JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique


Gast

/ #645 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: luiaards

2014-02-12 19:27

#642: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: luiaards

Dat is ook mijn frustratie. Zovelen hieren menen, omdat ZIJ goede alternatieven hebben voor de wagen, dat iedereen dat dan wel heeft en dat de mensen die de wagen nemen per definitie luieriken, asocialen of onwilligen zijn die hun kinderen opzettelijk vergiftigen. Dat ultranegatieve etiket wat zij op de autogebruiker plakken is in zeer veel gevallen gewoon niet correct. Ik MOET met de wagen naar het werk. heb mij een zeer zuinig ecomodel aangeschaft met eco-start-stop en de hele zwik omdat ik ECHT wel begaan ben met het milieu. Het dak ligt vol zonnepanelen, de tuin is diervriendelijk aangelegd met inheemse planten en bloemen, ik gebruik ECOVER voor heel mijn was en plas, recycleer,... Maar de auto heb ik echt nodig om te gaan werken. Sorry ik wou dat het niet zo was maar dat is nu eenmaal zo! Ik zat veel liever met een krantje op de trein of bus maar die rijdt hier gewoon niet en daar geraak ik onmogelijk mee op mijn werk tenzij ik meer dan 6 uur per dag aan woon-werkverkeer zou willen besteden en pas 3 uur later starten 's ochtends. Sommigen zouden echt een wat genuanceerder beeld van de autogebruiker mogen hanteren vind ik.