Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

De boemerang

#1077 Re:

2014-07-27 20:25

#1069: Goedemorgen - Ik wens Greetje de thuispsychologe veel succes met deze haatzaaiers en haar afwas! Mijn kansberekening is nihil.

En precies daarom is de kans inderdaad nihil. U wilt onderdeel van het probleem blijven, niet onderdeel van de oplossing worden. Jammer, daarmee vergalt u eerst en vooral uw eigen leefwereld, uw eiegen omgeving.

Reacties

Goedemorgen

#1085 Re: Re:

2014-07-27 20:44:50

#1077: De boemerang - Re:

Boemerang ken je mij of mijn situatie? Nee, dus! Maar ik kan je wel vertellen dat ik het vijf jaar lang geprobeerd heb zoals jij en Greetje praten met respect, thee en koekjes! En nadda, noppes kreeg ik ervoor terug. Tot ik het na vijf jaar zo zat was om constant te horen dat ik een hoer was, de groepen stenen gooiend tegen mijn raam en om bang te zijn in mijn eigen woning/buurt dat ik er eentje tegen een hek heb gedrukt. Neus aan neus. En hem eens de waarheid gezegd.

Vond ik dat leuk om te doen? Nee! Ik wist niet eens dat het in mij zat, maar wat denkt u Boemerang? Sindsdien is er respect voor mij en ja, ik verbaas mij er ook over dat sommigen mensen schijnbaar alleen maar respect kunnen hebben voor anderen als het op deze manier moet gaan en niet met normale communicatie, zoals het hoort te gaan in mijn ogen tussen mensen!

Dus al denkt u zo goed alles te weten en blijft u bij hoog en laag volhouden zelf niet te oordelen, laat ik u nog wel weten dat er van mij inmiddels met de harde hand mag worden opgetreden tegen dit soort haatzaaiers in Den Haag!

ps en verder laat ik de discussie met u hierbij.


Gast

#1107 Re: Re:

2014-07-27 21:36:57

#1077: De boemerang - Re:

Oplossing? Wilt u ze bekeren tot het Christendom? U bent gek en doorgeslagen. Het heeft 70 jaar geduurd totdast dit gebeurd in nog geen twee weken tijd. Antisimetisme en scanderen dat Joden dood moeten. U moet heel gauw ophouden met uw oplossing dat praten de enige manier is. Dat hadden ze 40 jaar geleden moeten doen. Alleen met harde hand aanpakken, of wegwezen. Bent u nou helemaal besodemieterd, ga een weekje in een hotel zitten in de Schilderswijk en met deze groep hangjongeren praten. U wordt spontaan uitgelachen en uitgescholden...