Logopedie communicatie verzekerd
Logopedie communicatie verzekerd / Mededelingen / Aanbieden petitie / Opmerkingen
|
Gast |
#12013-11-30 12:31Succes |
|
| |
|
Gast |
#22013-11-30 12:31Het is te hopen dat de Tweede Kamer nu eens tot actie overgaat tegen de zorgverzekeraars. Het kan toch niet zo zijn dat het tarief waar je recht op hebt voor een deel wordt ingepikt door de zorgverzekeraars en hun vermogen nog meer zien groeien. |
|
| |
|
Gast |
#32013-11-30 12:47Op naar de 14.000 handtekeningen! Succes! |
|
| |
|
Gast |
#42013-11-30 12:51Mooi! En nu maar hopen dat ze in Den Haag wakker worden. Succes! Marjan Veerman |
|
| |
|
Gast |
#52013-11-30 12:52Hopelijk met effect. Veel succes.. |
|
| |
|
Gast |
#62013-11-30 12:57Het is toch belachelijk voor woorden hoe kan je hier op bezuinigingen onze kinderen gaan niet voor niks naar logopedie ze willen leren praten zodat ook zij verstaanbaar zijn maar dankzij de verzekeringen is dat straks niet mogelijk wat een maatschappij |
|
| |
|
Gast |
#72013-11-30 12:59Ik heb de helft van de behandelingen zelf moeten betalen middels het eigen risico, dus VGZ heeft zijn deel al geincasseerd. Schande! het zorgstelsel wordt helemaal uitgekleed over de rug van behandelaars en clienten. Ik heb veel baat gehad bij de behandelingen van een logopediste |
|
| |
|
Gast |
#82013-11-30 13:01Succes! |
|
| |
|
Gast |
#92013-11-30 13:02Beschamend dat wij nu bij de Tweede Kamer hulp moeten vragen. Er is een tarief vastgesteld, logopedisten zijn professionals ..... dus is er geen discussie nodig. Zorgverzekeraars willen dat iedereen zich aan heel stenge regels moeten houden. Daarom kunnen we nu van de zorgverzekeraars verwachten om zich ook aan de vastgestelde tarieven voor logopedie te houden. |
|
| |
|
Gast |
#102013-11-30 13:18inderdaad beschamend dat men in Den Haag niet beseft wat dit betekent voor heel veel gezinnen en vooral kinderen, die dit juist zo hard nodig hebben om zich in de verdere toekomst staande wetende te houden. Door deze maatregelen zal dit voor velen onmogelijk zijn om dit te realiseren. Degene in Den Haag hoeven zich geen zorgen te maken of zij evt bijdrage zelf moeten betalen, gezien hun inkomen, makkelijk praten dan. Laten zij ook eens rond moeten komen van een wat minder loon waarbij dit op een gegeven moment niet meer haalbaar is. Ik neem aan dat in Den Haag iedereen ook het beste wilt voor zijn/haar kind....need I say more. |
|
| |
|
Gast |
#112013-11-30 13:19Veel succes |
|
| |
|
Gast |
#122013-11-30 13:19laten ze in Den Haag maar eens beseffen wat het betekent voor velen die net als zij het beste voor hun kind wilt maar dan niet meer in de gelegenheid zijn hiervoor vanwege deze beschamende maatregelen. |
|
| |
|
Participeren? Kan mijn kind strak niet! |
#13 Participeren? Kan mijn kind strak niet!2013-11-30 13:49Deze vader heeft geklaagd bij Aegis die te kennen gaf dat het de keus van de logopedist was om geen contract bij ze te tekenen. De lafbekken van Aegis kijken bovendien niet naar individuele gevallen of specifieke kwaliteiten van de logopedist en gaan niet inhoudelijk in op je klacht. De persoon die je terugbelt om de klacht te bespreken steekt nb op onbehouwen wijze een monoloog af waar je als vader van een behoeftig kind geen reet aan hebt. En de schriftelijke bevestiging ontbeert voor mij ter zake doende argumenten. Ze zeggen dat anders de premies omhoog gaan. Wat kan mij dat verdommen? Ik wil de broodnodige zorg voor mijn kind. Aegis: kom tot inkeer, of verrek maar lekker. Zorgverzekeraar? Echt niet! |
|
| |
|
Gast |
#142013-11-30 14:10Communicatie is een menselijk recht , dus zei die het nodig hebben , hebben recht op een goede Logopedie en dus heeft de Logopedist recht op een eerlijk inkomen . Opa herman |
|
| |
|
M |
#152013-11-30 14:16Logopedie is van levensbelang om te leren communiceren!! Als je echt probelemen hebt met communiceren dan is functioneren heel lastig. Vrienden maken, leren en vertellen wat je denkt, enz. Logopedie is een NOODZAAK! Een noodzaak in deze talige maatschappij / wereld. Hoe kan het dat je gestraft wordt als jij of je kind problemen / afwijkingen heeft waardoor praten moeilijk is? Geldt hier enkel het recht van de 'sterkste'? Terug naar de middeleeuwen maar.... Schande!! LAAT DIT NIET GEBEUREN!!!! |
|
| |
|
Gast |
#162013-11-30 14:18Ho maar, regering, stop. Ik ben niet een van de jongsten maar ik ben maar wat blij met de hulp van mijn logopediste. Ik zou niet weten wat ik zou moeten beginnen zonder haar, zij met haar sublieme deskundigheid. Niet de kracht van de kundigheid van de logopediste wordt gewaardeerd maar wel de macht van de zorgverzekeraar. Stop toch dat onzinnig gedoe. Kijk naar wat iemand individueel nodig heeft en naar de deskundigheid van de logopediste, maar niet naar de laffe hulpverleners die angst hebben om te weigeren een handtekening te zetten onder een wurgcontract. Hou ook eens op mensen die het nodig hebben nog meer te belasten, zowel emotioneel als financieel. Weg met al die wurgcontracten!!!!!! |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2013-11-30 14:18- Date of removal: 2013-11-30
- Verwijderingsreden: Perongeluk een tweede keer geplaatst. Excuses! mvg, M
|
Gast |
#182013-11-30 14:25succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#192013-11-30 14:26Het is genant dat zorgverzekeraars lage tarieven aanbieden met als motivatie dat er goede afspraken zijn gemaakt terwijl er helemaal geen sprake is van een afspraak. Het is een opgelegd contract take or leave it. |
|
| |
|
Hermijntje |
#202013-11-30 14:29 Dat er mensen zijn die logopedie nodig hebben en deze al jaren via een vaste logopedist(e) krijgen, deze naar een ander op zoek moeten omdat de zorgverzekeraars wurgcontracten hanteren,is een groot schandaal Zijzelf werken toch ook niet voor noppes? Integendeel, stelletje zakkenvullers over "zieke"ruggen van nooddruftige mensen!! Bah!! |
|
| |
|
Gast |
#212013-11-30 14:33ga ervoor!! |
|
| |
|
Gast |
#222013-11-30 15:04We gaan niet voor de lol naar de logopedi. Zoiets moet vergoed blijven. Er is al genoeg van ons afgenomen. Veel succes. |
|
| |
|
Gast |
#232013-11-30 15:09helemaal top |
|
| |
|
Gast |
#242013-11-30 16:04Ik steun deze petitie. |
|
| |
|
Gast |
#252013-11-30 16:18Hopen dat mijn dochtertje naar de logopedie kan blijven gaan, zij heeft deze behandeling zeer hard nodig. |
|
| |
|
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Bezwaar verplaatsing gebruikersbus naar Linnaeusstraat 2C
721 handtekeningen
721 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Bezwaar betaald parkeren dukenburg nijmegen
537 handtekeningen
537 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
PostNL bezorger Paul moet blijven in de Weezenhof
680 handtekeningen
424 Handtekeningen / 30 dagen
25 May 2026
"Middelbare school Vmbo/Mavo/Havo/Vwo voor Kaag en Braassem"
381 handtekeningen
381 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Red AZORG Geraardsbergen: behoud volwaardige zorg dicht bij de mensen
1 024 handtekeningen
323 Handtekeningen / 30 dagen
3 May 2026
Een thuis voor daklozen mag niet verdwijnen
255 handtekeningen
255 Handtekeningen / 30 dagen
18 Jun 2026
Tegen besparingen op het leerlingenvervoer in het buitengewoon onderwijs
250 handtekeningen
250 Handtekeningen / 30 dagen
17 Jun 2026
Petitie voor het behoud van de spoorwegbrug
188 handtekeningen
188 Handtekeningen / 30 dagen
21 Jun 2026
Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
4 718 handtekeningen
187 Handtekeningen / 30 dagen
31 Mar 2026
BEHOUD PASTORIJTUIN HAALTERT BRUULSTRAAT
181 handtekeningen
181 Handtekeningen / 30 dagen
13 Jun 2026
Onze hardwerkende, altijd vriendelijk en behulpzame Checker Bianca moet blijven!!!
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Steun Hart voor Lopik en de stem van de kiezer!
306 handtekeningen
162 Handtekeningen / 30 dagen
17 May 2026
Petities.com
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.