Tegen azc in Overvecht

Quoted post

Pa.Si

#203

2016-01-13 19:57

Ik ben 25 jaar geleden komen wonen in overvecht omdat het een mooie groene en veilige wijk was met veel scholen voor mijn zoon.

Langzaam zag ik de wijk steeds achteruit gaan vooral door hangjongeren die niks anders hadden te doen dan rotzooi trappen, joyridng ,inbreken en intimideren van bewoners.

Terwijl toen van alles werd gedaan om ze bezig te houden.

Na al die jaren zie je in overvecht steeds meer allachtonen (denk zo beetje nu 70%) komen wonen en de buurt steeds verder verpauperen.

Aan de woningen word door de cooperaties weinig gedaan daar word de buurt niet mooier van .

De mensen die zwak staan in de samenleving krijgen het nog moeilijker.(hierbij bedoel ik vooral de ouderen en mensen die echt hulp nodig hebben, overvecht heeft in Utrecht de meeste ouderen. 

Hiervoor is geen geld voor, dus die mensen moeten het zelf maar uitzoeken.

Er zijn in overvecht genoeg problemen waar ze niks aan doen of niet willen oplossen,de politie kan het nu al niet aan, laat staan als er een AZC komt.

Wij hebben hier 4 Winkelcentra"s waar ze straks de hele dag gaan rondhangen en mensen daar lastig vallen.

Er zijn ook veel scholen hier in overvecht, de kinderen vooral de meisjes zijn niet meer veilig om en naar school te gaan

De AZC"s zorgen voor problemen omdat er in de opvang meestal mannen zitten die uit verveling gaan drinken stelen en vrouwen lastig vallen.

Hoe komen ze erbij in een wijk wat al armoede kent een AZC te willen plaatsen.

Zet een AZC in het binnenhof binnenkort plek zat daar als ze gaan verbouwen.

Alleen als er verkiezingen zijn dan weten de heren van de Gemeente Utrecht en Den Haag ons wel te vinden met hun mooie praatjes tot ze gekozen worden

Jullie weten niet wat voor tuig jullie binnenhalen deze mensen kennen alleen hun geloof en de rest moet zich aan hun aanpassen

En begin niet over discrimineren want dat doe ik niet mensen die het echt nodig hebben zijn welkom maar niet dit tuig waarmee ze ons willen aansmeren en doen of het de braafste burgers zijn.

Gewoon NEE tegen AZC

Reacties


Gast

#204 Re:

2016-01-13 23:35:58

#203: Pa.Si -  

 Hoe kun je van jezelf denken dat je niet discrimineert als je het ene vooroordeel na het andere opschrijft?