Broodfokkers moeten gestopt worden.

Quoted post


Gast

#114

2013-04-30 11:07

Wij hebben zelf problemen gehad met een broodfokker uit Kasterlee-Tielen namelijk Hoeve Hoogland. Hij heeft ons een ziek poesje verkocht, wij wisten dat niet, het poesje kwam van Slovakije, dit wisten wij ook niet, en het poesje had een andere leeftijd dan dat hij ons vertelde, We hebben het arme poesje 3 weken gehad, en toen is het gestorven aan longwormen en een hevige longontsteking. Wij bedanken u dat u een petitie maakt om die broodfokkers te stoppen.

Reacties

fittkat

#400 Re:

2014-04-01 21:08:49

#114: -

hoi ik heb sinds een 2weken een pup gekocht op dezelfde plaats. Na 1week doodziek namelijk longontsteking. Ik heb hem vandaag laten opnemen en zee ligt ook in een zuurstof cabine. Nu zei de dierenarts mij ook dat de geboortedatum nooit klopt hij is veel te klein voor die leeftijd.

ook hier zegt de eigenaar dat het beestje perfect gezond was als ZE de kennel verliet. Schandalig

 

 

Flo

#463 Re:

2014-10-05 11:37:38

#114: -  

 Erg dit weer te moeten horen, wij hebben er ook een kitten gekocht, niesziek en vol parasieten, zelfde verhaal, leeftijd klopte niet, vaccinaties niet in orde, afkomst ook gelogen, brrr ik word ziek van de gedachte dat hij nog elke dag zieke dieren mag verkopen, dit moet stoppen. Pure misdaad!!


Gast

#560 Re:

2015-03-01 19:49:37

#114: -  

 hoi. Ik kocht daar (tielen) dus 2 dagen geleden een pup die dus al 2 dagen wormen overgeeft. Ik ging er naartoe want we mochten zogezegd altijd bellen bij problemen en werd er vrij hysterisch buiten gezet. Ik bel morgen de dieren bescherming maar vrees dat er weinig aan te doen is. Wel? Het is vreselijk wat ze die beestjes en nieuwe baasjes aandoen. Ik heb heel veel spijt dat ik niet vroeger ging googlen...