Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#32

2014-07-25 19:34

slaat helemaal nergens op, we hebben hier in Nederland de vrijheid om te demonstreren; waarom wordt wilders niet aangepakt voor z'n haatzaaien? het gaat om het misdadige gedrag van schurkenstaat israel, onschuldige kinderen verbranden levend in witte fosfor; israel gaat te ver!!!!

Reacties

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#46 Re: demonstratievrijheid

2014-07-25 20:21:06

#32: - slaat helemaal nergens op, we hebben hier in Nederland de vrijheid om te demonstreren; waarom wordt wilders niet aangepakt voor z'n haatzaaien? het gaat om het misdadige gedrag van schurkenstaat israel, onschuldige kinderen verbranden levend in witte fosfor; israel gaat te ver!!!!

De vrijheid om pro-Palestijnen demonstraties te houden is niet in het geding. En Wilders werd aangeklaagd. Voor zijn 'minder, minder, minder' uitspraken werden er zelfs voorgedrukte aanklachtformulieren klaargelegd op politiebureaus. Wat in schrijnend contrast staat met het 'er zijn geen grenzen overschreden' als er is opgeroepen tot volkerenmoord door aanhangers van een moorddadige terreurorganisatie. ISIS doodt soms meer moslims -want niet-Soennitisch (genoeg)- op een dag dan Israel de afgelopen week.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-26 17:59:41


Hans

#1552 Re:

2014-07-28 12:16:25

#32: - U heeft het nog steeds niet begrepen, hè?

 


Gast

#1800 Re: Aad

2014-07-28 13:07:05

#32: -

Ik kan u nog wat filmpjes laten zien van laffe hamas moordenaars die mensen afslachten, in de rug schieten en onthoofden, ook waarin tientallen kinderen leren omgaan met bomgordels en wapens, zij horen op school te zitten, en niet gek gemaakt door laffe hamas leden die zelf schatrijk zijn geworden van het ontwikkelings geld wat bestemt is voor de hongerende Palestijnse bevolking daar, hoe durft u dit te schrijven of leest u geen kranten ?

 


Gast

#1843 Re:

2014-07-28 13:11:34

#32: -

En hamas die vrouwen en kinderen als levend schild gebruiken, wapens in scholen en zo verstopt, zullen we maar niet over hebben denk ik he?

Hamas die als eerste weer raketten afvuur op israel, tijdens een bestand....

Even door gaan nog?

 

Basta

#1993 Re:

2014-07-28 13:33:03

#32: -

Schurkenstaat Israel? Ben je wel helemaal lekker in je hoofd. Hamas die laffe honden die zich achter burgers verstoppen of zich onder de eerste beste tegel in een drukke straat verbergen, deze smerige insecten zorgen voor burgerslachtoffers. Ik heb met veel plezier gekeken hoe israel in staat is om zo'n bastaard in een rijdende auto te bombarderen met slimme munitie, geloof me zeer effectief en geen burgerslachtoffer. Voor meer info http://www.idfblog.com veel lees- en kijkplezier.

Feitje

#3462 Re:

2014-07-29 00:21:26

#32: -  

 Omdat wilders de feiten benoemd, en niet oproept tot moord op de joden, en de moslims al 1500 jaar.

 


Gast

#3612 Re:

2014-07-29 08:55:06

#32: -

Ja en Hamas zijn zulke lieve jongens ... Israel wil de raketaanvallen stoppen , Hamas wil alle joden dood .

 

Tine

#5354 Re:

2014-07-31 07:56:50

#32: -

In Nederland is het niet gewoon om tot moord op te roepen , wat betreft Wilders die heeft ook vaak genoeg de rechtbank van binnen gezien , het is voor mij ONVOORSTELBAAR dat de demostranten inclusief van Aartsen hier zomaar mee weg kunnen komen , de woorden burgerrecht en burgerbescherming krijgen bij mij dan een hele andere betekennis , mocht dit niet aan gepakt worden , dan zeg ik KOM OP JOODSE ORGANISATIES ,  JOODSE BURGERS we gaan de straat op en maken gebruik van ONS recht !!!!!!!!!!!!!!!!!


Gast

#5848 Re:

2014-08-01 10:26:41

#32: -  

 En gaza gebruikt scholen als munitiedepot en het volk als schild door raketinstallaties middenin woonwijken te zetten. Schurkenstaat geld voor beide