SAMEN KUNNEN WE HET!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie SAMEN KUNNEN WE HET!.


Gast

#676

2016-01-05 22:43

Compasion voor de medemens en ik ben het gezeur over eigen volk eerst meer dan zat. Ieder mens is mij evenveel waard waar ook vandaan welke achtergrond ook!

Gast

#677

2016-01-06 12:08

Natuurlijk omdat ik het ermee eens ben.
Iedereen heeft recht op n fatsoenlijk dak boven z'n hoofd.
Onderdak, voedsel en kleding.
Een recht voor een ieder.

Gast

#678

2016-01-06 13:14

Gekte en sekte verenigd in kapitalisme regeren de wereld. Vluchtelingen zijn daar een exponent van. Hen helpen is werken aan een humane en vreedzame beschaving.

Gast

#679

2016-01-07 11:40

Waarom doe ik dit? Geven van een positief tegengeluid.Omdat er een voorbeeld bijstond dat aanspreekt. Zo kan het dus gaan. Als iets "kleinschalig" opgezet wordt in een buurt komen er positieve krachten vrij. De verhalen van zij die alles opgaven en zij die als mens naast hen gaan staan verdienen alle aandacht.

Gast

#680

2016-01-07 15:54

Het is noodzakelijk je medemens te helpen omdat we samen leven op dezwereld

Gast

#681

2016-01-08 07:34

om medemenselijkheid een stem te geven en beneden normatief gedrag een halt toe te roepen.

Gast

#682

2016-01-08 08:33

Omdat ik niet wil dat primitieve oude gevoelens de besluitvorming in deze kapen. Heb uw naaste lief gelijk uzelf, zou het adagium moeten zijn. De tweede regel biedt ook ruimte om onze enorme rijkdom voor het leeuwendeel voor ons zelf te behouden...

Gast

#683

2016-01-08 13:08

Omdat ik zelf, als ik in de misère zit, ook graag een helpende hand toegestoken krijg!

Gast

#684

2016-01-09 07:30

mee eens , niet het probleem naar andere lamden min Europa verhuizen maar samen

Gast

#685

2016-01-09 07:31

samen kunnen we dit probleem oplossen een kwestie van willen , en niet de hardschreeuwers de maat laten bepalen. 


Gast

#686

2016-01-09 16:16

Als tegenwicht tegen de anti-vluchtelingen sentimenten in europa

Gast

#687

2016-01-09 18:52

voor de rechten van vrouwen zijn geen lustobjecht voor asielzoekers

Gast

#688

2016-01-10 03:40

Iemand die vanuit veilig gebied (Turkije) doorreist naar de EU is geen vluchteling, maar illegale immigrant. Dat moet keihard aangepakt worden met zware straffen en grensbewaking zoals Hongarije nu heeft. In Europa zijn geen vluchtelingen, die zijn in de regio (en moeten daar blijven)


Gast

#689 Re:

2016-01-10 03:41

#686: -  

 Er is geen anti-vluchtelingen sentiment. Vrijwel iedereen wil vluchtelingen helpen (voor de duidelijkheid: dat is niet het tuig dat illegaal Europa binnendringt, maar de mensen in de vluchtelingenkampen in de regio).


Gast

#690 Re:

2016-01-10 06:08

#280: -  

 ik heb een boodschap neergezet dat ik intolerantie en haatzaaierij op mijn tijdlijn consequent verwijder en tegengas geef. Degene die dat niet bevalt, kan zichzelf ontvrienden. 

 

De waarheid

#691 NSB

2016-01-10 13:25

jullie zijn allen NSB'ers jullie VERRADDEN jullie land door deze petitie te steunen ik hoop dat jullie familie de eerste zijn de leed krijgen door deze mensen 

Jj

#692 Re:

2016-01-10 14:56

#1: -  

 Hou toch op!!!!je heb geen idee wat voor een zieke mensen je binnenlaat...letterlijk ziek en vol met genetische fouten en psychische problemen.een instelling die totaal niet strookt aan onze samenleving en dan kom je met bekrompenheid en egoïsme aanzetten ...het is egoïstisch om de westerse wereld...de  burger op te zadelen met mensen die de instelling van de duivel hebben ...in dit geval moet links ze kop uit het zand halen en het eens nuchter te bekijken wat voor een hel wij tegemoet gaan en de hel is nu al begonnen!!!

Jj

#693 Re:

2016-01-10 14:58

#676: -  

 Dit zijn mensen die een instelling vanuit het jaar kruik hebben en daarnaast vaak geestesziek etc zijn!!!die kan je niet zomaar hier neerzetten!!!stap uit je linkse droomwereld 

Tea

#694

2016-01-10 15:01

Blijkt wel dat als ik op vakantie wil dat ik dan wel in jullie droomwereld stap!!!wakker worden dit gaat nl boven jullie pet en naïeve idealistische gedachten te boven!

Tea

#695 Re: NSB

2016-01-10 15:02

#691: De waarheid - NSB  

 Eindelijk!!!jij snapt het ...power 2 THE people en niet naar een stel zieke uitvreters

Wietske

#696 Vooroordelen

2016-01-11 13:29

#692: Jj - Re:  

 Lekker makkelijk iedereen over een kam te scheren. Waar baseer je deze vooroordelen op? Ken je de vluchtelingen persoonlijk?

Hoe vind je het zelf als anderen bij voorbaat al een negatief oordeel over jou hebben, terwijl ze je niet eens kennen?

 

Wietske

#697 Re: Re:

2016-01-11 13:31

#693: Jj - Re:  

 Hoeveel van die mensen ken je al?

wel eens van 'voor-OORDELEN' gehoord?

Argwaan

#698

2016-01-13 09:48

Dit is dus de grootste flauwekul, die mensen kunnen prima in hun regio opgevangen worden. Daar is hun cultuur normaal en hun cultuur past gewoon niet met de onze. Onze vrouwen kunnen op dit moment grotendeels veilig over straat, weet je wat in die landen gebeurd met vrouwen die onbegeleid over straat gaan? 

Dit gaat allemaal uitdraaien op heel veel strijd en problemen in Nederland, je ziet het al in Duitsland, Zweden en Oostenrijk. Je kan niet zomaar enkele miljoenen van een compleet andere cultuur hier plaatsen en verwachten dat alles goed gaat. Zoek eens op wat er in Egypte is gebeurd met vrouwen op dat plein tijdens de "revolutie".

Daar komt nog eens bij dat er maar voor een gedeelte mensen hierheen komen op de vlucht voor oorlog. Grote groepen Albanezen, Pakistanen en Turken komen nu deze kant op om hun Islam hier te laten domineren.

Nederland zal er spoedig achterkomen wat er met onze vrouwen te gebeuren staat als we ze blijven binnenhalen in grote getallen. Ik ben echt zat dat onze politiek samen met de media 1 grote goed nieuws show presenteerd over deze kwestie terwijl er verschrikkelijk nieuws voor ons verborgen blijft over verkrachtingen en aanrandingen.

Mensen, ik vind het verschrikkelijk als mensen vluchten voor oorlog, maar wat er nu gebeurd kan helemaal niet. Volgens verdragen moeten mensen asiel aanvragen in land van binnenkomst EU. Nu kunnen ze ongestoord van Turkije door Griekenland, Hongarije, Oostenrijk richting Duitsland, Nederland, Denemarken en Zweden lopen. Dit is gewoon suicidaal gedrag van onze politiek elite.


Gast

#699

2016-01-14 16:03

omdat ik vind dat iedereen recht heeft op veiligheid, en een menswaardig bestaan.
Ik wil wel graag erbij nog vermelden, dat ook de buitenlanders die hier al heel lang in nederland zijn een leven hebben opgebouwd hier, de kinderen daarvan die in nederland geboren zijn, dat die
ook niet mogen worden uitgezet, naar een land waar ze helemaal totaal van zijn vervreemd .
niet gek

#700

2016-01-16 00:11

Niet getekend omdat het woord vluchteling in dit verband totaal ongepast is naar welk land kunnen de armste van ons land vluchten ga je eerst eens druk maken hier thuis of is dat te moeilijk