Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: ontsla Van Aartsen!!
Toen ik de reactie vernam van de gemeente Den Haag op de demonstratie van de pro-ISIS-aanhangers die onlangs aldaar gehouden werd, stond een ogenblik mijn verstand stil...
Als een jonge, blanke vrouw met een kartonnetje waarop staat 'Leve de Republiek', afgevoerd wordt, terwijl tijdens deze demonstratie onaanvaardbare doodsverwensingen gehoord en hakenkruisen gezien worden en er dan blijkbaar 'geen grenzen overschreden zijn'... dan is er iets goed mis in Nederland...
Ik wil niet op deze manier bij dit Droeve Volkje in dit Sneue Landje horen, daarom heb ik deze petitie getekend.
Isis vlaggen en hakenkruizen staan voor volkerenmoord,maar hij vind dit gewoon kunnen.
Hiermee heeft Dhr. van Aartsen laten zien hoe het dus niet moet.
U bent zeer oncapabel als burgervader en daarom dient u ontslagen te worden..
Opzouten en u moet zich diep en diep schamen.
En dat notabene in de stad waar de hele wereld vertegenwoordigd is, Den Haag is niet veilig en ik zal de stad niet meer bezoeken totdat de veiligheid van burgers daar gewaargborgd is.
Dit kan en mag nooit meer gebeuren. En als de verantwoordelijke mensen dan weg kijken en het allemaal maar goed keuren, Bah. Hoog tijd om te verrekken dus!!!!
Deze man deugt niet voor burgemeester van een grote stad met veel demonstraties
Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie
#707: Greetje - Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie
Greetje,
is het niet beter om díe extreme en destructieve elementen uit de moslimgemeenschap, die het voor anderen verzieken, te elimineren? Om zodoende de goedwillenden te beschermen.
Als de extremen de overhand krijgen en hun slachtofferrol blijven uitschreeuwen, dan zullen ze de goedwillenden uit de moslimgemeenschap verstikken. De extremen dienen deze samenleving niet, ze vreten uit de ruif en daarna vertrappen ze de rest. Goedwillenden worden nauwelijks gehoord maar zij zijn de slachtoffers van steeds groeiende vooroordelen. Uiteindelijk zullen ze van frustratie meeheulen met extremen.
De aggressieven kennen alleen het recht van de sterkste, zie wat er in Mosul gebeurt: Sluit je aan of je bent een lijk. Zo ook in Gaza: steun Hamas of je bestaat niet meer.
Overigens over die gastarbeiders: zelf zeggen ze (of hun kinderen) altijd: "Vader of opa zou na enkele jaren teruggaan om zijn nieuwe trekker te kopen en weer zijn oude leven (verbeterd!) op te pakken; MAAR HET LIEP ANDERS....." Dat is altijd het mantra: HET LIEP ANDERS. Wat liep er dan anders? Nou, in Nederland was het leven beter, comfortabeler en kreeg je ineens allerlei rechten en zorg, je kon lekker meeliften op wat anderen voor je regelden. Daarom bleef men. Maar dat wordt altijd op heel erg gelaten wijze genoemd: het liep anders..... Alsof men geen keus had... Men koos echter wel degelijk: "De PvdA zorgt goed voor ons, dan zorgen wij goed voor de PvdA."
Als ik op straat loop wil ik niet elke moslim wantrouwen, ik wil gewoon vertrouwen dat het een prima medeburger is. Dat vertrouwen wordt echter stelselmatig onderuit geschoffeld door de politiek van pappen en nathouden.
Nu zitten we met de gebakken peren, mede dankzij wereldwijd toenemende islamisatie door geweld en de bijbehorende onderdrukking.
Daarom: weg met extreme elementen en: een krachtig signaal naar de politiek: "Weg met deze burgemeester, jammer voor Van Aartsen."
Het Joodse volk dient afdoende beschermd te worden.
Bedankt.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aartsen moet blijven
#760: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aartsen moet blijven
Maar daar gaat het hier toch over! ISIS vlaggen en ronduit Joden bedreigen. Maar ja u begint weer over Israel. Plaatst een nietszeggend filmpje over een grenspost. Israel is omringd door moslim landen. Israel als staat heeft het recht om zich te verdedigen. Hamas heeft nu weer het verdrag geschonden. Ze willen maar een oplossing. De vernietiging van de staat Isreal. Stel dat Asad verslagen wordt in Sirie. en ISIS wint in Irak. dan zijn de rapen gaar voor Israel. Mag het zich dan ook niet meer verdedigen?
Kijk eens naar de vriendjes van Hamas!
https://www.youtube.com/watch?v=QBvhHE8ePxg
Israel is niet het probleem, Hamas is het probleem.
Die ISIS vlaggen in de schilderswijk samen met terugkerende Sirie gangers is een kruidvat. Zag u die pubertjes van amper 15 ook? Die gasten gaan zich steeds machtiger voelen in deze sharia wijk. Op een gegeven moment gaan er doden vallen in Nederland. Van Aartsen moet dit toch beseffen! Dus wat mij betreft het land uitzetten, inclusief hun vaders, moeders, broertjes, zusjes, neefjes en nichtjes. Oprotten met die gasten. Er moet een voorbeeld gesteld worden.
Jodenhaat in Nederland
Jozias van Aartsen er zijn wel grenzen overschreden:
http://www.carelbrendel.nl/2014/07/25/wanneer-worden-er-wel-grenzen-overschreden-voor-jozias-de-flapdrol/
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/een-orgie-van-jodenhaat-in-de-stad-van-vrede-en-recht
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aartsen moet blijven
#871: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aartsen moet blijven
#871 Absoluut mee eens. Uitzetten die families en weg ermee.
| This discussion has been closed. |
En dan, meneer Jozias????