SAMEN KUNNEN WE HET!

Quoted post


Gast

#1

2015-12-02 21:00

Omdat ik deze petitie met volle overgave ondersteun. Ik schaam me bijkans voor mijn vaderland; voor de in zichzelf gekeerde bekrompenheid en egoisme die dit enorm welvarend volk tentoonspreidt.

Reacties


Gast

#206 Re:

2015-12-13 23:04:14

#1: -  

Goed maar gezellige wel er


Gast

#412 Re:

2015-12-23 21:59:41

#1: -  

 Hier sluit ik me 100% bij aan. Sinds wanneer vergoeielijkt de angst om een stukje welvaart te verliezen het tolereren van leed en verdriet? 

Jj

#692 Re:

2016-01-10 14:56:34

#1: -  

 Hou toch op!!!!je heb geen idee wat voor een zieke mensen je binnenlaat...letterlijk ziek en vol met genetische fouten en psychische problemen.een instelling die totaal niet strookt aan onze samenleving en dan kom je met bekrompenheid en egoïsme aanzetten ...het is egoïstisch om de westerse wereld...de  burger op te zadelen met mensen die de instelling van de duivel hebben ...in dit geval moet links ze kop uit het zand halen en het eens nuchter te bekijken wat voor een hel wij tegemoet gaan en de hel is nu al begonnen!!!

Denkeens NA

#717 Re:

2016-01-18 22:21:15

#1: -  

 Als alle mensen die voor vluchtelingen zijn nou vluchtelingen in huis nemen en daar ook voor betalen. Of een referendum. Ik leg me neer bij de meerderheid van de bevolking. Maar ik ben bang dat er maar enkele linkse hippies ons land opzadelen met generaties troep. 

Zeer bezorgde burger

#837 Re:

2016-03-07 07:53:50

#1: -  

 Ik schaam me voor al die ondertekenaars die dit land en Europa weggeven en de eigen inwoners discrimineren. Schande voor jullie. De tijd zal het leren.....

Ik ben heel bang voor mijn klein kinderen. In wat voor wereld moeten die gaan leven.


Anonymous

#891 Re:

2016-11-17 10:25:33

#1: -  

 kijk eerst eens na de vele daklozen, kansloze, bejaarde, enz waar in dit land niet naar wordt omgekeken voordat je een ander helpt.zolang er voeselbanken nodig zijn gaat het niet goed in dit land..eerst jenzelf helpen dan een ander.

Ik gun een ieder een goed leven en ze vrijheid