JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique


Gast

/ #677 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: luiaards

2014-02-13 09:13

#671: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: luiaards

Kijk, als u zo overtuigd bent van uw groot gelijk zonder dat u verder iets van mij weet, en dus ook de moeite niet doet om eventueel  te nuanceren, dan is dat maar zo. Ik woon niet in Siberië, lijkt me, en mijn werk vind ik echt niet dichterbij, maar u zal dat ongetwijfeld beter weten. Vind u echt dat ik een slachtofferrol wil spelen, omdat u er van overtuigd bent dat u alleen gelijk kan hebben, u doet maar. Waarom zou ik mij aangevallen voelen, denkt u. Maar dat is waarschijnlijk ook mijn probleem.Mijn kinderen doe ik niet weg met de fiets omdat ik daarna geen 100 km kan doen en op tijd komen op mijn werk, maar dat weet u waarschijnlijk ook beter. Als u zo op mensen wil neerkijken en dat niet eens doorhebt of wil doorhebben, dat kan ik alleen maar betreuren. Misschien het woordje verdraagzaamheid eens opzoeken, maar waarschijnlijk bent u ook overtuigd dat u alleen dat wel bent en de rest van de wereld niet. En astublief, antwoord hier ook maar eens snerend op, anders voelt u zich waarschijnlijk niet meer beter genoeg. Zoals ik al eens zei: blij dat u zo perfect kan zijn, als enige mens op deze wereldbol.