SKB moet blijven


Gast

/ #202 Re:

2012-01-30 21:37

#199: RH -  

 Beste RH

Wat ik met arrogant bedoel is de onnodige onrust die er wordt gemaakt. Want het is nog niet helemaal duidelijk welke koers het SKB gaat varen. Nu denken bepaalde politieke groepen hier Winterswijk dat er conclusies zijn terwijl dus nog niets duidelijk is. Tevens willen deze politieke partijen ook niet luisteren want de acute zorg dat blijft gewaarborgd. Net als het college van B&W gaat het rvb van het Skb uit van goede gezondheidsvoorziening in de Oost-Achterhoek. Ik weet niet of dat arrogant is. De politiek kan wel zwaaien met een rapport en hierover zeer populiar doen. Maar wat zegt het rapport de titel zegt het al het is een verkenning. Meer ook niet dus waar maken we ons nu druk over, moeten we soms een partij die veel zetels heeft verloren gaan vertrouwen.

Je eigen invulling hoe de dhr Janssen functioneert vindt ik gewoon walgelijk. Naar mijn idee ken je hem niets eens en hoe kun je dan die man zo afschilderen.  De or heeft wettelijk bescherming en de clientenraad staat los van het Skb, maar toch hebben deze organen wettelijk meer te zeggen dan je denkt.

Daarom is het zinloos om hier je druk te maken over het Skb. Maar signalen meer af te geven aan de desbetreffende organen.