuld.(smoesjes werken niet)
Bestuur, laat je niet kennen en ga door met zo goed mogelijk besturen.
een paar seizoenen terug hebben wij de bull's eye tigers 2 ons wedstrijd briefje telaat in gestuurd door prive omstandigheden .
en weet je wat ze vertelde hebben we geen boodschap aan dus gewoon 0 punten
ik ben van mening dat ze wel met gelijke mate moeten meten en geen verschil maken of dat je in div3 of in de ere div gooid lekker bezig tc
ik sta net als alle team genoten achter het bestuur met 100%
gr r de ruijter Bull's eye Tigers2
Re:
Je hebt een helehoop commentaar ; misschien ben je ook wel een kerel als je je naam er eens bijzet !!!
koetshuis
Re:
Ongeacht wie er in een team speelt,en jij die toevallig bij de tuchtcommisie zit ,moet altijd nutraal een klacht bekijken,en niet of je er vrienden mee kwetst als je het ergens niet mee eens bent...
Tast dit niet een beetje je eigenwaarde aan als je het altijd maar met je vrienden eens moet zijn ,of zijn het dan opeens je vrienden niet meer als je hun fout toegeef
Ook al is het niet leuk dat het bestuur opgestapt is ...ze laten wel zien dat ze zulke zaken niet geaccepteren .Dus de persoon in kwestie van de tuchtcommisie geef je fout gewoon toe en doe er zelf ook eens iets aan om het bestuur bij elkaar te houden
Laat idd koetshuis ergens anders gaan gooien als ze het niet eens zijn met beslissingen en regelementen van de RDB
Kom op bestuur
NIET MET DE VINGER NAAR ELKAAR WIJZEN
DUS A.U.B...NIET MET DE VINGER NAAR ELKAAR WIJZEN
Te laat is te laat, vooral omdat je al dagen de tijd had om dit formulier in te leveren.
En het is wel heel toevallig dat het formulier niet was aangekomen.
De captain is gewoon te laat geweest. Regels lees ze eens na.
Van mij mag feenstra Flyers door op basis van regelementen.
Dus bestuur neem een goed besluit en BLIJF.
vertrouwen bestuur rdb
Het bestuur heeft het enige juiste gedaan wat ze konden doen en dat is zich voltallig terugtrekken. Als er met de basisregels van de RDB wordt gerommeld heeft de RDB geen bestaansrecht meer.
Sorry dat ik niet op deze BALV aanwezig was. Ik mag mezelf deze uitspraak ook aanrekenen en alle andere leden die niet zijn geweest mogen het zichzelf ook aanrekenen. Ik vind deze uitspraak van de TC en de BALV echt beschamend en ik ben er momenteel niet trots op dat ik RDB-lid ben.
Enige juiste oplossing lijkt mij dat Koetshuis Rebels zich alsnog terugtrekt uit de bekercompetie zodat het bestuur dan wel een reden heeft om hun posities weer in te nemen en we met z'n allen verder kunnen met de RDB.
Eduard
1 - Dat dit soort zaken nooit bij de TC terecht horen te komen,
2 - Het zeer laakbaar dat TC-leden in deze situatie afwijken van het wedstrijdreglement
Mijn vertrouwen in het bestuur blijft en hoop dat zij hun werk alsnog willen voortzetten.
| This discussion has been closed. |