Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#5826 Re:

2014-08-01 09:24

#5824: -

Nee, jouw haat is een stuk beter.


Gast

#5827

2014-08-01 09:36

Schandalig dat er niet ingegrepen werd , de gemeente steekt kop in het zand, is bang voor geweld.

Gast

#5828

2014-08-01 09:36

Super!!!

Gast

#5829

2014-08-01 09:40

het negeren van anti-joodse opmerkingen is een uitnodiging voor de moslims om nog verder te gaan met hun anti-joodse geluiden, terwijl er geen enkele jood in nederland is die geweld propageert tegen moslims(marokkanen)!

Gast

#5830

2014-08-01 09:41

Een van de vele wegkijkers, die door hun lafheid ons land in een burgeroorlog zullen storten.

Gast

#5831

2014-08-01 09:42

Goede actie

Gast

#5832

2014-08-01 09:49

Het gedachtengoed van deze 'demonstranten' dient met wortel en tak uitgeroeid te worden!

Gast

#5833 Sta op tegen de Jodenhaat!

2014-08-01 09:55

Toen de nazi's de communisten arresteerden heb ik gezwegen;

ik was immers geen communist.

Toen ze de sociaaldemocraten gevangen zetten heb ik gezwegen;

ik was immers geen sociaaldemocraat.

Toen ze de syndicalisten kwamen halen heb ik gezwegen;

ik was immers geen syndicalist.

Toen ze de Joden opsloten heb ik gezwegen;

ik was immers geen Jood.

Toen ze de katholieken arresteerden heb ik gezwegen;

ik was immers geen katholiek.

Toen ze mij kwamen halen

...was er niemand meer die nog kon protesteren.

Martin Niemöller



Gast

#5834

2014-08-01 09:56

De Kristallnacht is een schandvlek in de geschiedenis. Nederland heeft destijds veel leed aangericht bij de Joodse bevolking door weg te kijken en dat gebeurt nu weer.




Gast

#5835 Re:

2014-08-01 09:57

#5827: - Schandalig dat er niet ingegrepen werd , de gemeente steekt kop in het zand, is bang voor geweld.

En terecht, want geweld moet te allen tijde voorkomen worden.


Gast

#5836

2014-08-01 09:58

Goeie actie. Ontslaan die slap-janus! Toen hij minister van landbouw was heulde hij ook al meer met actievoerders dan dat hij iets positiefs voor de boeren deed.

Gast

#5837 Re:

2014-08-01 09:59

#5834: - Nederland heeft destijds veel leed aangericht bij de Joodse bevolking door weg te kijken en dat gebeurt nu weer.

Nazi-Duitsland heeft toen veel leed aangericht door met een algemene vinger te wijzen en dat gebeurt hier nu ook weer.

Op deze wijze zal de Kristallnacht nog vaak herhaald worden.


Gast

#5838 Waar blijven de ‘Ik ben een Jood’ T-shirts?

2014-08-01 10:00

'Het zwijgen over de steunbetuigingen aan de terroristen van o.a. ISIS, de hakenkruizen die in verband worden gebracht met de Joden, de antisemitische leuzen en leugens en zelfs het in praktijk brengen van vooroorlogse razzia's op Joden, uitsluiting van Joden, aanvallen op Joodse bezittingen, winkels, bedrijven en synagogen door heel Europa en elders in de wereld en zelfs oproepen om alle Joden te vermoorden, kan niet oorverdovender zijn!

De politie, die in geval van de uitspraken van Geert Wilders de opportunisten van dienst was met voorgedrukte aangifteformulieren, stonden erbij en keken ernaar.

De antidiscriminatiebureaus doen even of ze met vakantie zijn.

Het gros van de bevolking doet, en bepaald niet voor het eerst, alsof men van niets weet.

Het OM 'onderzoekt 'met frisse tegenzin de demonstratie in Den Haag.

De politiek hult zich in stilzwijgen. En als 'de politiek' al spreekt dan val je van verbijstering uit je stoel.

Want zo waren er volgens van Aartsen, zo liet hij via zijn woordvoerder weten, tijdens een zogenaamde 'Gazademo' (lees: antisemitische hetze) in zijn stad, waar men opriep alle Joden te vermoorden geen (strafbare) grenzen overschreden.

Hoe kan dit nou? Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden? Staan Joden op een uitzonderingslijst van volkeren waarvan je wel mag oproepen hen te vermoorden? Mag het discrimineren en uitsluiten van Joden om de één of andere reden dan ook wel? Is 'vermoord alle Joden' niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder' door remigratie van Marokkanen aan te moedigen.

Hebben wij dit soort zaken niet al eens meegemaakt in onze recente geschiedenis en zijn wij vergeten welke gevolgen het toen heeft gehad voor 6 miljoen Joden en een veelvoud van nabestaanden en mensen die op miraculeuze wijze de holocaust overleefden?

Hebben we niet met z'n alleen afgesproken dat dit nooit meer mocht gebeuren, dat antisemitisme onder geen voorwaarden te tolereren was en wij ons diep schamen voor ons toenmalige zwijgen? Heb ik deze memo misschien even gemist?


Kan iemand mij uitleggen waarom er niet tenminste 'IK BEN [ook] EEN JOOD' T-shirt bestaat?'

http://veelkantie.nl/blog/2014/07/26/waar-blijven-de-ik-ben-een-jood-t-shirts/


Sven

#5839 treurig

2014-08-01 10:07

Netanyahu moet aftreden. Of is genocide geoorloofd?
B.
Gast

#5840

2014-08-01 10:08

Kwestie van tijd en alles zal wel weer ontkend worden en een Hoax zijn. Daar zijn ze goed in dit soort heren. Diep geschokt had hij moeten zijn toen het zich afspeelde, niet op het moment dat er anderen aan de bel moeten gaan trekken.


Gast

#5841

2014-08-01 10:15

van Aartsen neem pas maatregelen als het te laat is

elsie

#5842

2014-08-01 10:16

Zo verschrikkelijk verdrietig word ik hiervan.
Bedankt voor de gelegenheid om deze petitie tegen Van Aartsen te mogen kunnen tekenen.

Een hele rare tijd gaan we tegemoet als we geen sterkere regering krijgen.{Brussel]
Zo gevaarlijk allemaal,het maakt me echt bang.

Deze tijd doet mij denken aan de jaren van voor de tweede wereld oorlog,
alleen kwam het toen vanuit een andere hoek.


Gast

#5843 Re: treurig

2014-08-01 10:18

Ik vind uw selectieve verontwaardiging interessant.
Ik hoor de moslimgemeenschap niet over al die slachtoffers (broeders en zusters) in andere moslimlanden? Waarom is dat?

Al die moordpartijen en ellende in Nigeria, Kenia, Sudan, Afghanisan, Yemen, Pakistan, Egypte, Libie, Kashmir, Iran, Irak, Algerije…:

-Iran, stuurde meisjes vanaf 9 jaar mijnenvelden in en jongetjes vanaf 12 jaar gebruikten ze als human wave attack.
-Jordanie: vermoordde 7000 Palestijnen in 1970, waaronder vele vrouwen en kinderen
-Syrie: tijdens het beleg van de stad Hama in 1980 werden naar schatting 15.000 burgers gedood, waaronder kinderen.
-Irak: tijden het bewind van Saddam werden er diverse massamoorden gepleegd op de Koerden en Arabische stammen, waaronder een aanval met mosterdgas waarbij vele kinderen het leven lieten.
-Pakistan: tijdens de oorlog in Bangladesh werden er 1.5 miljoen hindu’s doodgemaakt door het Pakistaande leger, waaronder kinderen. Vrouwen werden eerder verkracht dan vermoord.
-De Fatah (PLO) en een mix van Palestijnse groeperingen hielden op diverse plaatsen huis in Libanon en moordde er lustig op los onder de christenen bijvoorbeeld bij de slachting van Damour.
-Hamas: laat Palestijnse kinderen tunnel graven waarbij er 160 dood zijn gegaan volgens eigen zeggen.
–Turkije: Koerdische en Armenische kinderen vermoord door het Turkse leger.

Moet ik doorgaan?
De lijst is oneindig land en we hebben het niet eens gehad over hoe Palestijnse terroristen doelbewust kinderen opblazen bij de golven van aanslagen.

#5839: Sven - treurig

 


Gast

#5844 Meten met twee maten en de Joden vogelvrij verklaren

2014-08-01 10:19

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets (juridisch) niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?


Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!

Als het fout loopt -en dat is nu reeds gaande- dan staan de wegkijkers (zij die nu stil blijven) en de hypocriete T-shirt dragers 'met ik ben ook Marokkaan' wel vooraan om te melden dat ze diep geschokt zijn!


Gast

#5845 Het gros van de bevolking doet, en bepaald niet voor het eerst, alsof men van niets weet.

2014-08-01 10:21

'De politie, die in geval van de uitspraken van Geert Wilders de opportunisten van dienst was met voorgedrukte aangifteformulieren, stonden erbij en keken ernaar.

De antidiscriminatiebureaus doen even of ze met vakantie zijn.

Het gros van de bevolking doet, en bepaald niet voor het eerst, alsof men van niets weet.

Het OM 'onderzoekt 'met frisse tegenzin de demonstratie in Den Haag.

De politiek hult zich in stilzwijgen. En als 'de politiek' al spreekt dan val je van verbijstering uit je stoel.

Want zo waren er volgens van Aartsen, zo liet hij via zijn woordvoerder weten, tijdens een zogenaamde 'Gazademo' (lees: antisemitische hetze) in zijn stad, waar men opriep alle Joden te vermoorden geen (strafbare) grenzen overschreden.

Hoe kan dit nou? Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden? Staan Joden op een uitzonderingslijst van volkeren waarvan je wel mag oproepen hen te vermoorden? Mag het discrimineren en uitsluiten van Joden om de één of andere reden dan ook wel? Is 'vermoord alle Joden' niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder' door remigratie van Marokkanen aan te moedigen.'


Gast

#5846 Linda Voortman: IK BEN EEN JOOD

2014-08-01 10:25

U en uw selectief verontwaardige partijgenoten in Den Haag blijven zo stil, waarom is dat?

Er is openlijk opgeroepen tot 'dood aan alle Joden' en erger, is dat niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder'?

'Jonge Marokkaanse criminelen moorden voor merkkleding'(Elsevier, 31 julie 2014)
http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2014/7/Jonge-Marokkaanse-criminelen-moorden-voor-merkkleding-1569457W/?pagenr=2

Mag het A.U.B. wat minder?


Gast

#5847

2014-08-01 10:26

'Het zwijgen over de steunbetuigingen aan de terroristen van o.a. ISIS, de hakenkruizen die in verband worden gebracht met de Joden, de antisemitische leuzen en leugens en zelfs het in praktijk brengen van vooroorlogse razzia's op Joden, uitsluiting van Joden, aanvallen op Joodse bezittingen, winkels, bedrijven en synagogen door heel Europa en elders in de wereld en zelfs oproepen om alle Joden te vermoorden, kan niet oorverdovender zijn!

Gast

#5848 Re:

2014-08-01 10:26

#32: -  

 En gaza gebruikt scholen als munitiedepot en het volk als schild door raketinstallaties middenin woonwijken te zetten. Schurkenstaat geld voor beide


Gast

#5849 Israël beschermt haar volk tegen raketten met de Iron dome en de Hamas doet dat met vrouwen en kinde

2014-08-01 10:29

#5848: - Re:

Met een heel groot verschil. Israël beschermt haar volk tegen raketten met de Iron dome en de Hamas doet dat met vrouwen en kinderen.

 

Het is een nuance.

 

 

 


Gast

#5850

2014-08-01 10:29

Deze J.van Aartsen Den Haag is al langer bekend dat hij een JODEN HATER IS, weg met die man.Hij moet een in het KAMP AUSWITZ GAAN KIJKEN, EN EEN PAAR MAANDEN IN EEN BARAK LATEN MET HAAST GEEN ETEN EN WATER,EN DAN EENS KIJKEN HOE DIE IS.