Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#3601

2014-07-29 08:47

wegkijker deze burgemeester
dibbes

#3602 Re:

2014-07-29 08:48

#1: -

Helemaal mee eens, en ik denk of weet zeker dat we niet de enigste zijn onder de bevolking.


Gast

#3603

2014-07-29 08:48

Een prima petitie. Als deze burgemeester zulke demonstraties tolereert en de vrije hand geeft, zijn we weer in de dertiger jaren beland en vogelvrij verklaard.
duintje

#3604

2014-07-29 08:49

mee eens, maar de gemiddelde lezer/schrijver, heeft meen ik, geen weet van proxy of IP adressen. Dus ja, wellicht zullen er een aantal een paar keer meer invullen, het overgrote deel van de mensen zullen gewoon 1 keer hun stem laten horen en meer niet.

Gast

#3605

2014-07-29 08:50

Die zgn. correcte bestuurders scheiten 7 kleuren voor die criminele moslims.
Wij autochtonen hebben onze ontwikkeling en beschaving uit handen gegeven aan die bezopen 'gelovige'moslims.
Makkelijke mensen oppakken daar zijn ze goed in, zoals die Papoea-vlag drager en gelijk 100 euro boete geven; zoals borden tegen het zgn koningshuis tonen, zij worden ook gelijk opgepakt en in de bak gegooid
Dan trekken die handhavers wel een grote broek aan.
Maar dat criminele tuig wordt met alle egards behandeld terwijl ze met schofterige vlaggen lopen, en borden met Hakenkruizen.
Een grof schandaal om zo met de autochtonen om te gaan
WIJ, AUTOCHTONEN WORDEN GEDISCRIMINEERD!!!
Al 40 jaar lang.
dibbes

#3606 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-29 08:52

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Wat Hamas aan het doen dat is lekker!


Gast

#3607

2014-07-29 08:52

Petitie getekend
Nuance

#3608

2014-07-29 08:52

Zo fijn dat er in Nederland zoveel mensen zijn die vanuit hun luie leunstoel de moeite nemen om op een voorgeprogrammerde knop te drukken om een petitie te "steunen"... Het is natuurlijk ook makkelijk je mening klaar te hebben als je een paar nieuwsberichtjes gelezen hebt.
Dat een burgemeester besluiten moet nemen op basis van heel veel factoren is voor een deel van "betrokken" Nederland geen issue. Voor hen bestaat alleen zwart of wit. Gelukkig dat deze mensen niet echt de beslissingen nemen in Nederland.
Van Aartsen heeft ervoor gekozen niet op escalatie aan te sturen, maar naderhand degene die in overtreding waren alsnog te vervolgen. Hiervoor zou juist bewondering geuit moeten worden; besluiten genomen onder invloed van emotie leiden zelden tot goede oplossingen...
kokkie

#3609 Re: #7

2014-07-29 08:52

#7: Gast - #7

welk voorbeeld?


Gast

#3610

2014-07-29 08:53

Deze man mag nooit meer een bestuursfunctie bekleden
FreeI

#3611

2014-07-29 08:54

Hamas schiet op zijn eigen mensen en dan geven ze de schuld nog aan Israël! (Ziekenhuis en speeltoestellen)

Gast

#3612 Re:

2014-07-29 08:55

#32: -

Ja en Hamas zijn zulke lieve jongens ... Israel wil de raketaanvallen stoppen , Hamas wil alle joden dood .

 


Gast

#3613

2014-07-29 08:56

Blij dat ik niet meer in den Haag woon

Gast

#3614

2014-07-29 08:57

Terecht, de man deugt niet als burgemeester.

Gast

#3615

2014-07-29 08:57

In een democratie kan niet worden toegestaan dat er tijdens betogingen gemaskerde lieden oproepen tot moord. Van Aartsen vind het allemaal best. Heeft men zijn handtekening nodig voor een document dan geeft hij niet thuis en hij stuurt het document niet eens terug. Van Aartsen geeft niet zoveel om de burgers van Den Haag. Van Aaartsen moet aftreden. Het is genoeg geweest.

Gast

#3616

2014-07-29 08:58

Ik ben razend over het niet-reageren van Van Aartsen. De burger begint zich bedreigd en in de steek gelaten te voelen.

Gast

#3617

2014-07-29 09:01

Het is beschamend dat deze burgemeester geen aktie heeft ondernomen. Bij het minder van wilders waren ze er als de kippen bij aangifte te doen. Bij moslims loopt het hun dun door de broek; lafaards zijn het.

Gast

#3618 Stop de Jodenhaat in Nederland

2014-07-29 09:01

Iedereen die dit aan zag komen en ons wijst/heeft gewezen op het gevaar (gif) voor onze democratie:

Anton Constandse, SP brochure Gastarbeid en Kapitaal, p. 17, 1983
Hans Janmaat
Pim Fortuyn
Theo van Gogh
Pamela Hemelrijk
Ayaan Hirsi Ali
Afshin Ellian
Leon de Winter


Etc. etc.
Geert Wilders die al jaren ondergronds moet leven vanwege doodsbedreigingen.

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!

A.U.B. teken deze petitie en laat us stem horen voordat het te laat is.

Gast

#3619

2014-07-29 09:04

Deze petitie heeft geen enkele waarde. Omdat namelijk geen enkele handtekening als een geldige handtekening kan worden beschouwd.

Probeer het zelf maar eens uit. Je kunt bij naam en adres de meest rare onzin schrijf — wordt gewoon door de petitie geaccepteerd. Is ook al gebeurd hier; kijk maar naar handtekening nr. 190, daar staat bij naam “NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE” en bij woonplaats “totaal-niet-mee-eens”. Ik durf er zonder blikken of blozen best wel een kapitaaltje op te zetten dat noch die naam, noch die woonplaats bestaat of ooit bestaan heeft. Ik kan dus oneindig vaak een handtekening zetten met verzonnen informatie, die niet eens op een naam of een woonplaats hoeft te lijken. Op basis daarvan kunnen al deze handtekeningen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Dus naam en adres zeggen niets over de geldigheid van een handtekening. E-mailadres dan misschien? Want de software van de petitie vraagt je om de link in de e-mail te klikken om de handtekening te bevestigen. Lijkt redelijk, maar met al die gratis e-mailaccounts via Hotmail, G-mail, Yahoo en wat al niet meer, kan ik in mijn eentje een oneindig aantal e-mailadressen bezitten. Bovendien, ik kan één en hetzelfde e-mailadres oneindig vaak gebruiken. Probeer maar. Zolang ik maar niet dezelfde naam met hetzelfde e-mailadres combineer, kan ik oneindig blijven tekenen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Is het dan misschien het IP-adres dat een handtekening geldig maakt of niet, want we zien dat de software van de petitie bijhoudt of een IP-adres meer dan één keer wordt gebruikt. Had ook redelijk kunnen zijn, ware het niet dat ook dit heel eenvoudig te omzeilen is, door via een proxy een handtekening te zetten en ook dat kan ik oneindig blijven herhalen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Ik vrees dus, dat deze petitie geen enkele waarde heeft, want geen enkele handtekening kan zonder twijfel als een geldige handtekening worden beschouwd. Da’s lullig, uiteraard, maar troost je: dat geldt voor ALLE andere petities hier ook. Geen enkele petitie hier heeft enige waarde, omdat het kinderlijk eenvoudig is een petitie te manipuleren door een oneindig aantal valse handtekeningen te zetten.

Begrijp je meteen waarom deze service gratis is: hij levert namelijk helemaal niets. Deze petities zijn bedoeld om inkomen te generen voor de eigenaars van deze site. Inkomsten van diegenen die een bedrag doneren "voor meer zichtbaarheid" van deze petitie. Ik persoonlijk vind het schandelijk dat mensen op deze wijze om de tuin worden geleid, een rad voor de ogen wordt gedraaid en geld uit de zak wordt geklopt, maar di mening hoeft niemand te delen.

Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.


Gast

#3620

2014-07-29 09:06

Super actie!

Gast

#3621 The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague.

2014-07-29 09:06

“Death to the Jews” chanted the crowd waving the black flags of the Islamic State, or ISIS as it used to be known. They were looking for new supporters for their cause, the creation of a worldwide caliphate answering to the man who now calls himself Ibrahim: a zealot too radical even for Al Qaeda who has stormed through Syria and Iraq carrying out mass executions, crucifying rivals, beheading enemies. But these marchers were not in Syria or Iraq; they were in The Hague in The Netherlands. And their message was one tailored to the disaffected young descendants of Muslim immigrants in Europe.

“We are Moroccans,” went out the cry over a portable loudspeaker. "The French killed the Moroccans but they didn’t kill them all; the grandchildren of the few men left protest against the West, America and the Jews.”

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/07/27/isis-s-black-flags-are-flying-in-europe.html

En dan zijn er geen grenzen overtreden heer Van Aartsen? U had deze Jodenhaat openlijk voor alle camera’s moeten veroordelen. U bent een lafaard. U verschuilt zich achter het O.M. en laat een woordvoerder een flut mail uitsturen met een politiek correct antwoord. Schaamt u zich!

Gast

#3622

2014-07-29 09:07

de joden horen bij ons, laat van Aartsen vertrekken

Gast

#3623

2014-07-29 09:07

Gelukkig vind de gewone burger wel dat er grenzen zijn overschreden

Gast

#3624 Re: Stop de Jodenhaat in Nederland

2014-07-29 09:09

#3619: -

Deze petitie heeft heel veel waarde. U heeft duidelijk geen (digitaal) inzicht.

 

Los van het feit dat IP adressen worden gezien als een handtekening, is het ook een krachtig signaal waarmee we heel duidelijk de grens aangeven.

 

Teken deze petitie en laat uw stem horen. Laat u niet ontmoedigen.


Gast

#3625 Stop de verspreiding van haat door ISIS aanhangers

2014-07-29 09:10

'Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken. Geef het ISIS tuig geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen, maar ontneem ze die hoop. Onthoud dat ze niets zijn behalve hun haat, dat ze geen eigenwaarde hebben. Alleen hun haat. En die bezit hen. Maar hun haat tegen alles dat anders is, is eigenlijk de haat tegen zichzelf. Dat ze nooit, gewoon, met vriendjes kind zijn geweest. Dat ze de taal die ook van hen een succes had kunnen maken, niet goed spreken waardoor ze op school achter bleven en ze allemaal wegstroomden naar het praktijkonderwijs - ondanks dat een normale vertegenwoordiging het IQ moet hebben voor hoger onderwijs. Ze haten zichzelf, ze haten de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen. Ze schamen zich voor hun ouders en daarover haten ze zichzelf weer. Hun enige uitweg uit dit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie. Het geluk dat zij daarin vinden is de sexuele bevrediging van de vernedering. Ze roepen de suprematie van de Islam uit om eindelijk bij iets groots te horen. Maar hoe harder ze schreeuwen, hoe harder de echo verraad dat het gebouw van hun gedachten leeg is. Hun enige hoop op de toekomst komt voort uit hun gedrag van vernietiging dat zo kenmerkend is voor mensen zonder eigenwaarde. Hun enige beeld van de toekomst is er een van dood en verderf. De leugen van de jihad drijft hen voort. Het is de overwinning van de haat, van de God van het gehenna. De haat die als voortrazend vuur alles op zijn pad verteert. Maar aan het eind verteert het ook zichzelf. Heel het Midden-Oosten valt er aan ten prooi. En er is maar een weg uit dit dal: laat ze hun haat, laat ze aan hun eigen haat ten onder gaan.'