Tegen azc in Overvecht

Quoted post

GEENDOETJEDUS
Gast

#36

2016-01-09 21:15

Omdat ik niet voor mijzelf insta, mocht zo,n Neanderthaler t in zijn hoofd halen mij ,of een mijner nakomelingen  die in overvecht wonen,op welke manier dan ook te na te komen.
Dat is een 185% garantie, voeg daaraan toe dat de wijk overvecht al is vergeven door de moslims en ik dat winkelcentrum alleen met een stanleymes in mijn jas/tas betreed!

Pasgeleden zijn daar ook al mensen beroofd van hun spullen vlakbij de moskee, en nu willen B&W deze bevolkingsgroep nog uitbreiden ?!?!

Hier komt gegarandeerd heel veel (meer) ellende van, en daarvoor stel ik JULLIE bij voorbaat AANSPRAKELIJK!!!

De groeten.

Reacties


Anonymous

#43 Re:

2016-01-09 22:07:36

#36: -  

 Nu je het toch over Neanderthalers hebt, wist je dat de Neanderthaler eerder hier woonde dan wij, de moderne mens? Welke aanspraak kunnen wij dan maken op ONS land? Moeten wij dan niet eigenlijk ook opzouten, want wij horen hier ook niet thuis?


Gast

#57 Re:

2016-01-09 23:48:29

#36: GEENDOETJEDUS -  

 Wat een onzin. Als jij niet voor jezelf in kunt staan, dan ben jij het probleem, niet de asielzoeker. Als jij gewapend gaat rondlopen, dan ben jij het gevaar, niet de asielzoeker.

Jij stelt iedere asielzoeker/moslim in staat van beschuldiging voor wat individuen gedaan hebben. Moet ik jou nu ook in staat van beschuldiging stellen voor de daden van Willem Holleeder, Willem Endstra, Klaas Bruinsma, Robert M., Tristan van der Vlis, Volkert van der Graaf? Ik lees al mijn hele leven over berovingen, diefstallen, mishandelingen en nog veel erger. Allemaal gepleegd door autochtonen. Ik heb nooit gehoord dat we die bevolkingsgroep maar moeten gaan verhinderen zich uit te breiden.

De groeten terug. Van jou hoef ik die niet.