Zorg over de (jeugd-ggz) Zorg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zorg over de (jeugd-ggz) Zorg.


Gast

#201

2013-04-19 13:16

De jeugd heeft de toekomst: helaas is geestelijke gezondheidszorg soms nodig, hier kiest niemand voor! Geef de jeugd perspectief, werk aan deze toekomst. Investeer in een stabiele maatschappij, met ruimte voor iedereen. Daar zal iedereen van profiteren.

Gast

#202

2013-04-19 13:16

geen

Gast

#203

2013-04-19 15:29

Ik ben zowel professional als moeder van een kind wat op dit moment in behandeling is in een GGZ instelling.

Ik werk in  een logeervoorziening die gesloten zal moeten worden omdat de indicaties niet meer worden afgegeven. Kinderen die normaal begaafd zijn en autisme hebben (zoals ook mijn eigen kind) vallen tussen wal en schip. Ouders staat het water aan de lippen.  Een aantal logeerhuizen blijven open maar wat als straks de overheveling naar de WMO plaatsvind?