Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#7223 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 18:23

#7215: - Re: Re: Re: Re:  

 

 

Ja, ik zei idd dat soms mensen helaas een gruwel moeten zien om de ernst van een situatie in te zien. Niet dat ik nou vrolijk wordt van die foto's. Maar het laat wel de mensen in de huiskamers op hun ikea bank zien hoe ziek de wereld is!

Heer Azijnzeiker één ieder die hier komt om wat te zeggen die valt u aan. Dag na dag, uur na uur. Wellicht bent u zelf wel een zwak mens dat u alleen vanachter u pc constant hier zit te hijgen om anderen te beschuldigen van wat dan ook.

Ik laat het verder bij u, want u bent duidelijk nog de enige gast die hier reageert in negatieve zin en ik wil niet eens begrijpen waarom u hier deze verschrikkelijke ISIS blijft verdedigen. Oh, nee u wilde met ze praten. Stom van mij!

 

 

Reacties


Gast

#7224 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 18:32:46

#7223: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Laat dus alleen nog maar een keer zien hoe slecht je de afgelopen twee weken gelezen hebt. Ik heb namelijk niet één enkele keer de IS verdedigd, die zal ik ook niet verdedigen en op de manier die mensen denken een Islamitische Staat te kunnen stichten, valt die ook niet te verdedigen.

Ik vraag je dan ook al twee weken en meer om mij geen woorden in de mond te leggen, maar dat blijf je toch gewoon doen.

Of de wereld ziek is of niet, is een ander verhaal. Ook dat heb je dus weer niet gelezen. Ik heb heel nadrukkelijk gezegd dat al die slachtoffers op die foto's iemand's kind is, of broer is, of vader is. Dat zijn heel erg persoonlijke foto's, die de direct betrokkenen aangaan en verder helemaal niemand. Die foro's worden hier gewoon zonder enig omzicht verspreid. Dat heeft met fatsoen en dus hier met het gebrek eraan van doen. Je gaat niet de foto's van andermans leed hier als een treiomf omhoog houden, want doe je precies hetzelfde als degene die het hoofd in triomf omhoog houdt, namelijk je winst zien te halen dankzij andermans leed.

Dat is wezenlijk onderdeel van de fatsoens- en gedragsnormen, die Nederland maakten tot wat het was. En die worden hier zo gemakkelijk uit het raam geworden, juist door mensen die roepen 'de normen en waarden' hoog te willen houden.


Gast

#7225 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 18:35:39

#7223: - Re: Re: Re: Re: Re:   Heer Azijnzeiker één ieder die hier komt om wat te zeggen die valt u aan. Dag na dag, uur na uur. Wellicht bent u zelf wel een zwak mens dat u alleen vanachter u pc constant hier zit te hijgen om anderen te beschuldigen van wat dan ook.

 En altijd weer op de persoon spelen. Hoe vaak heb je nu al gezegd, dat niets kinderachtiger is dan dat. Jij kent mij niet, weet helemaal niets over mij, maar hebt hier op letterlijk iedere pagina een karakterschets van mij proberen geven, die op niets dan pure fantasie van jou gebaseerd is.

Stop daar maar mee, want je maakt alleen jezelf belachelijk.


Gast

#7226 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 18:40:29

#7223: - Re: Re: Re: Re: Re:   Heer Azijnzeiker één ieder die hier komt om wat te zeggen die valt u aan.

 En ja, iedereen die blijkt geeft van een vernauwd blikveld die zal ik wijzen op het wijdse panorama dat zich naast die oogkleppen uitstrekt. Om het even of die voor of tegen van Aartsen is, voor of tegen de islam, wel of niet bloemkool lust, maakt niet uit. Het leven is niet zwart/wit en ieder die meent dat dat wel zo is, heeft dus iets te leren. Ik probeer dat te laten zien. Dat is iets anders dan "aanvallen".

Als mensen vervolgens alleen maar de boel lopen te trollen, woorden verdraaien, de dialoog ontlopen omdat ze alleen hun eigen "waarheid" willen horen, ja, dan word ik wat kregelig en zal op den duur gepikeerd gaan reageren. Ook ik ben immers maar mens.