JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique

Quoted post


Gast

#95 Re: Re:

2014-02-10 14:18

#65: nirvanna - Re:

Heeft u een handicap of een ernstig gezondheidsprobleem?  Want dat is minder dan 10 km, dus voor ieder normaal en gezond persoon perfect te doen met de fiets.

Dat de gebruiker betaald is niet meer dan normaal.

En kijk ook eens naar Stockholm: http/::www.ademloos.be/nieuws/ochtendspits-stockholm-helft-verminderd-door-rekeningrijden-de-voordelen-van-rekeningrijden

In het begin was de meerderheid tegen, enkele maanden na de invoering was er een ruime meerderheid voor omdat men de ontzettend grote voordelen inzag. De twee belangrijkste manieren om het fileprobleem te beperken is het afschaffen van het fiscaal voordeel van bedrijfswagen en de invoering van een intelligent systeem van rekeningrijden.

Reacties

nirvanna

#98 Re: Re: Re:

2014-02-10 14:23:25

#95: - Re: Re:

zoals ik reeds gezegd heb, kan ik hiermee akkoord gaan als aan de andere kant de nodige maatregelen genomen worden. MAAR op dit moment gebeurd dit niet !!!

in tegendeel alle alternatieven worden verminderd ....

afschaffing kosteloze bus/tramabonnementen

niet lukratieve lijnen worden afgeschaft

treinen rijden leeg door belgie want passagiers meenemen kost teveel .....

 

mijn conclusie is en dit geld ook voor de sigaret. laten we de burger zachtjes bloeden hij zal betalen .....

 

Ik ben van mening : DOE JE IETS DAN DOE JE HET GOED !!!

dit is een verdokenmannier om extra inkomsten te vergaren om lekker verder geld door de ramen te gooien