Zorg over de (jeugd-ggz) Zorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Een goed initiatief om een ramp te voorkomen
behandeling.Belachelijk dat dit nu bij de gemeente gaat gebeuren.
De hele gezondheidszorg wordt slecht.Iemand die dus autistisch is of adhd
heeft wordt nu dubbel gestraft
Re: Re: Dubbele transitie
#23: menno oosterhoff - Re: Dubbele transitie
wat is het ook een idioot besluit.Waarom eerst deskundigen creeren en dan de zorg overhevelen naar niet- deskundigen?
Deze zijn hierdoor al overbelast.
Aangezien de jeugdzorg iets heel specifieks is is het onmogelijk dat een gemeente de belangen van al deze kinderen kan gaan overnemen
Populistische uitspraken als geef het aan eigen land niet aan cyprus of 'Zeuro'landen, draag ik niet.
Maar denk aan u kinderen. Kinderen van Nederland. Zij hebben geen keuze, Wij wel!
hoe bestaat het
Die straks de toekomst hebben , zieke jeugdigen en kinderen die gewoon geen hulp meer krijgen zoals het zou moeten , ik ervaar dit dagelijks aan denlijve doordat ook mijn kind niet de hulp kreeg die je toch wel verwacht en nu inmioddels 18 is geworden en met borderline thuis zit zonder baan school of wat dan ook , met 16 al geen school meer kreeg en er niemand naar keek, alleen maar de kreet ze is toch wel erg ziek en vervolgens wordt ze naar huis gestuurd in een gezin waar alles nu draait om haar, en het leven voor het hele gezin niet meer als normaal kan worden gezien.
Helemaal met U eens , ook ik ben professional met een kind in de ggz , inmiddels sinds twee weken 18, is na 1,5 jaar gesloten behandeling met RM naar huis gestuurd indicatie kan niet om in pgb dus goede kennissen kunnen niet als zzp worden ingezet .
Die juist het vertrouwen van het kind hebben, mogen niet hier inspringen en, als een oudergezin werk ik full-time met erbij al deze problematiek.
Mijn zoon en ik hebben behoorlijk wat door te staan , maar ook voor mijn dochter ( borderline) is het allemaal heel moeilijk en pijnlijk .
Laten we proberen te voorkomen, dat hetgene in de jeugd aanvangt niet te laten escaleren tijdens de volwassenheid. Ook kinderen hebben recht op psychische gezondheid(s)(zorg)!
| This discussion has been closed. |