JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique

Quoted post

Gast

#382 Re: Re: Re: Re: woon-werk

2014-02-11 08:41

#380: - Re: Re: Re: woon-werk

Je bent een kei in het overdrijven. Maar die vervuiling is net veroorzaakt door mensen die wel op den boerenbuiten willen wonen maar dan de stad komen vervuilen met hun wagen.

Reacties

Gast

#386 Re: Re: Re: Re: Re: woon-werk

2014-02-11 08:51:11

#382: - Re: Re: Re: Re: woon-werk 

Ik woon op de boerenbuiten en ik werk niet in de stad. ik heb niks met de congesties rond Brussel te maken en wil daar dan ook geen duizenden euro's voor moeten betalen om van boerendorp A naar boerendorp B te rijden. Laat de stadslui dan maar zelf hunne plan trekken.

En ik overdrijf helemaal niet. Vrienden van mij wonen in Brussel en als ik bij hen op bezoek ben geweest ben ik zo blij als een klein kind dat ik daar niet moet wonen. Ieder zijn meug zeker? Ik woon op de boerenbuiten, grote wilde tuin vol fluitende vogeltjes, uitzicht op bossen en velden, fietsroutes langs alle kanten, gezonde lucht, nooit files,... Als gij graag in de betonnen woestijn woont met alle stank, lawaai, drukte,... mij niet gelaten. Ik woon niet in de stad en ik kom zelden tot nooit in de stad. uw congestie- en luchtproblemen zijn absoluut niet de mijne en ik weiger om mijn privacy en portemonnee op te offeren voor die nest daar in en rond Brussel.