Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#7226 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 18:40

#7223: - Re: Re: Re: Re: Re:   Heer Azijnzeiker één ieder die hier komt om wat te zeggen die valt u aan.

 En ja, iedereen die blijkt geeft van een vernauwd blikveld die zal ik wijzen op het wijdse panorama dat zich naast die oogkleppen uitstrekt. Om het even of die voor of tegen van Aartsen is, voor of tegen de islam, wel of niet bloemkool lust, maakt niet uit. Het leven is niet zwart/wit en ieder die meent dat dat wel zo is, heeft dus iets te leren. Ik probeer dat te laten zien. Dat is iets anders dan "aanvallen".

Als mensen vervolgens alleen maar de boel lopen te trollen, woorden verdraaien, de dialoog ontlopen omdat ze alleen hun eigen "waarheid" willen horen, ja, dan word ik wat kregelig en zal op den duur gepikeerd gaan reageren. Ook ik ben immers maar mens.


Gast

#7227

2014-08-11 18:48

Jozias is een totale lul

Gast

#7228

2014-08-11 18:49

Incapabel beleid.

Gast

#7229 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 18:54

#7226: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Heer Azijnzeiker het komt erop neer dat wij beiden hetzelfde willen. Alleen ik geloof niet meer in uw theorie hoe u dat wilt oplossen, wellicht juist omdat ik geen vernauwd blikveld meer heb. Wie zal het zeggen.

Kent u mij? Neen, dus oordeelt u dan ook niet en denk niet dat u zonodig mij of anderen nog wat moet leren. Wie zegt dat u niet diegene bent die nog een hoop te leren heeft. Genoeg spirituele forums voor u waar ze graag uren in dit soort discussies willen belanden. Ik geef u enkelt nu nog antwoord uit fatsoen.

Ik laat het hier verder bij met u en laten wij samen hopen op een goede afloop tegen dat ISIS tuig!

Fijne avond nog.  

 

Anna

#7230

2014-08-11 18:58

Wat een enorme lafbek de huichelaar  v. Aartsen is (( wat  er ook gebeurd  )) nog steeds op vakantie , na de enorme blamage gisteren in die shariawijk geeft dat miezertje , de loco burgemeester OOK niet thuis ! Schaamteloos, hier kan een horde I.S. fans een legale demo naar de sodemieter helpen en zelfs dan GEEN reactie ! Wat een lanverkopers , stelletje niksnutten en lafbekken !! 


Gast

#7231 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 19:01

#7229: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Als jij mij voortdurend "heer Azijnzeiker" blijft noemen, wie oordeelt dan?

Het feit dat jij slechts één mogelijke oplossing onder ogen wil zien, is de definitie van 'vernauwd blikveld'. Mijn woorden omdraaien verandert daar niets aan.

Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik nog heel veel te leren heb. Ik ben immers maar mens, zoals ik al zei. Geen enkel mens heeft de wijsheid of de waarheid in pacht. Iedereen heeft dus nog heel veel te leren. Dat toegeven is de eerste stap op de goeie weg.

Ik weet dat jij jouw zienswijze niet wilt veranderen en, prima, je doet maar. Als jij graag dweilt, dan moet je dat vooral blijven doen. Ik kan de blinden niet blij maken met een mooie tekening. En je hoeft mij zelfs niet eens uit fatsoen te antwoorden. Het fatsoen hebben om mensen niet per definitie met scheldwoorden tegenmoet te treden, is voor mij al ruim voldoende.


Gast

#7232

2014-08-11 19:01

Je vind meer ruggengraat op een mosselbank!!

Gast

#7233 Re: ME grijpt in bij onlusten IS-demonstratie

2014-08-11 19:05

#7230: Anna -  

 

De ME heeft zondag ingegrepen bij een anti-IS-demonstratie in de Schilderswijk in Den Haag toen tegendemonstranten met stenen begonnen te gooien.



De politie heeft zes mensen gearresteerd uit de groep van de tegendemonstranten. Twee van  hen werden direct opgepakt en vier na afloop van de betoging, meldt de politie. Een agent raakte licht gewond tijdens een aanhouding.

De zes zijn opgepakt op verdenking van openlijke geweldpleging, opruiing of belediging van agenten. Om een confrontatie tussen de betogers en tegendemonstranten te voorkomen, werd besloten om de route aan te passen en te verkorten. Volgens een  woordvoerder keerde de rust na de onlusten snel terug. De politie beschikt over camerabeelden en verwacht nog meer arrestaties te kunnen verrichten de komende dagen, aldus de woordvoerder.

Ongeveer 150 tot 200 mensen hielden zondag een ‘Mars van de vrijheid'. Ze begonnen de mars om 15.30 uur bij Den Haag Centraal Station en liepen van daaruit de Schilderswijk in. De groep vindt dat er te weinig wordt opgetreden tegen de aanhang in  Nederland van de terreurgroep Islamitische Staat (IS). De tocht door de hofstad was georganiseerd door een Facebookgroep die zich Pro Patria (Voor het vaderland) noemt. Rond 17.00 uur kwamen de betogers weer aan bij het station en was de demonstratie  ten einde.

__________________

 

We lezen toch echt andere kranten.


Gast

#7234 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 19:07

#7231: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

 

Heer Azijnzeiker is een koosnaampje geworden voor u.

Ik hou niet van dweilen, vandaar met kop en kont dat ISIS tuig het land uitgooien!

En hier laat ik het verder echt bij en nog een fijne avond.

 

 

 

 

 


Gast

#7235 Re:

2014-08-11 19:11

#7207: -  

 Beste stuurlui staan aan wal, blijkt wel weer...


Gast

#7236 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 19:11

#7234: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ik heb je het dweilen uitgelegd.

Het feit dat jij een scheldwoord een 'koosnaampje' noemt, maakt het niet tot een koosnaampje. Maar ik weet inmiddels al méér dan tweehonderd pagina's dat dat teveel fatsoen gevraagd is.


Gast

#7237

2014-08-11 19:22

Kennen de mensen ene Chaimberlain nog van rond 1940 in engeland ??

Gast

#7238 Re:

2014-08-11 19:28

#7237: -  

 Nee, wel Colijn. Hoezo?


Gast

#7239 A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

2014-08-11 21:58

 

 

 

Pro Patria kan je vinden op Facebook 

 

https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?ref=profile

 

A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

 

Een verzamelgroep om te laten zien dat voor deze Nederlanders de maat vol is met ISIS aanhang in ons land.

 

 

 

 


Gast

#7240 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 23:12

#7236: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

 

Ik weet dat u het ook goed bedoelt allemaal. Wij zouden het beiden graag anders zien, daarom laten wij ieder op onze eigen manier er voor gaan (-; 

 

Bakker

#7241

2014-08-12 03:22

Het moge duidelijk zijn dat moslims niet in het westen thuis horen. ik krijg steeds meer een nare smaak in mijn mond van alle shit die ze veroorzaken. Zal niet lang meer duren of Wilders wordt de grootste partij.


Gast

#7242 Re:

2014-08-12 05:18

#7241: Bakker -  

 De religie die hier in het Westen overheerst is ons ook vanuit het Oosten opgedrongen. Gewoon even ter overweging.


Gast

#7243 Re:

2014-08-12 07:13

#7241: Bakker -   ik krijg steeds meer een nare smaak in mijn mond van alle shit die ze veroorzaken.

 Kauwgumpje?


Gast

#7244 A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

2014-08-12 11:02

 

 

 

Pro Patria kan je vinden op Facebook 

 

https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?ref=profile

 

A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

 

Een verzamelgroep om te laten zien dat voor deze Nederlanders de maat vol is met ISIS aanhang in ons land.

 

 

 

 

 


Gast

#7245 ISIS tuig in Den Haag, Waar is Van Aartsen?

2014-08-12 12:16


Gast

#7246

2014-08-12 12:22

Ik heb mijn argumenten hier gegeven. Ik heb laten zien dat je heel selectief te werk gaat waar het informatieverstrekking betreft. Ik heb je laten zien dat daardoor een leugenachtig, onjuist beeld ontstaat. Ik heb je laten zien dat er van alle kanten gewerkt wordt aan oplossingen voor het IS-probleem, ook van binnenuit de moslimgemeenschap. Ik heb jou laten zien waarom jouw aanpak van provocatie en dreiging geen enkele kans van slagen kan hebben. Jouw antwoord bestaat enkel uit dom plakken en nog dommer beledigen.

Maar jij wil niks horen, wil niks zien, niks leren. Jij wil enkel jouw verwrongen idée fixe honderden pagina's lang door blijven dreunen. Van mij mag je, je bent toch reddeloos verloren voor de rede.

Amuseer je verder, ik ga leukere dingen doen. Vergal gerust je eigen leven met je aangepraatte angst, ik geniet wel dubbel.

Het zal je evengoed niet lukken. Je mag gerust blijven. Het maakt geen verschil.

Prettige dag verder (-:


Gast

#7247 Waar is Van Aartsen?

2014-08-12 14:12


Gast

#7248 Re:

2014-08-12 14:13

#7246: -  

 Goddank eindelijk weg, hoop voor altijd.


Gast

#7249

2014-08-12 14:23

Al woon ik al jaren in Zuid Afrika als oud hagenees vind ik het hele gedoe in Den Haag diep treurig.
Het is nu nog de schilderswijk maar over een paar jaar is heel Den Haag overgeleverd aan dat sharia schorem

'oh oh den haag mooie stad achter de duine'

Gast

#7250 Re: Re:

2014-08-12 14:58

#7248: - Re:  

 Stoor je je eraan als iemand een mening heeft?