Stop geluidsoverlast NDSM –(dance)evenementen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: GEWELDIG !!
" Helaas moeten er altijd weer klagers tussen zitten die dit soort fantastische evenementen proberen te verbieden"
En zoals altijd heb je mensen die daar verbaasd over zijn en daar weer over klagen. Goh, fantastisch hoor met zijn duizenden luisteren naar simpele BOEM, BOEM, BOEM.
"Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker buiten de stad wonen in een hutje op de wei"
Het lijkt mij logischer dat de herriemaker naar de wei verhuist. Ga jij maar met je herrie naar de koeien in de wei in midden Flevoland. Een stad is een samenleving die bestaat uit allemaal verschillende mensen; waar je rekening houdt met elkaar en geluids-, stank- en andere overlast vermijdt.
Is je dat tijdens je opvoeding niet geleerd?
Paasdagen 2016
Wij wonen op ongeveer 6 km hemelsbreed van dit terrein. Wij trillen de kamer uit van de dreunende bassen en drums.
Bizar dat een overheid dit toe staat; sterker, dit aanbeveelt.
Het geluid is ook duidelijk te horen aan de overkant van het IJ, ik woon op de Houtmankade en heb vorig jaar geklaagd bij de gemeente over deze geluidsoverlast.
Dit was de reactie: "Het afgelopen weekend waren de evenementen Voltt en Encore op de NDSM. Voor deze evenementen zijn vergunningen afgegeven. De normen uit deze vergunningen zijn continu gemonitord en gecontroleerd. Op beide dagen zijn de geluidsnormen uit de vergunning niet overschreden. We nemen uw melding mee in de evaluatie."
Moet er dan niet iets gedaan worden aan de geluidsnormen?
Teken de petitie van lager toontje www.lagertoontje.nl
Ik ben ervan overtuigd met deze actie we meer bereiken bij slapend burgemeester en wethouders.
Re: Gezeik
Alsof je zomaar kan kiezen om weg te gaan van je huis en haard. Ik weet niet maar de mensen die hier in de omgeving wonen hoeven toch niet op de vlucht te slaan. Hebben die hier om gevraagd? Laten de feestgangers maar naar de middle of no where gaan
Re: Re: GEWELDIG !!
#203: Een geboren Amsterdammer - Re: GEWELDIG !!
Ja heel goed geantwoord ben het daar helemaal mee eens. Er zijn zat mensen die ook omwille van gezondheisproblemen kapot gaan door deze bonke bonk muziek.
| This discussion has been closed. |