Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#1976 Re:

2014-07-28 13:29

#1970: -

dit is even de omgekeerde wereld. oproepen tot uitroeien mag niet? maar palestijnen uitroeien in Gaza mag wel?


Gast

#1977

2014-07-28 13:30

Selectief blind? Dat had Wilders eens moeten roepen.

Gast

#1978 Re:

2014-07-28 13:30

#1950: - Een buitengewoon belangrijke actie. Onze politici hebben geen oog meer voor het racistische optreden en de jodenhaat onder moslims. Laten we dan als bevolking maar laten zien dat we dit niet willen in dit land. Er is genoeg wetgeving omdat strafrechtelijk aan te pakken. Een burgemeester die dit door de vingers ziet moet wegwezen.

Onze politici zijn minstens even druk bezig met de moslimhaat onder de autochtonen. Gelukkig komt de wetgeving ook daarbij van pas.


Gast

#1979

2014-07-28 13:30

Hoe meer handtekeningen hoe beter!
Arie

#1980 aan het gas ?

2014-07-28 13:30

Als we dan toch van heer Aartsen mogen oproepen tot haat, dood en geweld stel ik voor de gaskamers weer open te stellen voor deze bevolkingsgroep.

De mensen hebben enkel haat voor anderen, denken hatelijk, ademen haat en vergiftigen onze samenleving.

Nederland wordt nooit meer wat het was.
Redapple

#1981 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 13:30

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Men heeft het regelmatig over het "feit"dat de militaire acties van Israël niet in proportie en excessief zijn. Men heeft het over genocide en het woord apartheidstaat wordt ook gebruikt. Ik vind de haat, verwijzingen en benamingen richting Israël buiten proportie en excessief. Echte feiten worden veelal genegeerd en dingen worden geroepen onder het mom van "doe het vaak en luid genoeg totdat het waar is. Er is een irrationele haat tegenover het joodse volk dat mij zeer verbaast. De landen waar de islam zetelt moeten eens aan zelfreflectie gaan doen.

 

Henri
Gast

#1982

2014-07-28 13:31

prima zaak, van Aartsen is totaal ongeschikt als burgemeester en hoofd van de Haagse politie! Hij had na het schreeuwen van allerlei haat uitingen tegen het Joodse en Israëlische volk en het uitbrengen van de Hitlergroet (!) direct moeten laten ingrijpen en verdere betogingen moeten verbieden. Tevens hadden de daders direct moeten worden gearresteerd. Trouwens de Politie gaat in deze ook niet vrij uit! Stelletje slapjanussen bah om van te kotsen...


Gast

#1983

2014-07-28 13:31

Er is in Nederland geen geloofsgemeenschap die zo dominant en tegenstijdig is als de moslims !!! Als wij hun de grenzen van leuzen naar anders gelovigen niet opleggen mijnheer van Aartsen ,keren ze in de toekomst niet de andere wang , maar een Kalashnikov !!! Alvorens bedankt mijnheer van Aartsen

Gast

#1984 Re:

2014-07-28 13:31

#1966: -

you are right ENOUGH ALREADY STOP KILLING PALESTINES!


Gast

#1985

2014-07-28 13:31

Dit hoort niet in Nederland maar in islam landen.
Bedekte gezichten,doodswensen en agressie bah.Zet daar maar militairen in want hier ben ik bang voor !!
Goedemorgen

#1986 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 13:31

#1962: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Als het Moslims zijn die haatzaaien doe ik daar wel aan mee, omdat ik dat niet vind kunnen! En ieder fatsoenlijk denkend mensen zou tegen haatzaaien in deze vorm in opstand moeten komen is mijn persoonlijke mening :-)


Gast

#1987 Re: Re:

2014-07-28 13:31

#1963: - Re:

Die kunnen naar Irak, Syrië, Jemen, Saoedi Arabië, fijn onder elkaar en dan de Joden haten en ISIS pap eten tijdens de besnijdenis van vrouwen of onthoofding van tegenstanders.


Gast

#1988

2014-07-28 13:31

Onacceptabel

Gast

#1989 Re: aan het gas ?

2014-07-28 13:32

#1980: Arie - aan het gas ? Nederland wordt nooit meer wat het was.

Met dank aan Janmaat, Glimmerveen, Fortuyn, Verdonk, Wilders.


Gast

#1990

2014-07-28 13:32

Den Haag verwordt tot de NEONAZI-STAD van Nederland.

Zolang het door links gepauperde groeperingen betreft zijn zelfs hakenkruisen, hitlergroeten en
"dood aan de joden"-kreten toegestaan en zelfs de hand boven het hoofd gehouden.
Waar was trouwens jodenhaatster Greta Duisenberg??

Wacht nog altijd op de protestmars tegen Hamas die
willens en wetens, bewust haar raketinstallaties in woonwijken en scholen plaatst in de hoop dat die vervolgens gebombardeerd worden. De bevolking wordt tegelijk opgeroepen toch vooral niet die woonwijken te verlaten. Anders ontstaat er een acuut tekort aan slachtoffers. Wie zijn de echte moordenaars in Gaza??
Kientering
Gast

#1991

2014-07-28 13:32

Ik heb met beide Volkeren te doen. Maar we gaan hier in Nederland geen haat zaaien t.o.v. De andere groep. Mijn pleidooi is, dat Palestijnse vrouwen nu eens massaal tegen HAMAS moeten optreden. Deze groepering gaat met zijn wapens tussen het Volk zitten. Heeft geen greintje gevoel voor de Palestijnse bevolking.
Het is een groep die haat zaait en niets in vrede ziet. Zij zijn de oorzaak dat de twee Volkeren niet vreedzaam naast elkaar kunnen leven. Dit mag de Burgemeester niet tolereren, vandaar dat ik vind dat hij moet aftreden. Geen Burgemeester waardig. Deze uitlatingen zijn erger dan hetgeen Wilders heeft gedaan.

Gast

#1992 Re:

2014-07-28 13:32

#1902: gekke henkie -

en ondertussen loopt het dodengetal op tot in de duizend onder de palestijnen door de joden.

Basta

#1993 Re:

2014-07-28 13:33

#32: -

Schurkenstaat Israel? Ben je wel helemaal lekker in je hoofd. Hamas die laffe honden die zich achter burgers verstoppen of zich onder de eerste beste tegel in een drukke straat verbergen, deze smerige insecten zorgen voor burgerslachtoffers. Ik heb met veel plezier gekeken hoe israel in staat is om zo'n bastaard in een rijdende auto te bombarderen met slimme munitie, geloof me zeer effectief en geen burgerslachtoffer. Voor meer info http://www.idfblog.com veel lees- en kijkplezier.


Gast

#1994 Re:

2014-07-28 13:33

#1991: -

hamas zijn de enige die opkomen voor de palestijnen aangezien de rest van de hele wereld ze inde steek laat en handjes voor hun ogen doen.


Gast

#1995

2014-07-28 13:33

Hij moet ontslag nemen en nooit meer een functie in Den Haag of in de politiek.Een bijzonder goed plan om deze malloot weg te krijgen.

Gast

#1996

2014-07-28 13:33

van Aartsen dat is rotzooi hij kan beet tot gaan want dat is rotzooi

Gast

#1997 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 13:33


Gast

#1998

2014-07-28 13:33

Tekenen!

Gast

#1999

2014-07-28 13:33

Het gaat me niet zozeer om het ontslag van dhr. van Aartsen, maar wel om een signaal af te geven dat tegen deze manier van "demonstreren" opgetreden wordt.

Gast

#2000 Stop de Jodenhaat

2014-07-28 13:33

Iedereen die dit aan zag komen en ons wijst/heeft gewezen op het gevaar (gif) voor onze democratie:

Anton Constandse, SP brochure Gastarbeid en Kapitaal, p. 17, 1983
Hans Janmaat
Pim Fortuyn
Theo van Gogh
Pamela Hemelrijk
Ayaan Hirsi Ali
Afshin Ellian
Leon de Winter


Etc. etc.
Geert Wilders die al jaren ondergronds moet leven vanwege doodsbedreigingen.

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!