Broodfokkers moeten gestopt worden.

Quoted post


Gast

#177

2013-11-13 03:49

Hallo allemaal, Mijn naam is Melanie en ik kwam via googel op hier terecht.Ook ik ben de slachtoffer van ilona en gerwin Biesheuvel van Gameren geworden ( broodfokkers geworden ). Het begon allemaal namelijk zo, ik ben een trotse eigenaar van een hele lieve chihuahua ( sofphi ) tijdens een bezoekje naar mijn ouders kwam ik hun tegen bij een tankstation. Ik was sophi aan het uitlaten en zij spraken mij aan. Op het eerste gezicht leken het hele leuke spontane mensen maar schijn bedriegt!!! zij vertelde mij dat ze fokkers van chihuahua's waren en dat ze toevallig een nestje beschikbaar hadden, wij raakte aan de praat en van het een kwam het ander en we maakte een afspraak om naar de puppies te komen kijken.Om een lang verhaal kort te maken wij hadden besloten een een pup van hun te kopen voor 1250,- Dat hadden wij nooit moeten doen!!!!!Gucci heeft het helaas maar 1 week uitgehouden en naar vele opnames en honderden euro's ( 932,64 ) aan dierenarts kosten hebben wij op advies van de dierenarts hem laten inslapen. Zijn kleine lichaampje was op, hij trok het niet meer van de pijn we zijn er echt helemaal kapot van!! wij missen hem elke dag!! hoe konden wij zo stom zijn om van hun een puppy te kopen. wij hebben alleen ellende en verdriet gehad.Ilona en gerwin Biesheuvel van Gameren gaan over lijken!!!!pas op voor hun!!!!! het zijn vieze gore vuile broodfokkers!!!!!Zij verkopen zieke puppies uit Hongarije !!!! Zij moeten gestopt worden anders maken zij meer slachtoffers!!!!!

Reacties

Ivy

#182 Re:

2013-12-08 01:43:35

#177: -

Nou Melanie ze gaan zeker over lijken , ik heb vannacht 08-12-2013 om 01.30 uur van hem doodsbedreigingen gehad. Je weet wie ik ben de fokker van Ivy. Ik heb hun een pup verkocht, een pup die met heel veel liefde is gefokt en hier bij in huis is geboren. Die ik naar 6 mnd terug heb gekocht, angstig bang van alles en met 11 kilo ondergewicht. Gelukkig gaat het goed met Ivy, maar nu naar 4 jr. zie je nog steeds de schade die zij in 6 mnd hebben toegebracht.


Gast

#258 Re:

2014-01-31 21:23:19

#177: -

Hallo die nep Melanie!

 

Je moet eens niet zo liegen!! Ten eerste is dit een verzonnen verhaal waarom? Helaas is er heel veel jaloezie in deze wereld! Ja dan ga je maar een gruwelijk misselijk makend verhaal verzinnen, want wat moet je anders om iemand proberen zwart te maken. Ik noem zulke mensen erg ziek van geest en zeer kinderachtig. Je bent schijnbaar heel ongelukkig want anders heb je geen tijd om een nepverhaal op te hangen. Nouja moest het even kwijt en mensen die ons kennen en een pup bij onze hebben gekocht weten dat wij heel goed voor de dieren zijn en dat wij zeker geen zieke chihuahua pups verkopen uit oostblok landen hahaha!! Ja ik heb daar een reu gekocht uit polen met fci stamboom uit goede lijnen!!! Je moet het ras gezond houden he! Succes met je zielig leven. Wij zijn heel erg gelukkig en houden van dieren en minder van mensen.!!!! wat dat zie je die zijn vaak ziek van jaloezie en dan kun je gruwelijke dingen gaan schrijven. Oh ja en wij weten dat dit een nepverhaal is maar sommige mensen misschien niet. Laat jij dan even bewijs zien dat je naar mijn gemaild heb en da facturen hahaha? dat kan niet he pfff. Groetjes Ilona biesheuvel uit wijk en aalburg.

 

ps dit is een site tegen broodfokkers spot daar dan niet mee!

 


Gast

#573 Re:

2015-04-28 12:46:16

#177: -  

 Melanie je hebt in ieder geval mij berijkt met je boodschap .Ik zou daar  een hondje gaan kopen maar bij 1x kijken kreeg ik al twijfels maar ik zou ik haar dan toch op halen want toen was het dier gestresst en ze kon ons niet vandaar dat ze zo kroop , het leek wel een boggel, ze had ook geen  haren meer op dr kont. Dat kwam het schapenvet kreeg ze niet.Maar zodra ik dat  zou geven zou ze wel weer haar krijgen.Ik ben het een en ander gaan opzoeken en heb al meer gelezen en nu ook dit weer.Dus ik heb afgezegd. Bedankt voor de waarschuwing, jammer dat het zo moeilijk is om resenties te lezen over fokkers waar het niet gaat zoals het hoort.

 

Cecile

#616 Re:

2016-01-06 20:21:10

#177: -  

 Ook wij zijn slachtoffer geworden van Ilona en gerwin Biesheuvel. Niet met een hondje maar met de aankoop van een IPad via marktplaats. Ze willen nu de ipad niet teruzetten naar fabrieksinstellingen via hun apple ID waardoor wij nu een niet werkende IPad gekocht hebben. Heel verhaal hoe dat zo gekomen is, maar kleine moeite om van een verkochte iPad je persoonlijke gegevens te wissen. Tenzij het natuurlijk niet je eigen IPad was. Wij beginnen het idee te krijgen dat we een gestolen IPad gekocht hebben. We gaan er mee naar Marktplaats en de politie.


Gast

#698 Re:

2020-06-30 15:15:57

#177: -  

Daar hebben we mevrouw d..... Dit flik jij bij heel veel fokkers walgelijk mens echt gestoord ben jij. Nu heb je al 20 fokkers op deze site geplaatst met verzonnen verhalen zodat jij hoopt dat de mensen bij jou een pup kopen. Het vervelende is dat jij maar Door kan gaan terwijl er al 15 fokkers aangiften tegen jou hebben gedaan. Maar we wonen in Nederland en die zijn te lui om dit op te lossen. Wij gaan nu met zijn allen een advocaat erop zetten, want deze petitie Sire zit niet in Nederland daarom krijgen wij die domme leugens van jou over iedereen er niet af. Groetjes jou lieve vriendin Dien