JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique


Gast

/ #743 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-16 20:53

#740: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Man in welke wereld leefde gij als je tegenwoordig al een job vind mag je blij zijn, er wordt van U verwacht dat je mobiel bent op alle uren van de dag vraag dat maar aan Crembo die zijn personeel over heel Belgie heeft gestuurd van de ene kant naar de ander. Zoals vele mensen heb ik een huisje op de buiten kunnen kopen omdat deze in de stad te duur waren. Om naar de winkel te gaan moet ik al minstens 15 km rijden openbaar vervoer hier vergeet het maar. Ik kan zo nog tientallen voorbeelden geven van in mijn directe omgeving bv: hulpagent alleen in de grootstede op zijn minstens 50 km, leerkrachten niet benoemde moeten van de één school naar de andere krossen voor interims te doen ook in een straal van +50 km enz, En wat u cijfers betreft kom eens uit u stadje en praat eens met de mensen het is veel te gemakkelijk om met cijfers de mensen te imponeren. De realiteit is echter anders. Ik zelf vind dat ik niet te ver moet gaan werken in verhouding met mijn collegas en doe ongeveer 35 km enkel 35 min rijden valt goed mee zou je zeggen. Voeg dit in jullie km rijden en het kost mij al gauw 1800 euro per jaar in plaats van 220 dat ik nu betaal voor mijn dacia logan (kleine wagen) en dan zwijg ik nog over mijn vrouw haar werk +- 20 km enkel. Dus weet je, iedereen heeft recht op zijn meening ook u en de mensen die dit een goed idee vinden voor mijn gezin betekend het de financiele ondergang dus ik zal strijden tot het bittere einde en ik denk dat er meer zijn in mijn situatie dan in de uwe. Greetz and have a very nice day.