RDB Bestuur moet blijven

Quoted post


Gast

#9

2012-05-04 19:20

Ik vind dat je dankbaar moet zijn voor mensen die hun vrije tijd opgeven om een bond te besturen en niet kapot moet maken als een bepaalt persoon de regels niet naar leeft in het gelijk te stellen als je minstens vijf dagen de tijd hebt om een briefje in te leveren dar dan de laatste vijf min doet ben je zelf niet goed bezig en niet het bestuur bedankt dat jullie altijd gezorgd hebben dar wij konden darten

Reacties


Gast

#68 Re:

2012-05-09 14:08:15

#9: -  

 daar ben ik het mee eens. je weet dat je voor woensdag avond om 00.00uur de briefjes moet inleveren.waarom wacht je dan tot 23.55 op woensdagavond om de briefjes in televeren en hellemaal als je weet dat je website op woensdag nacht om 00.00uur werkzaamheden gaan verrichten en dit weet je al 2 à 3 dagen van tevoren dan vul je het briefje toch eerder in of niet.zo kan ik ook stom lullen de website doet dit nooit overdag. tc draai je uitspraak terug en geef je fout toe en stap op uit de tc comissie zodat het bestuur weer terug komt.of is het zo dat je als team alles mag uitspoken om dat je alleen als 1ste wilt eindigen,nou de meeste mensen doen mee omdat ze het een leuk spelletje vinden en de 1ste plaats is maar een bijzaak en die gaan geen leugens ophangen om maar te kunnen winnen. wij de echte rdblids gaan niet over de regelementen heen maar komen ze altijd na en zo hoort het ook te zijn met de competie darten het is maar een SPEL,dus je hoeft niet te liegen of te bedriegen of je leven er van af hangt,dan moet je maar na de profs gaan want daar draaid het om prestatie en het is je inkomen(dus je leven) bij de rdb is het maar een spelletje met vrienden onder elkaar.

een boze rdblid.

bezorgd lid

#95 Re:

2012-08-03 19:10:24

#9: -



Grote mond en zelf
niet de tijd nemen om naar een vergadering te komen typisch jij