Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Djo

#868 Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 11:24

#707: Greetje - Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Greetje,

is het niet beter om díe extreme en destructieve elementen uit de moslimgemeenschap, die het voor anderen verzieken, te elimineren? Om zodoende de goedwillenden te beschermen.

Als de extremen de overhand krijgen en hun slachtofferrol blijven uitschreeuwen, dan zullen ze de goedwillenden uit de moslimgemeenschap verstikken. De extremen dienen deze samenleving niet, ze vreten uit de ruif en daarna vertrappen ze de rest. Goedwillenden worden nauwelijks gehoord maar zij zijn de slachtoffers van steeds groeiende vooroordelen. Uiteindelijk zullen ze van frustratie meeheulen met extremen.

De aggressieven kennen alleen het recht van de sterkste, zie wat er in Mosul gebeurt: Sluit je aan of je bent een lijk. Zo ook in Gaza: steun Hamas of je bestaat niet meer.

Overigens over die gastarbeiders: zelf zeggen ze (of hun kinderen) altijd: "Vader of opa zou na enkele jaren teruggaan om zijn nieuwe trekker te kopen en weer zijn oude leven (verbeterd!) op te pakken; MAAR HET LIEP ANDERS....." Dat is altijd het mantra: HET LIEP ANDERS. Wat liep er dan anders? Nou, in Nederland was het leven beter, comfortabeler  en kreeg je ineens allerlei rechten en zorg, je kon lekker meeliften op wat anderen voor je regelden. Daarom bleef men. Maar dat wordt altijd op heel erg gelaten wijze genoemd: het liep anders..... Alsof men geen keus had... Men koos echter wel degelijk: "De PvdA zorgt goed voor ons, dan zorgen wij goed voor de PvdA."

Als ik op straat loop wil ik niet elke moslim wantrouwen, ik wil gewoon vertrouwen dat het een prima medeburger is. Dat vertrouwen wordt echter stelselmatig onderuit geschoffeld door de politiek van pappen en nathouden.

Nu zitten we met de gebakken peren, mede dankzij wereldwijd toenemende islamisatie door geweld en de bijbehorende onderdrukking.

Daarom: weg met extreme elementen en: een krachtig signaal naar de politiek: "Weg met deze burgemeester, jammer voor Van Aartsen."

 

Reacties

Greetje

#1007 Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 17:19:14

#868: Djo - Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Djo, sorry, ik had je reactie gemist. Dus twee, die inhoudelijk reageerden waarvan jij letterlijk de mooiste! Hoewel we best verschillen, ontzettend bedankt. Daarom, vooral omdat ik afgesproken had discussie hier niet voort te zetten en dus eigenlijk nu al iets over de lijn ga, mobigee [at] xs4all [dot] nl als je antwoord wil. Dat heb ik namelijk wél.

 

Want we willen oplossen, toch?