Logopedie communicatie verzekerd
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Logopedie communicatie verzekerd.
|
Gast |
#12013-11-07 11:31Ik vind logopedie in de breedste vorm vaak ontzettend belangrijk voor bv.peuters t/m ouderen, die bv. door ziekte, milieu, dementie oa. niet goed of niet kunnen communiceren en daardoor in een isolement komen, of bv. op school achter blijven. Veeeel succes met de petitie! |
|
| |
|
Gast |
#22013-11-07 12:18Logopedie ondersteunt jong en oud bij het communiceren |
|
| |
|
Gast |
#32013-11-07 12:19Groot gelijk, de zorgverzekeraars maken van de zorg, handel. MAG NIET GEBEUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
|
gast |
#42013-11-07 14:01Communicatie is een belangrijke levensbehoefte, logopedie ondersteunt mensen van jong tot oud die hier problemen mee hebben. Het moet eens afgelopen zijn dat de zorgverzekeraar op de stoel van de behandelaar gaat zitten en middels wurgcontracten de macht probeert af te dwingen. |
|
| |
|
Gast |
#52013-11-07 14:49Het zou niet nodig moeten zijn om een petitie te maken!! Logopedie MOET betaalbaar blijven voor iedereen!! |
|
| |
|
Gast |
#62013-11-07 14:57Succes met deze petitie! |
|
| |
|
Gast |
#72013-11-07 15:20Logopedie mag niet gebruikt worden om de kas van de zorgverzekeraars te spekken! |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2013-11-07 15:37- Date of removal: 2013-11-07
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#92013-11-07 15:41Jammer dat het nodig is. |
|
| |
|
Gast |
#102013-11-07 15:58Ronduit belachelijk dat verzekeringen de dienst gaan uitmaken! De tarieven zijn niet voor niets vastgesteld! Houd je eraan!! |
|
| |
|
Gast |
#112013-11-07 16:07Zijn het tegenwoordig de zorgverzekeraars die de wetten maken? |
|
| |
|
Gast |
#122013-11-07 16:52Ik hoop dat hier iets mee bereikt wordt dit kan toch niet?? |
|
| |
|
Gast |
#132013-11-07 17:05Logopedie moet toegankelijk zijn voor iedereen. Logopedische zorg is geen handelswaar; het is een ondersteuning van de behoefte die wij allemaal hebben! Logopedische begeleiding is geen luxe, maar een recht! |
|
| |
|
Gast |
#142013-11-07 17:05Goed dat dit gedaan wordt. Op deze manier hoop je gehoord te worden. |
|
| |
|
Gast |
#152013-11-07 17:32Logopedie hoort verzekerd te zijn |
|
| |
|
Gast |
#162013-11-07 17:49goede zaak |
|
| |
|
Gast |
#172013-11-07 17:52Heel veel succes. Jullie worden alleen maar uitgeknepen door die zorgverzekeraar. Waar blijft kwaliteit, als deze niet eens erkend wordt! |
|
| |
|
Gast |
#182013-11-07 18:06Tekst beetje met haken en ogen, indruk wordt gewekt dat een behandeling €24 kost. Er komt niet naar voren dat wanneer een verzekeraar ca 75% betaald, bij getekend contract, de logopedist de patiënt niet om de overige 25% mag vragen. Dat is nou juist één van de grootste problemen. |
|
| |
|
Gast |
#192013-11-07 18:17Ik wens jullie heel veel succes, want logopedie voor de kinderen blijft nodig! |
|
| |
|
Gast |
#202013-11-07 18:25Alle mensen verdienen logopedische begeleiding als zij dat nodig hebben van goede kwaliteit en in hun eigen woonomgeving. De logopedist verdient loon naar werk. |
|
| |
|
Gast |
#212013-11-07 18:46mensen en kinderen verdienen het |
|
| |
|
Gast |
#22 .2013-11-07 18:46. |
|
| |
|
Gast |
#232013-11-07 18:52kinderen en mensen hebben recht om beter te leren praten en daar is hun hulp bij nodig |
|
| |
|
Gast |
#242013-11-07 18:55ik wens jullie veel sterkte jullie doen goed werk en dat moet blijven gebeuren |
|
| |
|
Gast |
#252013-11-07 18:57Ik wil graag tekenen Hoe moet ik dat doen |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.