JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique

Quoted post


Gast

#737 Re: Re: Re: Wie gaat er door op vooruit

2014-02-15 15:06

#732: chegoun - Re: Re: Wie gaat er door op vooruit

Dat ook vrachtwagens gaan moeten meebetalen is niet meer dan logisch. Vandaar ook het eurovignet en rekeningrijden voor vrachtwagens.

Overigens hebben roetfilters en katalisatoren niets te maken met CO2-uitstoot. Dat u dat schrijft wijst er op dat u weinig kennis heeft van de vervuilingsproblematiek van het verkeer.

Dat er weinig/geen bomen staan langs snelwegen heeft te maken met verkeersveiligheid. Of vind u afgevallen takken leuk op een autosnelweg?

Reacties

Chegoun

#745 Re: Re: Re: Re: Wie gaat er door op vooruit

2014-02-16 22:41:56

#737: - Re: Re: Re: Wie gaat er door op vooruit

Ik begrijp heel goed dat bomen langs een snelweg een gevaar kunnen zijn maar anderzijds weer minder volk aan den dop kijk eens goed rond in Walonie daar rijd je soms lange stukken door bebost gebied. wat ik nie kan en wil begrijpen wij zouden moeten betalen om iedere km diewe rijden tewijl die zielepoten in zaventem door de regering korting krijgen op hun belasting er voor gezorgt hebbrn de DHL naar Duitsland is getrokkenen een groot deel meer mensen werkloos gemaakt hebbendat maakt mij RAZEND voor ze er gingen bouwen en wonen wisten ze toch dat er een luchthaven in hun achtertuin was. Dan gaan ze klagen over overlast de luchthaven is daar van kort na de 2é w.o. toen die klagers niet eens geboren waren waar zit dan de logika? gaan wij die dicht bij een snelweg wonen ook fiscale voordelen krijgen? voor elke KM die ik en anderen rijden hebben we tax betaald en moeten dure benzine of diesel kopen wat gaan ze nog uitfineren om gewone arbijders of bedienden te plukkn tax heffen om naar de wc te gaan of km heffing voor elke stap die je op sraat loopt, of op je hond of kat een meter hangen zodat die ook voor hun ontlasting moeten betalen enfin hun baas dan toch. Km hefing is geen oplosing ieder weet vlug enoeg hoe het systeem te omzeillen zekering er uit en dan choiw bekijk het maar of gewoon in NL of Duitsland een wagen kopen en die daar op een postadres inschrijven, oplosingen genoeg dus