Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#851

2014-07-27 10:12

Het gevaar van dit soort walgelijk 'tolerant' gedrag door de officiële instanties is dat er straks iemand het recht in eigen hand neemt en een handgranaat tussen dat ISIS-tuig gooit.
En dan, meneer Jozias????

Gast

#852

2014-07-27 10:16

Moge God deze creep, deze verrader in de diepste hel smijten! Bij allen die islam aanhangen...jullie gaan dezelfde weg!!
LH

#853 Re: ontsla Van Aartsen!!

2014-07-27 10:16

#851: -  

Toen ik de reactie vernam van de gemeente Den Haag op de demonstratie van de pro-ISIS-aanhangers die onlangs aldaar gehouden werd, stond een ogenblik mijn verstand stil...

Als een jonge, blanke vrouw met een kartonnetje waarop staat 'Leve de Republiek', afgevoerd wordt, terwijl tijdens deze demonstratie onaanvaardbare doodsverwensingen gehoord en hakenkruisen gezien worden en er dan blijkbaar 'geen grenzen overschreden zijn'... dan is er iets goed mis in Nederland...

Ik wil niet op deze manier bij dit Droeve Volkje in dit Sneue Landje horen, daarom heb ik deze petitie getekend.


Gast

#854

2014-07-27 10:16

Alle openbare oproepen tot agressie, en zeker tegen hele bevolkingsgroepen, dienen resoluut en adequaat de kop ingedrukt te worden. De heer van Aartsen faalt hierin volledig.

Gast

#855

2014-07-27 10:24

Ik vind het godschrijend dat een burgervader dit toelaat. Dat hij het ergste tuig wat je maar kunt vinden, hun gang laat gaan. Woorden die verschrikkelijk zijn en oproepen tot een complete uitroeiing van een volk noemt hij geen overschrijding van de wet.
Isis vlaggen en hakenkruizen staan voor volkerenmoord,maar hij vind dit gewoon kunnen.
Hiermee heeft Dhr. van Aartsen laten zien hoe het dus niet moet.
U bent zeer oncapabel als burgervader en daarom dient u ontslagen te worden..
Opzouten en u moet zich diep en diep schamen.

Gast

#856

2014-07-27 10:27

ik vind ook dat er al heel lang grenzen zijn overtreden,,WIJ moeten eens en voor altijd ZEGGEN dat wij dit niet willen.. I.S.I.S. VLAGGEN IN NEDERLAND?? VAN DAT SCHOREM NIET TE GELOVEN DAT VAAN AARTSEN VIND DAT ER GEEN GREZEN ZIJN GEPASSEERD.

Gast

#857

2014-07-27 10:40

Wat een polder- en angstig landje is dit toch. HEt is om te janken dat zo'n pipo op zo'n plek zit. Eraf met die gast!!!!

Gast

#858

2014-07-27 10:43

Hoe lang sluiten we onze ogen, hoe erg gaat het worden als we al zover gekomen zijn, dat alles getolereerd wordt. Wordt dit een herhaling van de 2e wereldoorlog?

Gast

#859

2014-07-27 10:43

Schandalig optreden van van Aartsen, getuigd van geen ruggengraat hebben!
En dat notabene in de stad waar de hele wereld vertegenwoordigd is, Den Haag is niet veilig en ik zal de stad niet meer bezoeken totdat de veiligheid van burgers daar gewaargborgd is.

Gast

#860

2014-07-27 10:46

Het moet afgelopen zijn met dit afbraak kabinet.

Gast

#861

2014-07-27 10:47

Burgemeester J. van Aartsen ben u de 2e wereldoorlog vergeten ? Misschien is terug naar de schoolbanken een goede tip.
guest

#862

2014-07-27 10:48

Mijnheer Van Aartsen, wat zijn dan wél de grenzen volgens u?

Gast

#863

2014-07-27 10:54

Dit kan en mag nooit meer gebeuren. En als de verantwoordelijke mensen dan weg kijken en het allemaal maar goed keuren, Bah. Hoog tijd om te verrekken dus!!!!


Gast

#864

2014-07-27 10:55

Ik schaam mij dat een dergelijke demonstratie door inwoners van dit land op deze manier heeft plaatsgevonden

Gast

#865

2014-07-27 11:13

wat een gelul, waarom mag een islamietje wel alles en wij niet,weet niet of ze het doorhebben maar die mafkezen vallen nederland openlijk aan en er wordt niks aan gedaan???????????????????? wachten we nu echt tot de gevechten beginnen, want daar kun je op wachten nu,wij geven ons land niet af aan die moordzuchtige gekken

Gast

#866

2014-07-27 11:21

Nu is de tijd om niet langer te zwijgen want wie zwijgt stemt toe! Dat de waarheid mag zegevieren en alle leugens en kwade opzet ontmaskert zullen worden.

Gast

#867

2014-07-27 11:21

Van Aartsen heeft AL VAKER BLIJK GEGEVEN VAN WEINIG DAADKRACHTIG OPTREDEN.
Deze man deugt niet voor burgemeester van een grote stad met veel demonstraties
Djo

#868 Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 11:24

#707: Greetje - Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Greetje,

is het niet beter om díe extreme en destructieve elementen uit de moslimgemeenschap, die het voor anderen verzieken, te elimineren? Om zodoende de goedwillenden te beschermen.

Als de extremen de overhand krijgen en hun slachtofferrol blijven uitschreeuwen, dan zullen ze de goedwillenden uit de moslimgemeenschap verstikken. De extremen dienen deze samenleving niet, ze vreten uit de ruif en daarna vertrappen ze de rest. Goedwillenden worden nauwelijks gehoord maar zij zijn de slachtoffers van steeds groeiende vooroordelen. Uiteindelijk zullen ze van frustratie meeheulen met extremen.

De aggressieven kennen alleen het recht van de sterkste, zie wat er in Mosul gebeurt: Sluit je aan of je bent een lijk. Zo ook in Gaza: steun Hamas of je bestaat niet meer.

Overigens over die gastarbeiders: zelf zeggen ze (of hun kinderen) altijd: "Vader of opa zou na enkele jaren teruggaan om zijn nieuwe trekker te kopen en weer zijn oude leven (verbeterd!) op te pakken; MAAR HET LIEP ANDERS....." Dat is altijd het mantra: HET LIEP ANDERS. Wat liep er dan anders? Nou, in Nederland was het leven beter, comfortabeler  en kreeg je ineens allerlei rechten en zorg, je kon lekker meeliften op wat anderen voor je regelden. Daarom bleef men. Maar dat wordt altijd op heel erg gelaten wijze genoemd: het liep anders..... Alsof men geen keus had... Men koos echter wel degelijk: "De PvdA zorgt goed voor ons, dan zorgen wij goed voor de PvdA."

Als ik op straat loop wil ik niet elke moslim wantrouwen, ik wil gewoon vertrouwen dat het een prima medeburger is. Dat vertrouwen wordt echter stelselmatig onderuit geschoffeld door de politiek van pappen en nathouden.

Nu zitten we met de gebakken peren, mede dankzij wereldwijd toenemende islamisatie door geweld en de bijbehorende onderdrukking.

Daarom: weg met extreme elementen en: een krachtig signaal naar de politiek: "Weg met deze burgemeester, jammer voor Van Aartsen."

 


Gast

#869

2014-07-27 11:27

Beste burgemeester Jozias,
Het Joodse volk dient afdoende beschermd te worden.

Bedankt.

Gast

#870

2014-07-27 11:28

Gewogen, gewogen, te licht bevonden!

Gast

#871 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aartsen moet blijven

2014-07-27 11:32

#760: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aartsen moet blijven

Maar daar gaat het hier toch over! ISIS vlaggen en ronduit Joden bedreigen. Maar ja u begint weer over Israel. Plaatst een nietszeggend filmpje over een grenspost. Israel is omringd door moslim landen. Israel als staat heeft het recht om zich te verdedigen. Hamas heeft nu weer het verdrag geschonden. Ze willen maar een oplossing. De vernietiging van de staat Isreal. Stel dat Asad verslagen wordt in Sirie. en ISIS wint in Irak. dan zijn de rapen gaar voor Israel. Mag het zich dan ook niet meer verdedigen?

Kijk eens naar de vriendjes van Hamas!

https://www.youtube.com/watch?v=QBvhHE8ePxg

Israel is niet het probleem, Hamas is het probleem.

Die ISIS vlaggen in de schilderswijk samen met terugkerende Sirie gangers is een kruidvat. Zag u die pubertjes van amper 15 ook? Die gasten gaan zich steeds machtiger voelen in deze sharia wijk. Op een gegeven moment gaan er doden vallen in Nederland. Van Aartsen moet dit toch beseffen! Dus wat mij betreft het land uitzetten, inclusief hun vaders, moeders, broertjes, zusjes, neefjes en nichtjes. Oprotten met die gasten. Er moet een voorbeeld gesteld worden.


Gast

#872

2014-07-27 11:36

Mij is het allang duideljk, dat van Aartsen een slinkse VVDer is. Vaatdoek-mentaliteit.

Gast

#874 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aartsen moet blijven

2014-07-27 11:48

#871: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aartsen moet blijven

#871 Absoluut mee eens. Uitzetten die families en weg ermee.


Gast

#875

2014-07-27 11:49

Het is een grote schande dat stadsbestuur en politie niets meer durven te doen tegen deze mensen en hun haatdragende opruiende woorden en daden. Tijd voor actie. En dit is een eerste stap.