Steun Theater aan de Stroom (TAS)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ik ben al jaren abonnee bij dit hard werkend en creatief gezelschap dat cultuur koppelt aan
je mag eenvoudigweg deze acteurs niet broodroven!!!
Rita Hey
"Abonnée"
Ik maak deel uit van enkele groeperingen die het theater aan de stroom ten zeerste apprecieren : veel variatie in de gebrachte werken, leuke lokatie met aangepaste foyer(seniorvriendelijke prijzen) en comfortabele zetels, gemakkelijk bereikbaar, geen parkingproblemen. Onthaalvriendelijk personeel. Veilige omgeving. Via theater aan de stroom gaan we terug naar toneel. Jarenlang abonnement gehad in andere gelegenheden maar afgehaakt omwille van het te "modern" programma.
Zijn stukken als, ik noem maar wat, 'Kartonnen Dozen' en 'Getelde Dagen' dan niet echt nieuw??
Ach, minister Schauvliege...!
toedeloe
Charley
TAS leeft. waarom moet het dan verdwijnen? weer een besparingsstunt? ze zouden beter de portefeuille geven aan een minister die echt weet waar het om draait! ene die verstand heeft van cultuur
alleen theater waarin men zichzelf masturbeerd op de rand van de scéne om vervolgens op te gaan in een groepssex is vernieuwend genoeg voor die debielen...
wij zijn vernieuwend omdat we niet vernieuwend zijn....is dat niks nieuw??????
Dat ze eerst en vooral in hun kabinetten snoeien en alle overbodige ambtenaren hun loon afnemen.
Kunnen die gangsters en bedriegers ons de ontspanning die TAS ons biedt niet meer gunnen.
TAS moet en zal blijven !
Re:
in Theater aan de Stroom zelf liggen ook lijsten/petitiebladeren die "live" onderekend kunnen worden. Je kan er zelfs een paar meenemen om in de buurt rond te gaan
| This discussion has been closed. |