Broodfokkers moeten gestopt worden.

Quoted post

Ivy

#182 Re:

2013-12-08 01:43

#177: -

Nou Melanie ze gaan zeker over lijken , ik heb vannacht 08-12-2013 om 01.30 uur van hem doodsbedreigingen gehad. Je weet wie ik ben de fokker van Ivy. Ik heb hun een pup verkocht, een pup die met heel veel liefde is gefokt en hier bij in huis is geboren. Die ik naar 6 mnd terug heb gekocht, angstig bang van alles en met 11 kilo ondergewicht. Gelukkig gaat het goed met Ivy, maar nu naar 4 jr. zie je nog steeds de schade die zij in 6 mnd hebben toegebracht.

Reacties

Cecile

#617 Re: Re:

2016-01-14 19:51:28

#182: Ivy - Re:  

 Hallo Ivy,

 

Ik wil graag met je in contact komen, want ook wij hebben doodsbedreigingen ontvangen van Gerwin BIesheuvel. We gaan er mee naar de politie. Hoe meer getuigenissen hoe sterker we staan. 


Gast

#699 Re: Re:

2020-06-30 15:19:08

#182: Ivy - Re:  

Daar hebben we mevrouw d..... Dit flik jij bij heel veel fokkers walgelijk mens echt gestoord ben jij. Nu heb je al 20 fokkers op deze site geplaatst met verzonnen verhalen zodat jij hoopt dat de mensen bij jou een pup kopen. Het vervelende is dat jij maar Door kan gaan terwijl er al 15 fokkers aangiften tegen jou hebben gedaan. Maar we wonen in Nederland en die zijn te lui om dit op te lossen. Wij gaan nu met zijn allen een advocaat erop zetten, want deze petitie Sire zit niet in Nederland daarom krijgen wij die domme leugens van jou over iedereen er niet af. Groetjes jou lieve vriendin Dien