Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#7201

2014-08-11 14:31

 

 

Waarom geil je op geweld, wildplakkert?

 

 

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-08-11 14:32


Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-08-11 14:33


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-08-11 14:34



Gast

#7205

2014-08-11 14:56

Dat snap jij niet hè, smeerlap, dat al die slachtoffers iemands vader, broer, zoon zijn. Zou jij jouw kind zo links en rechts op het internet willen aantreffen? Iedere keer opnieuw weer geconfronteerd moeten worden met jouw leed, alleen omdat een gevoelloze boerenkinkel als jij zijn gelijkje wil halen op een petitietje?

Hoe laag kun je vallen, smeerlap!

Inderdaad, waarom geil jij zo op geweld, smeerlap?


Gast

#7206

2014-08-11 15:19

Ooit iemand verloren in de familie, anders dan door ziekte of ouderdom? Stel dat jouw broer of zus door een ongeval of door brute opzet om het leven is gekomen. Hoe zou jij het vinden als iedere redneck en boerenkinkel ter wereld met een foto van dat ongeval/misdrijf aan de haal zou gaan en overal waar 'ie 't kwijt kan plakt op het internet?

Zou jij die persoon toejuichen: "Goed gedaan, jochie", zou jij het prima vinden om op iedere tweede pagina die je bezoekt op het internet alweer die foto van jouw verminkte broer of zus tegen te komen? Die wildplakkers hebben jou nooit om toestemming gevraagd, ook niet de fotograaf of de auteursrechthouder van die foto. Die foto zijn ze ergens tegengekomen en die stelen ze en plakken ze waar het hun maar uitkomt. Jouw leed is hen worst. Vind je die wildsplakkers dan toffe gozers? Ware helden?

Dat is wel precies wat jij hier doet. Het leed van anderen misbruiken voor jouw zielige gelijkje. En of die ander dan opnieuw leed wordt aangedaan, zal jou een ruk interesseren.

Hoe diep, diep, diep kun je zinken?


Gast

#7207

2014-08-11 15:24

Walgelijk hoe egocentrisch mensen kunnen zijn. En dan zichzelf graag willen afficheren als 'redders van het vaderland'. Pro Patria, yeah right.


Gast

#7208

2014-08-11 15:33

"Een medewerker van Toverland in Sevenum is zondag mishandeld door een boze bezoeker. De 29-jarige man uit Ouddorp was het er niet mee eens dat zijn kind achter in de rij moest aansluiten. De werknemer van Toverland liep een gekneusde neus op en verloor een stuk van zijn tand. Hij zit flink geschrokken thuis. De politie is op het park geweest en heeft de boze bezoeker verhoord. Na het incident is hij met zijn gezin het park uit gezet."

 

Hier, door dit soort mensen glijdt ons land in een rot vaart de dieperik in. Mensen die zichzelf boven alle anderen zetten, die menen dat zij het centrum van het heelal zijn, dat hun meninkje superieur is aan alle andere en dat iedereen moet schuiven voor hen. Dit zijn geen allochtonen, maar de botte Nederlander zelf, die maar wat graag naar anderen wijst als 'ie zelf een scheet laat. Want: hij schuld? Nee, dat kan. De hele wereld is fout, deugt niet, stinkt, maar hij toch niet?

Je hebt vast een spiegel. Kijk er ook eens in en kijk jezelf eens diep in de ogen (ja, je haar zit vast wel goed). Is er werkelijk helemaal niets dat je jezelf moet aantrekken? Ligt alles altijd aan de ander?

Hier dus!
Gast

#7209 Re: A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

2014-08-11 16:00

#7205: -  

 

 

 

Ik ben niet de plaatser, maar soms moet er helaas wel iets zichtbaar worden om het leed te zien en hoe de ISIS tekeer gaat om het mensen duidelijk te maken. 

 

Zeg nee tegen ISIS in Nederland!

 

https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?hc_location=timeline

 

A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

 

Een verzamelgroep om te laten zien dat voor deze Nederlanders de maat vol is met ISIS aanhang in ons land.

 

 

 

 

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#7210

2014-08-11 16:05

ISIS is van zichzelf al smerig genoeg. Het gebruik van smerige foto's van executies door andere idioten  (Gast foto 7203) brengt dergelijk nieuws in discrediet. Je gaat er mee op Hamas lijken. Niet doen.


Gast

#7211 Re: Re:

2014-08-11 16:12

#7209: - Re:  

 Bullshit! Deze petitie gaat over de houdbaarheid van de positie van van Aartsen. Daar hebben onthoofde kinderen of overlopende toiletten helemaal niets mee van doen.

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#7212

2014-08-11 16:13

Ik kan niet alles in de smiezen houden, maar ga wel de goorste zooi verwijderen. Dit is een site over een petitie, niet een site om massaal 'gore' foto's te plaatsen. Ongeacht hoezeer je de aandrang voelt om voor groepen als ISIS te waarschuwen, doe dat zonder 'gore'.

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#7213 Re: Re: Re:

2014-08-11 16:15

#7211: - Re: Re:   Bullshit! Deze petitie gaat over de houdbaarheid van de positie van van Aartsen. Daar hebben onthoofde kinderen of overlopende toiletten helemaal niets mee van doen.

 Precies gast.


Gast

#7214 Re: Re: Re:

2014-08-11 17:11

#7211: - Re: Re:  

 

 

Ga tegen diegene die ze plaatst zo te keer. Misschien zit je te lang achter de pc om hier maar je gelijk te halen. Gegroet!

 

 


Gast

#7215 Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 17:17

#7214: - Re: Re: Re:  

 Jij verdedigde toch het plaatsen van die beelden? Dan ga ik daarvoor tegen jou tekeer. Ik had immers al gereageerd op die beelden zelf.

En meteen weer die aanval op de persoon. Heb je enig idee hoe zwak dat is?


Gast

#7216

2014-08-11 17:43

IS(IS) hoort niet in Den Haag thuis.

Gast

#7217 Re: Re: Re:

2014-08-11 17:43

#7211: - Re: Re:  

 Jawel want we hebben een ISIS kalifaat in Den Haag. Het begin van het einde. De smerigheid is reeds onder ons. Wegkijken heeft geen zin meer. Van Aartsen moet aftreden want deze man is de controle over zijn stad al heel lang kwijt.


Gast

#7218 Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 17:50

#7217: - Re: Re: Re:  

 Nee dat is er niet. Maar zwelg lekker verder in je nachtmerries. Blijkbaar wil je niet anders.


Gast

#7219 Re:

2014-08-11 18:11

#7208: -  

 "Hier, door dit soort mensen glijdt ons land in een rot vaart de dieperik in. Mensen die zichzelf boven alle anderen zetten, die menen dat zij het centrum van het heelal zijn, dat hun meninkje superieur is aan alle andere en dat iedereen moet schuiven voor hen. Dit zijn geen allochtonen, maar de botte Nederlander zelf, die maar wat graag naar anderen wijst als 'ie zelf een scheet laat. Want: hij schuld? Nee, dat kan. De hele wereld is fout, deugt niet, stinkt, maar hij toch niet?"

 

Wat een laffe vergelijking, een incident van een onbeschofte mens nemen als voorbeeld van wie de "allochtone nederlander" is. Die denkt dat "alles aan de ander"ligt.

Zeg heb je ooit het woord "generaliseren"gehoord?

Meneer, mevrouw, deze petitie gaat erom, dat SOMMIGE MENSEN geschreuwt hebben "Alle joden aan het gas!". En het was maar 70 jaar geleden dat tallose mensen hebben hun leven gegeven om te verchten voor vrijheid en tegen diktatuur en mensenmoord.

Dat gaat het om, niet om een andere cultuur beliedigen of niet! Snaput u dit wel of niet? Dat het niet over "cultuur"gaat of "wie is beter",maar over roeping tot mensen te doden???!!???


Gast

#7220 Re: Re:

2014-08-11 18:13

#7219: - Re:  

 Zal vast, maar daar ging het citaat niet over. Over 'uit het verband rukken' gesproken…


Gast

#7221 Re: Re:

2014-08-11 18:16

#7219: - Re:  

 Dus u vindt dat het incident van die sommige mensen die die verfoeilijke leuze riepen een veel heroïschere vergelijking is?

En voor alle duidelijkheid: deze petitie heet:

Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Klinkt toch iets anders dan wat u schrijft.


Gast

#7222

2014-08-11 18:19

Er zijn hier op Petities24 al petities over "stop het geweld van ISIS" en dergelijke. Waarom moet deze petitie daar ook keer op keer naar toe getrokken worden? Willen jullie nu werkewlijk alle petities kapen? Er is er ook een over "vissers weg bij hondenlosloopplaatsen". Heeft nog niemand getekend, misschien kun je die wel lenen voor jouw hobby.


Gast

#7223 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 18:23

#7215: - Re: Re: Re: Re:  

 

 

Ja, ik zei idd dat soms mensen helaas een gruwel moeten zien om de ernst van een situatie in te zien. Niet dat ik nou vrolijk wordt van die foto's. Maar het laat wel de mensen in de huiskamers op hun ikea bank zien hoe ziek de wereld is!

Heer Azijnzeiker één ieder die hier komt om wat te zeggen die valt u aan. Dag na dag, uur na uur. Wellicht bent u zelf wel een zwak mens dat u alleen vanachter u pc constant hier zit te hijgen om anderen te beschuldigen van wat dan ook.

Ik laat het verder bij u, want u bent duidelijk nog de enige gast die hier reageert in negatieve zin en ik wil niet eens begrijpen waarom u hier deze verschrikkelijke ISIS blijft verdedigen. Oh, nee u wilde met ze praten. Stom van mij!

 

 


Gast

#7224 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 18:32

#7223: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Laat dus alleen nog maar een keer zien hoe slecht je de afgelopen twee weken gelezen hebt. Ik heb namelijk niet één enkele keer de IS verdedigd, die zal ik ook niet verdedigen en op de manier die mensen denken een Islamitische Staat te kunnen stichten, valt die ook niet te verdedigen.

Ik vraag je dan ook al twee weken en meer om mij geen woorden in de mond te leggen, maar dat blijf je toch gewoon doen.

Of de wereld ziek is of niet, is een ander verhaal. Ook dat heb je dus weer niet gelezen. Ik heb heel nadrukkelijk gezegd dat al die slachtoffers op die foto's iemand's kind is, of broer is, of vader is. Dat zijn heel erg persoonlijke foto's, die de direct betrokkenen aangaan en verder helemaal niemand. Die foro's worden hier gewoon zonder enig omzicht verspreid. Dat heeft met fatsoen en dus hier met het gebrek eraan van doen. Je gaat niet de foto's van andermans leed hier als een treiomf omhoog houden, want doe je precies hetzelfde als degene die het hoofd in triomf omhoog houdt, namelijk je winst zien te halen dankzij andermans leed.

Dat is wezenlijk onderdeel van de fatsoens- en gedragsnormen, die Nederland maakten tot wat het was. En die worden hier zo gemakkelijk uit het raam geworden, juist door mensen die roepen 'de normen en waarden' hoog te willen houden.


Gast

#7225 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 18:35

#7223: - Re: Re: Re: Re: Re:   Heer Azijnzeiker één ieder die hier komt om wat te zeggen die valt u aan. Dag na dag, uur na uur. Wellicht bent u zelf wel een zwak mens dat u alleen vanachter u pc constant hier zit te hijgen om anderen te beschuldigen van wat dan ook.

 En altijd weer op de persoon spelen. Hoe vaak heb je nu al gezegd, dat niets kinderachtiger is dan dat. Jij kent mij niet, weet helemaal niets over mij, maar hebt hier op letterlijk iedere pagina een karakterschets van mij proberen geven, die op niets dan pure fantasie van jou gebaseerd is.

Stop daar maar mee, want je maakt alleen jezelf belachelijk.